Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sitten ei käytäiskään?
Olihan tuosta lehessäkin maininta, että saattaa tulla koko maahan ja täällä on siitä jo enemmän puhuttu.
Mä uskon että se menis niin että töissä ja ruokakaupassa saa käydä mutta muualla ei, ostarit ja ravintolat joutuis säppiin. Vai joko ne määrättiin kiinni?:unsure:
Oon vähä pihalla kun vasta tulin töistä...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Hmm...mmmjammmjammm....salaliittoteoreetikko minussa muistutti tänään olemassaolostaan.

Ottaen huomioon huhut että Wuhanissa on labrassa ollu just koronaa...
....ainutlaatuinen valmiuslaki tulee voimaan 18.3 (18=illujen lempiluku, 6+6+6) ja loppuu 13.4 (luku 13 on illujen ehdoton lemppari myös)....Mariini oli itselleen poikkeuksellisesti pukeutunut musta-valkoiseen joka on vapaamuurarien lemppari väri-parivaljakko....hmmmm.....ottaen huomioon että WHO varoitti 2 vuotta sitten megapöpöstä joka alkaa kasvavasta talousvaltiosta....hhhnnnjoo.

Eeeei mulla mitään kunhan ajattelen, hajattelen ääneen. :sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Hmm...mmmjammmjammm....salaliittoteoreetikko minussa muistutti tänään olemassaolostaan.

Ottaen huomioon huhut että Wuhanissa on labrassa ollu just koronaa...
....ainutlaatuinen valmiuslaki tulee voimaan 18.3 (18=illujen lempiluku, 6+6+6) ja loppuu 13.4 (luku 13 on illujen ehdoton lemppari myös)....Mariini oli itselleen poikkeuksellisesti pukeutunut musta-valkoiseen joka on vapaamuurarien lemppari väri-parivaljakko....hmmmm.....ottaen huomioon että WHO varoitti 2 vuotta sitten megapöpöstä joka alkaa kasvavasta talousvaltiosta....hhhnnnjoo.

Eeeei mulla mitään kunhan ajattelen, hajattelen ääneen.
Kuule, et oo mietintöines yksin, mä oon ollut alusta asti ja koko ajan vahvemmin sitä mieltä että tää pandemia on ollut suunniteltu juttu:cool:
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Echo ja Elena777
Hmm...mmmjammmjammm....salaliittoteoreetikko minussa muistutti tänään olemassaolostaan.

Ottaen huomioon huhut että Wuhanissa on labrassa ollu just koronaa...
....ainutlaatuinen valmiuslaki tulee voimaan 18.3 (18=illujen lempiluku, 6+6+6) ja loppuu 13.4 (luku 13 on illujen ehdoton lemppari myös)....Mariini oli itselleen poikkeuksellisesti pukeutunut musta-valkoiseen joka on vapaamuurarien lemppari väri-parivaljakko....hmmmm.....ottaen huomioon että WHO varoitti 2 vuotta sitten megapöpöstä joka alkaa kasvavasta talousvaltiosta....hhhnnnjoo.

Eeeei mulla mitään kunhan ajattelen, hajattelen ääneen.
Kuule, et oo mietintöines yksin, mä oon ollut alusta asti ja koko ajan vahvemmin sitä mieltä että tää pandemia on ollut suunniteltu juttu:cool:
Mä en mitään illuja mieti, mutta kun ajattelee millanen paikka Kiina on moraaliltaan ja välinpitämättömyydessään muita eläviä olentoja kohtaan niin en hetkeekään epäile, etteikö tuota viirusta ole voitu päästää tahallaan liikkeelle Wuhanista.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mä en mitään illuja mieti, mutta kun ajattelee millanen paikka Kiina on moraaliltaan ja välinpitämättömyydessään muita eläviä olentoja kohtaan niin en hetkeekään epäile, etteikö tuota viirusta ole voitu päästää tahallaan liikkeelle Wuhanista.
Mä uskon että jutun takana on muut kuin kiinalaiset.... toki välikappaleena mutta.....:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mä en mitään illuja mieti, mutta kun ajattelee millanen paikka Kiina on moraaliltaan ja välinpitämättömyydessään muita eläviä olentoja kohtaan niin en hetkeekään epäile, etteikö tuota viirusta ole voitu päästää tahallaan liikkeelle Wuhanista.
Oho! Oravamuorissako ripaus salaliittoteoreetikkoa. :D Tää tuli puskista kyllä nyt. :ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: Ellimaar
Tietäisitkin vaan miten paljon, mutta kun ei tiedä kuinka paljon meistä informaatioo kerätään ja minne niin ihan kaikkea ei tohdi täällä huudella ettei pian käy köpsysti:eek:
Mun on pitäny päivittää illuketjuani jo monta viikkoa...katotaan saanko aikaiseksi kun tää ns.normaalielämä vie veronsa ja aikansa. :) Mutta en pelkää. Sit jos kostavat mulle niin kostavat. Ehkä tämmösen palstamamman random-jutustelut ei niiden agendaa tuhoa.

Nyt tutimaan.
 
Hmm...mmmjammmjammm....salaliittoteoreetikko minussa muistutti tänään olemassaolostaan.

Ottaen huomioon huhut että Wuhanissa on labrassa ollu just koronaa...
....ainutlaatuinen valmiuslaki tulee voimaan 18.3 (18=illujen lempiluku, 6+6+6) ja loppuu 13.4 (luku 13 on illujen ehdoton lemppari myös)....Mariini oli itselleen poikkeuksellisesti pukeutunut musta-valkoiseen joka on vapaamuurarien lemppari väri-parivaljakko....hmmmm.....ottaen huomioon että WHO varoitti 2 vuotta sitten megapöpöstä joka alkaa kasvavasta talousvaltiosta....hhhnnnjoo.

Eeeei mulla mitään kunhan ajattelen, hajattelen ääneen. :sneaky:
Kuule, et oo mietintöines yksin, mä oon ollut alusta asti ja koko ajan vahvemmin sitä mieltä että tää pandemia on ollut suunniteltu juttu:cool:
Mä en mitään illuja mieti, mutta kun ajattelee millanen paikka Kiina on moraaliltaan ja välinpitämättömyydessään muita eläviä olentoja kohtaan niin en hetkeekään epäile, etteikö tuota viirusta ole voitu päästää tahallaan liikkeelle Wuhanista.
Ei tuohon mahdolliseen laboratorioalkuperään mitään illuminatia tarvita. On ihan julkinen tieto, että kivenheiton päässä kalatorilta sijaitseva Wuhanin viruslaboratorio on Kiinan huippu ja siellä on jo pitkään puuhattu koronavirusten kanssa. Lepakoita on käytetty tutkimuskohteina ja koe-eläiminä. Netistä voi löytää kiinalaistutkijoiden viruksia koskevia julkaisuja.

Minä pidän jopa todennäköisenä, että virus on peräisin nimenomaan Wuhanin laboratoriosta. Mutta tarkoituksella sitä ei sieltä päästetty. On harvinaisen huono strategia levittää kehitelyssä olevaa bioasetta omaan kansaan. Kyseessä on siis vahinko. Tätä tukee sekin, että ensin tapausta yritettiin salata, sen jälkeen kuitenkin yllättävän nopeasti löytyi tietoa viruksen genomista ja keinoja sen hidastamiseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä