Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Minä pidän jopa todennäköisenä, että virus on peräisin nimenomaan Wuhanin laboratoriosta. Mutta tarkoituksella sitä ei sieltä päästetty. On harvinaisen huono strategia levittää kehitelyssä olevaa bioasetta omaan kansaan. Kyseessä on siis vahinko. Tätä tukee sekin, että ensin tapausta yritettiin salata, sen jälkeen kuitenkin yllättävän nopeasti löytyi tietoa viruksen genomista ja keinoja sen hidastamiseen.
Mulla taas on kyllä sellanen vahva tunne, että tiesivät kyllä mitä tekivät...
 
Huomenta! Pitäis käydä laittaan autoa lämppäriin ja käväistä kaupassa....:)

Näin taas eksästä unta.... Ne vetää mielen aina vähän surkeaksi pitkäksi aikaa....
Meillä oli teininä sellainen on/off suhde että välillä itekkään ei tiedetty ollaanko yhdessä vai ei.
Tässä unessa hän oli lähtenyt jonnekkin ja meillä oli ollut piiitkä, varmaan useamman vuoden mittanen tauko ilman että "virallisesti" oltiin erottu enkä ollut häntä tavoittanut/nähnyt kertaakaan ja olin tavannut nykyisen mieheni. Sitten hän yhtäkkiä palasi ja kaikki olikin niinkuin kauan sitten ja unohdin oman mieheni kokonaan.... Sitten tajusin että ei helkkari, mulla onkin toinen mutta en vaan voi luopua enää eksästä kun hän palasi ja roikuin koko ajan hänessä kiinni ja olin valmis luopumaan kaikesta jos hän jää...

Mä näen ajoittain näitä unia, ja ne selittynee sillä että kun viimeksi erottiin (oltiin 18-19) sovittiin että kun homma ei näin toimi, kattellaan tahoillamme jokunen vuosi ja aikuistutaan vähän ja tsekataan tilanne vaikka sitten kun molemmat on 25v, hän kuoli samana kesänä kuin olisi täyttänyt 25v.
Olin nykyisen kanssa jo silloin mutta olimme eron partaalla.
Tosin eksän menehtymisen jälkeen meidän suhde sai ihan uutta voimaa...
 
  • Surullinen
Reactions: Elena777
Huomenta! Pitäis käydä laittaan autoa lämppäriin ja käväistä kaupassa....

Näin taas eksästä unta.... Ne vetää mielen aina vähän surkeaksi pitkäksi aikaa....
Meillä oli teininä sellainen on/off suhde että välillä itekkään ei tiedetty ollaanko yhdessä vai ei.
Tässä unessa hän oli lähtenyt jonnekkin ja meillä oli ollut piiitkä, varmaan useamman vuoden mittanen tauko ilman että "virallisesti" oltiin erottu enkä ollut häntä tavoittanut/nähnyt kertaakaan ja olin tavannut nykyisen mieheni. Sitten hän yhtäkkiä palasi ja kaikki olikin niinkuin kauan sitten ja unohdin oman mieheni kokonaan.... Sitten tajusin että ei helkkari, mulla onkin toinen mutta en vaan voi luopua enää eksästä kun hän palasi ja roikuin koko ajan hänessä kiinni ja olin valmis luopumaan kaikesta jos hän jää...

Mä näen ajoittain näitä unia, ja ne selittynee sillä että kun viimeksi erottiin (oltiin 18-19) sovittiin että kun homma ei näin toimi, kattellaan tahoillamme jokunen vuosi ja aikuistutaan vähän ja tsekataan tilanne vaikka sitten kun molemmat on 25v, hän kuoli samana kesänä kuin olisi täyttänyt 25v.
Olin nykyisen kanssa jo silloin mutta olimme eron partaalla.
Tosin eksän menehtymisen jälkeen meidän suhde sai ihan uutta voimaa...
no kaikenlaisia unia sitä näkee
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
no kaikenlaisia unia sitä näkee
Jep... Noita tulee mulla ajoittain, en tiedä mikä ne laukaisee. Konsepti on aina sama että eksä ilmestyy jostain ja antaisin mitä tahansa jotta se voisi jäädä. Yleensä se päättyy kuitenkin aina siihen että hän lähtee pois tai on jossain ulottumattomissa että näen hänet tyylin ikkunan kautta tai autosta tms. Jotenkin sitä kuoleman käsittelyä tuo on edelleen mutta luulis että 10 vuodessa alkais olla jo käsitelty:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Jep... Noita tulee mulla ajoittain, en tiedä mikä ne laukaisee. Konsepti on aina sama että eksä ilmestyy jostain ja antaisin mitä tahansa jotta se voisi jäädä. Yleensä se päättyy kuitenkin aina siihen että hän lähtee pois tai on jossain ulottumattomissa että näen hänet tyylin ikkunan kautta tai autosta tms. Jotenkin sitä kuoleman käsittelyä tuo on edelleen mutta luulis että 10 vuodessa alkais olla jo käsitelty
*raapustaa Ellinooran iän tiimarinvihkoon*
 
