Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

@mimmi92 ikävää, että vuoto alkoi uudestaan. Varmaan tosi yksilöllistä vuodon kesto. Itselläni on jotenkin pyyhkiytynyt muistista, miten pitkään vuoto kesti tyhjennyksen jälkeen.

Meidän piti joutua odottamaan km tutkimuksia noin 3 kuukautta, mutta saatiinkin kutsu huhtikuun alkuun. Kiva yllätys. Tosin jos oon raskaana, niin sitten pitää perua, mutta odotan kyllä viimeiseen asti ennen kuin perun. Olisi ikävää perua aika ja saada heti perään taas keskenmeno. Maanantaina pitäisi alkaa menkat, joten aikaista vielä spekuloida.
 
7. päivä tyhjennyksestä ja maanantaista saakka vuoto ollut runsasta, olikin vaan joku hyytymä tulppana, eikä näytä yhtään vähenevän. Tunnin välein saa yösidettä vaihtaa. Täytyy varmaan joku rautakuuri tähän väliin aloittaa. Ei kuitenkaan pyörrytä tms. että en usko liikaa vuotavan, mutta enpä ole muuta jaksanut kuin makoilla sohvalla.

Kauanko teillä on vuoto kestänyt?
Mulla kesti viisi ja puoli viikkoa
 
@Annu83 mäkin peruisin ajan vasta ihan viimeisenö mahdollisena päivänä.

@Mohan hui kuinka pitkään kesti! Toivon kyllä ettei niin kauan vuoda kun ei synnytystenkään jälkeen ole kauaa vuotanut..

Ja miehen mieli onneksi jo muuttunut. Aletaan siis vuodon loputtua yrittämään. Tarvitsi vaan hetken aikaa henkiseen toipumiseen ennen kuin pystyi ajatella uutta raskautta.
On meillä ensi syksylle kaukomatka suunnitelmia, ettei niin haittaisi vaikka raskaus ei heti alkaisikaan. Ei kuitenkaan uskalla varata kuin vasta parin kk päästä reissuja jos tuleekin nopeasti raskaaksi. En siis halua ison mahan kanssa lähteä pitkälle lennolle, vaikka viikkojen puolesta vielä saisikin lentää.
Muok. Niin siis tämäkin jos nämä epidemia jutut lähtee laantumaan...
 
Mulla kesti vuoto viikon. Kolme päivää runsasta vuotoa, josta kolmas päivä oli myös kivulias. Sen jälkeen neljä päivää asteittain vähenevää, eikä enää sattunut. Tuon kolmannen päivän iltapäivänä oli ultra, ja siinä nähtiin että raskausmateriaali oli jo poistunut, pari pientä hyytymää oli jäljellä ja limakalvo oli vielä paksumpi.

Mulla oli synnytyksen jälkivuotokin tosi lyhyt. En muista miten kauan kesti, mutta meni tosi nopsaan ohi. Jospa menisi sulla @mimmi92 samoin. :)

