Hep... Voitte olla varmoja että jos huomennakaa ei ne menkat ala nii oon vessassa tikkujeni kanssa koko päivänNiitä halppistikkuja oon käyttäny piinaillessa, sitten kun jotain tapahtunu niin hakenu Clearbluen mersu-testin :-D muuta en testeistä osaa sanoa, muuta kuin että rfsu:n testit aikoinaan antoi härskejä viivanpaikkoja. En tiedä onko kyseisten testien laatu parantunut.
Tekis mieli alkaa tarkkaileen ja testailemaan ovista, että ihan vaan jotain tikkuja sais tulkita :-D :-D kun vielä ei yritys meillä ala. onko muita munkaltaisia himotestaajia? :-D
Meillä on molemmilla puskurit, joista omani saan täyteen kesään mennessä. Sen jälkeen tavoitteena olis jatkaa säästämistä äitiyslomaan niin pitkään, kunnes sille lomalle pääsen jäämään. Mun työllisyystilanne on hyvä, vaikka en suoraan hoitoalalla olekaan ja tän kriisin keskellä työni on kyllä taattu. Mikäli esimiestä on uskominen, niin määräaikaista sopparia myös vähintään jatketaan, kunhan se elokuussa loppuu. Oma toive olis tietenkin vakinaistaminen, niin olis sitten myös paikka jonne palata, kun sen aika olisi. Hartain toive tietenkin on se, että pääsisi nyt mahdollisimman pian sille äitiyslomalle jäämään! Miehelle on lomautuksia tulossa, mutta vielä ei tiedetä tuleeko se kestämään viikon vai kolme kuukautta.Tuli tässä koronauutisia lueskellessa mieleen, että oletteko varautuneet taloudellisesti tulevaan lapseen? Oon ite jonkin verran kerännyt säästöjä tulevaisuutta varten, mutta pahoin pelkään että nää säästöt hupenevat osittain tässä koronakriisin aikana. Ja sitten on vähän mietityttäny, että saako nyt säästöön mitään kun tulotaso on laskenu meidän molempien lomautusten vuoksi :/ Miehellä ei oo juuri säästöjä ja tämän menotki on suuremmat.
Dpo = day past ovulation, eli päivät ovulaation jälkeenTäälläkään ei ole mitenkään erityisesti taloudellisesti varauduttu ja ainakin tällä hetkellä näyttää mein työllisyystilanne hyvältä. Ollaan kumpikin vakkareita IT-alalla ja kummankin ala on luettu nyt koronan aikana kriittisiksi. Eli töiden pitäisi jatkua normaalisti, vaikka täällä etänä nyt puurretaankin.
Kertokaa hönölle, mitä tuo piinalistan dpo tarkoittaa?
Jes, täällä pidetään peukkuja!Huh. Eihän sen kropan pitäis vielä dpo4 tietää olevansa raskaana mutta oireet on kyllä sellaiset, että mulla on ihan raskaanaoleva-olo. Alavatsaa aristaa, eikä se kestä painetta esim alas kumartumista tai lysyssä istumista. Välillä etoo ja väsyttää ihan hulluna. Erityisesti vasen puoli alavatsasta aristelee niin, että sen ns. huomaa koko ajan. Eilen turvotti ihan pallona. Dpo12 eli viikon päästä lauantaina ehkä testailen.
Ihan vasta päivää/kahta aiemmin näyttäisi lähteneen tummenemaan. Jospa se ovis olis sulla tulossa, toivotaanKuin aikaisin teillä lähtee ovulaatiotestit tummumaan? Mulla on nyt kp14 ja ei oo vielä edes haaleaa toista viivaa. Ovulaatio on yleensä kp16-19? Pelottaa, et se kysta on jotenkin vaikuttanut tuohon ovulaatioon. En oo sitä nyt muutamaan kuukauteen varmuudella tuntenut (viime kierrossa se varmaan oli mut sitä ennen oli ainakin 2 ilman mitään tuntemuksia)
Missä vaiheessa hakeuduitte tutkimuksiin? Oletteko julkisella vai yksityisellä käyneet? Pitkä on teillä taival, mutta toivotaan, että metformin toisi nyt avun Minulla ei ole vielä mistään kokemuksia. Ovuloimattomiakin kiertoja on, mutta vielä ei mihinkään hoitoihin päästy, kun tämä korana tuli. Meillä selkeä syy löytyi miehen puolelta. Minulle pitäisi vielä tehdä munanjohtimien aukiolotutkimus ja jos siinä kaikki ok, niin kohti ekaa inssiä. Ja en tiedä, tartteeko mulle siihen jotain tueksi.Mäkin voisin liittyä tänne. Tuolla 2020 ryhmässä oonkin ollut jo pidempään mutta edelleenkään ei plussaa meillä näy. Oon 32-vuotias, mies 31. Miehellä ennestään kaksi lasta edellisestä suhteesta, nuorempi kohta 5-vuotias. Yritystä meillä takana 3/2017 lähtien.
Sinänsä mitään syytä ei oo löydetty, muuta kun en ovuloi ilman apuja. Letrot alotettiin 10/2019 ja metformin nyt 4/2020. Satuttiin käymään vielä gynellä nyt kp14 ja oikealla näkyikin hyvänkokoinen munasolu joka irtoaa näinä päivinä, nyt menossa kp16. Metuja syödään nyt pari kuukautta ja sit katotaan uusiks, ehkä aukiolotutkimus ja miehelle siemennesteanalyysi, ken tietää.
Millasia kokemuksia on metuista? Kiinnostais tietää.
Helpompi näyttää kuvalla, kuin kertoa. Tässä kierrossa testit näytti näin! Ja tämä kp12 plussa tuli mulle ihan puskista. En osannut odottaa kp11 testin perusteella, että plussa tulis seuraavana päivänä, vaan aattelin sen tulevan aikaisintaan kp13-14.Kuin aikaisin teillä lähtee ovulaatiotestit tummumaan? Mulla on nyt kp14 ja ei oo vielä edes haaleaa toista viivaa. Ovulaatio on yleensä kp16-19? Pelottaa, et se kysta on jotenkin vaikuttanut tuohon ovulaatioon. En oo sitä nyt muutamaan kuukauteen varmuudella tuntenut (viime kierrossa se varmaan oli mut sitä ennen oli ainakin 2 ilman mitään tuntemuksia)