Huomenta,peruutusta ei oo tullut,pian tulee taksi.
Uni loppui klo 4 ja torkuin klo 5.15 asti. Sitten nousin ylös
Paniikki iskee !
Uni loppui klo 4 ja torkuin klo 5.15 asti. Sitten nousin ylös
Paniikki iskee !
Mulla taas on kyllä sellanen vahva tunne, että tiesivät kyllä mitä tekivät...Minä pidän jopa todennäköisenä, että virus on peräisin nimenomaan Wuhanin laboratoriosta. Mutta tarkoituksella sitä ei sieltä päästetty. On harvinaisen huono strategia levittää kehitelyssä olevaa bioasetta omaan kansaan. Kyseessä on siis vahinko. Tätä tukee sekin, että ensin tapausta yritettiin salata, sen jälkeen kuitenkin yllättävän nopeasti löytyi tietoa viruksen genomista ja keinoja sen hidastamiseen.
no kaikenlaisia unia sitä näkeeHuomenta! Pitäis käydä laittaan autoa lämppäriin ja käväistä kaupassa....
Näin taas eksästä unta.... Ne vetää mielen aina vähän surkeaksi pitkäksi aikaa....
Meillä oli teininä sellainen on/off suhde että välillä itekkään ei tiedetty ollaanko yhdessä vai ei.
Tässä unessa hän oli lähtenyt jonnekkin ja meillä oli ollut piiitkä, varmaan useamman vuoden mittanen tauko ilman että "virallisesti" oltiin erottu enkä ollut häntä tavoittanut/nähnyt kertaakaan ja olin tavannut nykyisen mieheni. Sitten hän yhtäkkiä palasi ja kaikki olikin niinkuin kauan sitten ja unohdin oman mieheni kokonaan.... Sitten tajusin että ei helkkari, mulla onkin toinen mutta en vaan voi luopua enää eksästä kun hän palasi ja roikuin koko ajan hänessä kiinni ja olin valmis luopumaan kaikesta jos hän jää...
Mä näen ajoittain näitä unia, ja ne selittynee sillä että kun viimeksi erottiin (oltiin 18-19) sovittiin että kun homma ei näin toimi, kattellaan tahoillamme jokunen vuosi ja aikuistutaan vähän ja tsekataan tilanne vaikka sitten kun molemmat on 25v, hän kuoli samana kesänä kuin olisi täyttänyt 25v.
Olin nykyisen kanssa jo silloin mutta olimme eron partaalla.
Tosin eksän menehtymisen jälkeen meidän suhde sai ihan uutta voimaa...
Jep... Noita tulee mulla ajoittain, en tiedä mikä ne laukaisee. Konsepti on aina sama että eksä ilmestyy jostain ja antaisin mitä tahansa jotta se voisi jäädä. Yleensä se päättyy kuitenkin aina siihen että hän lähtee pois tai on jossain ulottumattomissa että näen hänet tyylin ikkunan kautta tai autosta tms. Jotenkin sitä kuoleman käsittelyä tuo on edelleen mutta luulis että 10 vuodessa alkais olla jo käsiteltyno kaikenlaisia unia sitä näkee
*raapustaa Ellinooran iän tiimarinvihkoon*Jep... Noita tulee mulla ajoittain, en tiedä mikä ne laukaisee. Konsepti on aina sama että eksä ilmestyy jostain ja antaisin mitä tahansa jotta se voisi jäädä. Yleensä se päättyy kuitenkin aina siihen että hän lähtee pois tai on jossain ulottumattomissa että näen hänet tyylin ikkunan kautta tai autosta tms. Jotenkin sitä kuoleman käsittelyä tuo on edelleen mutta luulis että 10 vuodessa alkais olla jo käsitelty
Sä oot ovela*raapustaa Ellinooran iän tiimarinvihkoon*
nooh, empä ny tiiäSä oot komea
Mä näen vastaavanlaisia unia aina silloin tällöin etenkin siitä ensimmäisestä pitkäaikaisesta poikaystävästä jonka kanssa juttu jäi ikäänkuin kesken.Huomenta! Pitäis käydä laittaan autoa lämppäriin ja käväistä kaupassa....