Me aloitettiin yritys heti km jälkeen. Ekaa kertaa ikinä oli ovulaatiokipuja, tai näin kuvittelen. Tänään on dpo3, pitkä aika vielä siis odotella lopputulosta.
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92
Viimeiset piinapäivät menossa ja ensi viikko jo hirvittää. Tuntuu, että oon tän koronapaniikin kasvaessa pysynyt järjissäni mahdollisen raskauden takia, mutta mitäs sitten jos menkat alkavat ja sama kaaos jatkuu/pahenee. Lisäksi ensi kierto pitäisi varmaan pitää taukoa, koska huhtikuun alussa alkaisi ne km tutkimukset. Saatiin kutsu myös pidempikestoiseen seurantatutkimukseen, jossa selvitetään toistuvien km syitä uudesta näkökulmasta. Ensimmäisten näytteiden oton aikana ei saisi olla raskaana. Eihän tuohon tutkimukseen ole mitenkään pakko osallistua, mutta haluaisin ajatella, että tulokset voisivat mahdollisesti tulevaisuudessa auttaa muita keskenmenoista kärsiviä.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Viimeiset piinapäivät menossa ja ensi viikko jo hirvittää. Tuntuu, että oon tän koronapaniikin kasvaessa pysynyt järjissäni mahdollisen raskauden takia, mutta mitäs sitten jos menkat alkavat ja sama kaaos jatkuu/pahenee. Lisäksi ensi kierto pitäisi varmaan pitää taukoa, koska huhtikuun alussa alkaisi ne km tutkimukset. Saatiin kutsu myös pidempikestoiseen seurantatutkimukseen, jossa selvitetään toistuvien km syitä uudesta näkökulmasta. Ensimmäisten näytteiden oton aikana ei saisi olla raskaana. Eihän tuohon tutkimukseen ole mitenkään pakko osallistua, mutta haluaisin ajatella, että tulokset voisivat mahdollisesti tulevaisuudessa auttaa muita keskenmenoista kärsiviä.
Meinaatko testiä tehdä?
Me kerettiin testeihin joiden tuloksia saadaan huhtikuun lopussa.
Tsemppiä piinailuun! (y) Itse testaan ensi viikolla ja on jotenkin raskautunut olo,oireitakin on jo mutta ootellaan nyt hetki vielä.
Menkat pitäis alkaa pe.
 
Meinaatko testiä tehdä?
Me kerettiin testeihin joiden tuloksia saadaan huhtikuun lopussa.
Tsemppiä piinailuun! Itse testaan ensi viikolla ja on jotenkin raskautunut olo,oireitakin on jo mutta ootellaan nyt hetki vielä.
Menkat pitäis alkaa pe.
Mulla on enään yksi raskaustesti jäljellä, joten en ole testannut tässä kierrossa vielä kertaakaan, mutta varmaan sitten viimeistään tiistaina, jos menkat ei ole alkaneet. Ensi yönä pitäisi alkaa, jos kierto menee kuten viimeksi, mutta viimeistään tiistaina. Mulle on pari kertaa käynyt niin, että ehdin jo pissata purkkiin ennen kuin huomasin, että menkat olivat alkaneet. :D

Mulla on ollut tässä kierrossa kaikki mahdolliset pms-oireet, mutta perjantaina toiveet nousivat, kun valkovuotoa tuli yllättäen todella runsaasti. Lisäksi on ollut kummallisia alavatsatuntemuksia varsinkin öisin. Nyt viikonlopun aikana toiveikkuus on taas vähentynyt varsinkin, kun rinnat eivät ole ollenkaan kipeät.

Pidän sulle peukkuja! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Noniin, menkkojen piti alkaa viimeistään viime yönä ja äsken tein positiivisen raskaustestin eli olen viidettä kertaa raskaana. Aika haalea viiva, mutta aikaiset on viikotkin. Oon ollut todella ahdistunut tästä koronatilanteesta ja eilen purskahdin itkuun, kun pääministeri kertoi, että rajat suljetaan. Varmaan hormonit vaikuttaa myös ahdistuneisuuden, mutta tottakai huolestuttaa myös, miten raskauden käy. Pari viimeisintä raskautta ovat keskeytyneet ennen 8. viikkoa. Saa nähdä, miten pitkälle nyt päästään. Tosin päätin jo ovulaation jälkeen, että jos olen raskaana, niin tämä raskaus menee loppuun asti. Toivotaan parasta.
 
Mulla kp 11 km vuodon alusta laskien, pyyhkiessä enää tulee vuotoa, joten yhtäkkiä se sitten kuitenkin väheni. Raskaustesti oli olen vielä positiivinen, mutta eiköhän sekin siitä haalistu negaksi. Viikon päästä testaan taas uudelleen. En ainakaan usko, että kohtuun olisi mitään jäänyt.
Yritystäkin jo aloiteltu, jos kierto pysyisi suunnilleen normaalina niin menisi la samoille päiville kuin joulukuinen kuopus, tosin 3v väliä :)
Aika positiivisin mielin tässä yrityksen suhteen mennään, toki tuo korona tilanne mietityttää ja lasten kanssa olenkin nyt seuraavan kk kotona ainakin.
 
