Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Elämä on riskinottoa.

Hiusten latvat on jo niin korppua, että suihkun jälkeen niiden selvittelyssä irtoaa puoli tukkaa, hoitoaineesta huolimatta.
Vaihtoehdot:
a) meen kampaajalle latvojen tasaukseen ja altistan itteni koronalle.
b) annan mun miehen leikata hiukset. :/
c) viet sen haravan takas kauppaan ja lähdet pulkkamäkeen.
Muutama mäenlasku tukkaputkella ja pääset kertarykäsyllä eroon ikäriisistä ja korpuista hiuksissa.
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Algoma ja ruuttis
Finlandia-hiihdot järjestetään! Ne on huomenna. Alkaa klo 4 aamuyöllä, koska iltapäivään klo 16 mennessä ne lumet on jo sulaneet. Muistakaa ettette jää iltapäivällä taipaleelle, joudutte muuten kävelemään. :ROFLMAO:


Eeehhehee....
 
Uudenmaan rajat avataan kuulema tänään, Marin kerkes jo pyytämään ettei porukka lähtis edelleenkään mökeille ja mitä suunnittelevat uutisissa äsken haastatellut ihmiset?
Random nainen:''Ihanaa kun rajat avataan taas, olen jo niin kaivannut mökille menemistä ja aion ensimmäisenä lähteä katsomaan myös vanhaa äitiäni.''*Kasvoilla onnellinen hymy*
Joku mies:''Meillä on mökki etelä Savossa, sinne heti kun mahdollista.''*kasvoilla onnellinen hymy*

Puumalassa ollaan huolestuneita ja anellaan, että ''Älkää tulko tänne kiitos, olemme vielä säästyneet hyvin tältä taudilta...''
 
Mikä kunto? Nyt muhun iski jokin flunssa...
Paranemisia sulle, toivottavasti menee pian ohi:)
Mun kunto on ihan ok, univelka varmaan teki tepposiaan, ei ainakaan ole pahemmaks mennyt eikä kuumetta ole tullut:). Päänsärytkin loppui viikonloppuna. Lihakset on kipeät ja väsyttää mutta ne selittynee edelleen univajeella. Ja olkapäät on edelleen kipeät, mietin voisko olla jotain hermoperäistä kun todellakin on koko selkä ja niskat ihan jumissa.

Mut nuorempi tytär vuorostaan ihmetyttää, hällä on jo neljättä päivää ääni hieman käheä mutta vaikka kysyy niin ei kuulemma ole kurkku kipeä. Hän on kyllä taipuvainen refluksiin ja alkanut jälleen heräileen öisin et tarvii varmaan testata gavisconia, nyt kun tuli mieleen:unsure:
 

Yhteistyössä