Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Me avataan tänään GRILLIKAUSI!

Pare nyt, ku ei tiedä ehtiikö enää myöhemmin. Työpaikalta poistui tänään kesken päivän tyyppi, kun sille soitettiin, että mars kahden viikon karanteeniin. Sen vaimolla on koronavirus.
Hupsis, toivottavasti ei ole altistanut teitä muita sille taudille!

Kannattaa muutenkin nyt pitää se, eikös ne vähän lupailleet, että kohta tulis taas kylmä?
 
Missähän kunnossa meidän grilli on...
Viime keväänä kun kaivettiin se esille niin se oli sisältä homeessa, pesin kuumalla vedellä ja teräsharjalla...ei ois sadesäällä kannattanu laittaa huppua päälle.
ei haittaa, tuon pesun jälkeen kunnon tulet että käy tosi kuumana niin on taas valmiina kesän rillauksiin

en muuten ole ennen kuullut että nainen on pesassu rillin
 
  • Haha
Reactions: Echo
ei haittaa, tuon pesun jälkeen kunnon tulet että käy tosi kuumana niin on taas valmiina kesän rillauksiin

en muuten ole ennen kuullut että nainen on pesassu rillin
Mun pari-kolme tuttua äijää taasen ei pese ikänä. :sneaky:

Mutta on se pesu ärsyttävää hommaa. Mä käytän usein niitä foliovuokia, mut rasva valuu niistä silti sinne alas.
Ja jos kesällä grillaa paljon, niin tulee usein mieleen että onpa oikein ympäristöteko käyttää montakymmentä vuokaa...
 
Mun pari-kolme tuttua äijää taasen ei pese ikänä.

Mutta on se pesu ärsyttävää hommaa. Mä käytän usein niitä foliovuokia, mut rasva valuu niistä silti sinne alas.
Ja jos kesällä grillaa paljon, niin tulee usein mieleen että onpa oikein ympäristöteko käyttää montakymmentä vuokaa...
jätä vuoat pois ja anna valua sen minkä valuu
 
  • Tykkää
  • Vau!
Reactions: m.e.k. ja Echo

Yhteistyössä