Noniin, menkkojen piti alkaa viimeistään viime yönä ja äsken tein positiivisen raskaustestin eli olen viidettä kertaa raskaana. Aika haalea viiva, mutta aikaiset on viikotkin. Oon ollut todella ahdistunut tästä koronatilanteesta ja eilen purskahdin itkuun, kun pääministeri kertoi, että rajat suljetaan. Varmaan hormonit vaikuttaa myös ahdistuneisuuden, mutta tottakai huolestuttaa myös, miten raskauden käy. Pari viimeisintä raskautta ovat keskeytyneet ennen 8. viikkoa. Saa nähdä, miten pitkälle nyt päästään. Tosin päätin jo ovulaation jälkeen, että jos olen raskaana, niin tämä raskaus menee loppuun asti. Toivotaan parasta.
Onnea ja toivotaan parasta niin epidemian laantumisen suhteen kuin raskaudenkin ❤
varmasti tilanne mietityttää kaikkien raskaana olevien kannalta, ite mietin jo etukäteen jos nyt jään raskaaksi että miten uskaltaa mennä töihin, mut ei auta ku elää päivä kerrallaan ❤
Ja @mimmi92 Jouluvauva olis ihana, peukut sille (y):love:
 
Kiitos onnitteluista! ❤ Plussa tuntuu kyllä aina hyvältä, vaikka tietää liiankin hyvin, että ilo voi loppua lyhyeen. Noh, pitää vaan ottaa vastaan kaikki, mitä tulee. Itse voi niin vähän näihin asioihin vaikuttaa. Mies sai juuri tietää, että hänet lomautetaan tän koronahässäkän takia. Mun työssä tuskin on samaa vaaraa, mutta ahdistaa mennä töihin altistamaan itseään. Tosin mun työpaikka on melko suljettu eli ei ole pahimmasta päästä koronariskin kannalta. Oon ollut nyt pari päivää etänä lievässä flunssassa, mutta en pysty tekemään pelkästään etätöitä.
 
Tänään tehty nega ja niin varma tärpistä olin mut ei vaan.:cry:
Kaikenmaailman oireitakin oli, ilmeisesti kuviteltuja sitten.
Kkm jälkeen tämä olis nyt yk4, eikä vieläkään oo kunnon menkkoja tullut eipä se limakalvo varmaa pääsekään uudistumaan kun ei menkkoja tuu. Miten voikaan kroppa mennä näin pitkäksi aikaa sekaisin...:censored: ens kuussa ekasta km tulee vuosi täyteen..
Kuukauden päästä kuulee ehkä tuomion missä vika kun lääkäri kertoo keskenmenojen tuloksia. Jos aikaa ei coronan takia peruta.
Turhauttavaa, ensi kuussa tulee vuosi ekasta keskenmenosta..näinköhän me koskaan päästään leijailemaan vauvan tuoksuisiin pilviin:(
 
@Alinna86 Todella kurjaa, että ei vielä tärpännyt. Toivottavasti tutkimusten tulokset tuovat lisää toivoa. Meillä tulisi kohta jo kaksi vuotta ensimmäisestä keskenmenosta. On vaikea uskoa, että on mennyt niin paljon aikaa. Epätoivoiselta on tuntunut monesti.
Itsehän pelkään nyt, että saan keskenmenon sen jälkeen, kun perun ajan tutkimuksiin ja sitten joudutaan taas odottamaan ties miten kauan koronan takia. Yritän ajatella positiivisesti, mutta moni asia mietityttää.
 
