Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tää ei oo kauheen kristillinen viesti, mutta oon pähkäilly tätä kysymystä nyt illalla.

Hyvät naiset! Kumman kaa? Sun on pakko ottaa huomenna jompikumpi.

a) Onni Sarmaste
b) Stefan Therman

Vaikee, vaikee. Ehkä Sarmaste.
Hmmmm..Googlauksen jälkeen(koska ei mitään käryä ketä ovat, paitsi Sarmaste nimi etäisesti tuttu) valitsen ehkä Sarmasteen. Pakko myöntää että kumpikaan ei sytytä kyllä millään tasolla....:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
r0s
Oikeesti naiset? Mulle ei ees tuu mikään Seiska. Mut nuohan on ihan peruskauraa.
Sarmaste liittyy koronajuttuihin nyt liianiin hyvin.

Ei ny jaksa. Meikäläisen elämä on vielä pari viikkoa tyyliä "toivottavasti ei sada, milloin tulee betonikuorma ja ei kai vaan mikään ketun sähkäriporukka oo eessä".

Niijuu ja että onkohan lapsilla tarpeeksi ruokaa.


Mut käytin googlea ja perun ajatukseni Onnista. Otankin sen toisen ku se näyttää kivemmalta. ;D
 
  • Haha
Reactions: Echo
Ei ny jaksa. Meikäläisen elämä on vielä pari viikkoa tyyliä "toivottavasti ei sada, milloin tulee betonikuorma ja ei kai vaan mikään ketun sähkäriporukka oo eessä".

Niijuu ja että onkohan lapsilla tarpeeksi ruokaa.


Mut käytin googlea ja perun ajatukseni Onnista. Otankin sen toisen ku se näyttää kivemmalta. ;D
Ensinnännäkään sähkärit ei ole edessä vaan muut on meidän takana

Toiseksi ulkonäkö on aina paras valintaperuste
 
Tää ei oo kauheen kristillinen viesti, mutta oon pähkäilly tätä kysymystä nyt illalla.

Hyvät naiset! Kumman kaa? Sun on pakko ottaa huomenna jompikumpi.

a) Onni Sarmaste
b) Stefan Therman

Vaikee, vaikee. Ehkä Sarmaste.
Jos olisit esittänyt parin, jossa toisena vaihtoehtona olisi ollut Tiina Jylhä, olisi kuka tahansa ollut Tiinaa houkuttelevampi, jopa sinä. :cool:
 
Huomenta,ei saanut enää unen päästä kiinni,joten nousin ylös seiskalta kahvinkeittoon. Tosin ravasin kuuden jälkeen vähän völiä siivoamaan kissan oksennusta
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Välillä paistaa aurinko,välillä on pakko pilvessä.

Maire löytyi lopulta,ei ollu alkuviikosta viellä löytynyt.


Kyseessähän on tietysti tokmannin maire vähälaktoosinen huoneenlämmössä säilyvä maito
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja m.e.k.

Yhteistyössä