  • Haha
Reactions: Ellimaar
r0s
Huomenta! Pitäis käydä laittaan autoa lämppäriin ja käväistä kaupassa....:)

Näin taas eksästä unta.... Ne vetää mielen aina vähän surkeaksi pitkäksi aikaa....
Meillä oli teininä sellainen on/off suhde että välillä itekkään ei tiedetty ollaanko yhdessä vai ei.
Tässä unessa hän oli lähtenyt jonnekkin ja meillä oli ollut piiitkä, varmaan useamman vuoden mittanen tauko ilman että "virallisesti" oltiin erottu enkä ollut häntä tavoittanut/nähnyt kertaakaan ja olin tavannut nykyisen mieheni. Sitten hän yhtäkkiä palasi ja kaikki olikin niinkuin kauan sitten ja unohdin oman mieheni kokonaan.... Sitten tajusin että ei helkkari, mulla onkin toinen mutta en vaan voi luopua enää eksästä kun hän palasi ja roikuin koko ajan hänessä kiinni ja olin valmis luopumaan kaikesta jos hän jää...

Mä näen ajoittain näitä unia, ja ne selittynee sillä että kun viimeksi erottiin (oltiin 18-19) sovittiin että kun homma ei näin toimi, kattellaan tahoillamme jokunen vuosi ja aikuistutaan vähän ja tsekataan tilanne vaikka sitten kun molemmat on 25v, hän kuoli samana kesänä kuin olisi täyttänyt 25v.
Olin nykyisen kanssa jo silloin mutta olimme eron partaalla.
Tosin eksän menehtymisen jälkeen meidän suhde sai ihan uutta voimaa...
Mä näen vastaavanlaisia unia aina silloin tällöin etenkin siitä ensimmäisestä pitkäaikaisesta poikaystävästä jonka kanssa juttu jäi ikäänkuin kesken.

Kesken jäänyt on kesken jäänyt kai kuolemaan asti. :s
 
Mä näen vastaavanlaisia unia aina silloin tällöin etenkin siitä ensimmäisestä pitkäaikaisesta poikaystävästä jonka kanssa juttu jäi ikäänkuin kesken.

Kesken jäänyt on kesken jäänyt kai kuolemaan asti. :s
Niin kai.... Eipä sitä tullut ajateltua silloin että kaikki ei ehkä olekkaan niin ikuista:rolleyes:
Oma kuolevaisuus on jotenkin helpompi sisäistää kuin toisen, johtuneeko sitten että kun itse kuolee se on siinä mutta toisen menetystä joutuu kantaan mukanaan lopun elämän:(
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Huomenta.

Nyt se mokoma Wilma vasta sit piippaileekin.
No voit kuvitella meidän piippailujen määrän viikonlopun aikana kun tässä pitäjässä varmistui ensimmäinen tartunta. Joku 5 kertaa päivässä samat asiat käsihygieniasta ja flunssaoireista.
Hyvähän se on että pitävät ajantasalla, ja muutenkin on ainakin olo että asioista välitetään ja huolehditaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Hurjan tärkeitä huomioita poliitikoista viime päivien ajalta:

-Aino-Kaisa Pekonen on sen näkönen että kohta paljastuu että siellä on peruukin alla velipoika Hirviniemi velmuilemassa
-Helsingin kaupunginjohtajan Jan Vapaavuoren silmäluomet valuu...ja valuu...kohta mies näyttää nukahtavan tyystin.
-Ohisaloa ei varmaan kukaan kaivannu eilen tiedotustilaisuudessa :sneaky:
 
Huh,kylläpä sai juosta ympäri taloa,hyvä kun kerkisin ees syömään lounaata. Liian tiukka aikataulu ekana päivänä.
Vösyttää. Kävin saunassa ja vähän aikaa uimassa.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Mikä tuossa olisi voinut olla motiivina? Jos oli oikeasti tarkoitus aiheuttaa tuhoa maailmalla, olisi viruksen levittäminen kannattanut todellakin aloittaa muualta kuin oman viruslabran takapihalta.
En tiedä motiiveista, mutta se nyt on melkolailla kaikille selvinnyt, ettei Kiinassa paljon ihmis tai eläinten hengistä välitetä...ei edes oman maan.
 
Jassådäär, torstain kirjoitukset siirtyvät sitte syksyyn...
Sain tänään kehotuksen puhelimessa välttää nyt kaikenlaista kontaktia keneenkään, ellei ole ihan välttämätön pakko...
 
Jassådäär, torstain kirjoitukset siirtyvät sitte syksyyn...
Sain tänään kehotuksen puhelimessa välttää nyt kaikenlaista kontaktia keneenkään, ellei ole ihan välttämätön pakko...
Terveys on tärkeämpää ja ainakin saat enemmän aikaa reenata :)

Peruuntuikohan Mekon tuparitkin, koska mulle ei ole kutsua tippunu!?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777

Yhteistyössä