  • Rakkaus
Reactions: Alinna86
Voisin mäkin kurkistella vähän tätä palstaa, kun on taas viimeaikoina hajoillut pää ihan urakalla. Täällä siis yritystä takana 1,5v ja keskenmeno (tuulimuna) takana viime vuoden helmikuussa. Eli vuoteen ei oo mitään tapahtunut, vaikka ovulaatiotesteihin tulee plussaa ja selkeät oireetkin on. Mun hormoniverikokeet oli ok ja samoin miehen siittiöt. Olin jo hyvillä fiiliksillä kun saatiin lähete tutkimuksiin ja piti olla lapsettomuuspolilla ensikäynti nyt huhtikuussa, mutta se peruttiin. Kuulemma menee todennäkösesti syksylle aikaisintaan. Nyt onkin sitten aika tyhjä olo, että mitäs nyt?! Mitään luottoa plussaan ei ole ja alkaa ahdistaa, kun omat kolmekymppiset lähestyy. En siis ehkä ole edes kuumeilija vaan jonkinlainen paniikinsekainen ahdistuja tässä kohtaa? :D
 
@Alinna86 Eikä, toi on niin musertava fiilis.. Mä oon myös ollut varmaan kymmenen kertaa varma että nyt oon raskaana, sit tulee aina alas sieltä pilvilinnoista ja vannoo ettei enää ikinä anna itsensä kuvitella mitään.. kunnes taas seuraavassa kuussa!! Miten sun lääkäriajan kävi muuten?
 
@Alinna86 Eikä, toi on niin musertava fiilis.. Mä oon myös ollut varmaan kymmenen kertaa varma että nyt oon raskaana, sit tulee aina alas sieltä pilvilinnoista ja vannoo ettei enää ikinä anna itsensä kuvitella mitään.. kunnes taas seuraavassa kuussa!! Miten sun lääkäriajan kävi muuten?
Ei oo ainakaan vielä tullut tietoa et ois peruttu:rolleyes:
Tosi harmillista että lapsettomuusajat on peruttu, niin musertavaa kun ei tää oo helppoo muutenkaan:confused:
Huhtikuun lopussa olis meillä aika ja sit kuullaan tuloksia näistä keskenmenoista
Jos jotain hyvää niin menkat alkoi nyt 14viikkoa keskenmenosta ja tismalleen eilen niinkuin pitikin kalenterin mukaan(y)
Joutu ottaa ihan särkylääkettä sen verran tekee kipeetä mutta josko tää kroppa NYT lähtis toimimaan ja ens kierto olis meidän:love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Korallikala
@Alinna86 minä niin pidän peukkuja, että tämä olis se kierto!! ❤

@sabs kiva kun tulit mukaan jakamaan kokemukseksi ❤ todella ikävää, kun teidän aika siirtyy noin paljon, aivan älytöntä. Kyllä nää on kaikille kuitenkin niin isoja juttuja, että luulis, että olisivat nuo ajat voineet säilyttää ennallaan :cry:

Mulla tuli eilen 6vk km:sta eikä kuukautisia näy eikä kuulu...enkä voi olla raskaanakaan, kun ei olla mitään puuhailtukaan...eli luulis nyt ettei ainakaan stressin vuoksi siirry, kun hyvä kun edes muistan aina koko asiaa...tai sit nää on vaan niitä juttuja mitä tekee tiedostamattaan. Onko teillä kokemusta/tietoa, että km:n jälkeen kierto pitenee reilusti?
 
@Alinna86 minä niin pidän peukkuja, että tämä olis se kierto!!

@sabs kiva kun tulit mukaan jakamaan kokemukseksi todella ikävää, kun teidän aika siirtyy noin paljon, aivan älytöntä. Kyllä nää on kaikille kuitenkin niin isoja juttuja, että luulis, että olisivat nuo ajat voineet säilyttää ennallaan