Näin taas eksästä unta.... Ne vetää mielen aina vähän surkeaksi pitkäksi aikaa....
Meillä oli teininä sellainen on/off suhde että välillä itekkään ei tiedetty ollaanko yhdessä vai ei.
Tässä unessa hän oli lähtenyt jonnekkin ja meillä oli ollut piiitkä, varmaan useamman vuoden mittanen tauko ilman että "virallisesti" oltiin erottu enkä ollut häntä tavoittanut/nähnyt kertaakaan ja olin tavannut nykyisen mieheni. Sitten hän yhtäkkiä palasi ja kaikki olikin niinkuin kauan sitten ja unohdin oman mieheni kokonaan.... Sitten tajusin että ei helkkari, mulla onkin toinen mutta en vaan voi luopua enää eksästä kun hän palasi ja roikuin koko ajan hänessä kiinni ja olin valmis luopumaan kaikesta jos hän jää...
Mä näen ajoittain näitä unia, ja ne selittynee sillä että kun viimeksi erottiin (oltiin 18-19) sovittiin että kun homma ei näin toimi, kattellaan tahoillamme jokunen vuosi ja aikuistutaan vähän ja tsekataan tilanne vaikka sitten kun molemmat on 25v, hän kuoli samana kesänä kuin olisi täyttänyt 25v.
Olin nykyisen kanssa jo silloin mutta olimme eron partaalla.
Tosin eksän menehtymisen jälkeen meidän suhde sai ihan uutta voimaa...
No kyl ainaski ootnooh, empä ny tiiä
*punastuu*
Niin kai.... Eipä sitä tullut ajateltua silloin että kaikki ei ehkä olekkaan niin ikuistaMä näen vastaavanlaisia unia aina silloin tällöin etenkin siitä ensimmäisestä pitkäaikaisesta poikaystävästä jonka kanssa juttu jäi ikäänkuin kesken.
Kesken jäänyt on kesken jäänyt kai kuolemaan asti. :s
mulle ei ole tullu yhtään viestiä Wilmalta tänäänHuomenta.
Nyt se mokoma Wilma vasta sit piippaileekin.
No voit kuvitella meidän piippailujen määrän viikonlopun aikana kun tässä pitäjässä varmistui ensimmäinen tartunta. Joku 5 kertaa päivässä samat asiat käsihygieniasta ja flunssaoireista.Huomenta.
Nyt se mokoma Wilma vasta sit piippaileekin.
Mikä tuossa olisi voinut olla motiivina? Jos oli oikeasti tarkoitus aiheuttaa tuhoa maailmalla, olisi viruksen levittäminen kannattanut todellakin aloittaa muualta kuin oman viruslabran takapihalta.Mulla taas on kyllä sellanen vahva tunne, että tiesivät kyllä mitä tekivät...
En tiedä motiiveista, mutta se nyt on melkolailla kaikille selvinnyt, ettei Kiinassa paljon ihmis tai eläinten hengistä välitetä...ei edes oman maan.Mikä tuossa olisi voinut olla motiivina? Jos oli oikeasti tarkoitus aiheuttaa tuhoa maailmalla, olisi viruksen levittäminen kannattanut todellakin aloittaa muualta kuin oman viruslabran takapihalta.
Terveys on tärkeämpää ja ainakin saat enemmän aikaa reenataJassådäär, torstain kirjoitukset siirtyvät sitte syksyyn...
Sain tänään kehotuksen puhelimessa välttää nyt kaikenlaista kontaktia keneenkään, ellei ole ihan välttämätön pakko...
Missasit hyvän tilaisuuden, joskus viikko sitten linkkasin jutun, jossa tarjottiin 3500 puntaa kahdesta viikosta tartutettuna koronapotilaana rokotuskehitystutkimuksessa.Ajattelin hommata lisätienestiä.
Hommaan koronan ja alan "Koronan kokemusasiantuntijaksi".