Mulla tuli eilen 6vk km:sta eikä kuukautisia näy eikä kuulu...enkä voi olla raskaanakaan, kun ei olla mitään puuhailtukaan...eli luulis nyt ettei ainakaan stressin vuoksi siirry, kun hyvä kun edes muistan aina koko asiaa...tai sit nää on vaan niitä juttuja mitä tekee tiedostamattaan. Onko teillä kokemusta/tietoa, että km:n jälkeen kierto pitenee reilusti?
Kiitos ❤
Mullahan se kierto venyi juurikin 14viikkoon, jotain ruskeeta limaa tiputteli silloin tällöin mut ei muuta.
Tosin nytkin kesti vuoto vain 2päivää, mut tuli ihan punaistakin verta jopa, meni kroppa siis ihan sekasin. Pyysin jo lääkkeitäkin et menkat käynnistyis mut eivät antaneet.
Inhottavaa odottamista, tiedän tunteen, tsemppiä kovasti ❤
Muoks. Ja mulla ehti olla ainaki yks kemiallinen tässä välissä joten tietty seki voi sekoittaa pakkaa entisestään.
 
Kiitos
Mullahan se kierto venyi juurikin 14viikkoon, jotain ruskeeta limaa tiputteli silloin tällöin mut ei muuta.
Tosin nytkin kesti vuoto vain 2päivää, mut tuli ihan punaistakin verta jopa, meni kroppa siis ihan sekasin. Pyysin jo lääkkeitäkin et menkat käynnistyis mut eivät antaneet.
Inhottavaa odottamista, tiedän tunteen, tsemppiä kovasti
Muoks. Ja mulla ehti olla ainaki yks kemiallinen tässä välissä joten tietty seki voi sekoittaa pakkaa entisestään.
No voihan Venäjä...mie en kestä jos tää oikeasti venyy viikkoihin :cry:
 
Moikka pitkästä aikaa, me jatkettiin varovaisesti yrittämistä viime kierrossa, no plussaa ei saatu nyt on kp 4. Nyt lähtee taas kunnolla yrittäminen käyntiin, ovistestit odottaa ja greippimehut alkukiertoon aloitettu.
Mulla kesti 3kk, että halusin jatkaa yrittämistä keskenmenon jälkeen, mut nyt mua vähän harmittaa, ku tuntuu et meni hukkaan se aika. Vaikka se tuli tarpeeseen. Oon täs syytellyt itseäni keskenmenosta, vaikka tiedän et se on turhaa, mutta mulla oli koko sen raskauden ajan et mun keho ja mieli hylkii sitä alkiota. En enää halunnut olla raskaana ym. Enkä tajunnut sitä että miksi mulla oli se olo. Oon yrittänyt miettiä et se on kehon joku puolustus, kun alkiossa olo jotain vikaa tms.
Nyt mulla on se tavoitteena et raskautuis ennen heinäkuuta. Se toki ei oo meistä kiinni. Koronan takia peruuntuu meidän kesä-heinäkuun matka, mikä oli tarkoitus olla lasketun ajan tienoilla et olis ees jotain odotettavaa sinne ku ei vauvaa saada.

Hirveän vaihtelevia ollu mielialat tämän toisen keskenmenon jälkeen. Eka oli helpompi, ku meni jo rv 6 kesken. Tää toinen meni rv9-10.
 
Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: Korallikala
@Babyfever1 Toivotaan, ettei kierto veny mahdottoman pitkäksi! Mulla km:n jälkeen venähti kierto vain vähän, normaalisti ovis kp18-19, nyt oli ilmeisesti kp24.

@Titi-Love Tsemppiä mielialanvaihteluiden selättämiseen ja toivotaan kovasti plussaa heinäkuuhun mennessä. ❤

ON: Meillä taisikin tärpätä nyt heti keskenmenon jälkeisestä oviksesta, tein eilen dpo12 / kp36 haalean plussan. Testaan uusiksi huomenna tai torstaina. Sen verran epävarma olo on km:n jälkeen, etten varaa neuvolaa, ennen kuin saan viikkodigiin 3+ viikkoa. Mulla on aika vahva ajatus siitä, milloin ovis ja hedelmöittyminen on tapahtuneet, mutta aion olla niistä vähän hiljempaa, että pääsisin alkuraskauden ultraan raskauden kestoa tarkistamaan.
 

Yhteistyössä