Soittele sille takas vieläkin lujampaa Mattii ja Töppöö!Naapurin avohoitopotilas kuuntelee nyt tuomiopäivän musiikkia helvetin portilta.
Soittele sille takas vieläkin lujampaa Mattii ja Töppöö!Naapurin avohoitopotilas kuuntelee nyt tuomiopäivän musiikkia helvetin portilta.
Mitähän siellä ois ollu?Katos Echo TV5 -kanavaa. Mitä mieltä tuollaisista hautajaisista?
Korvapuusteja, niitä ihan perinteisiä. Mummin reseptillä: ”Nyt tyttö nappaat tuosta meijerivoita kopraas ja vaivaat taikinaa niin kauan kunnes kädessä ei enää ole voita.”Hei millaisia pullia te yleensä leivotte?
Meikä, laiskana, vääntää useimmiten joko kierre- tai solmuversiot. Varsinaisia korvapuusteja en oo tehnyt kuin kerran eläessäni.
Korvapuusteja, niitä ihan perinteisiä. Mummin reseptillä: ”Nyt tyttö nappaat tuosta meijerivoita kopraas ja vaivaat taikinaa niin kauan kunnes kädessä ei enää ole voita.”
Kardemummaakin tulee oikeasti enempi mitä ohjeessa seisoo! Ei muutama hyppysellinen riitä mihinkään!
Meghan itse lemppaa ihmisiä elämästään. Ensin aattelin että se rajoittuu vaan hänen lievästi omituisiin perheenjäseniinsä, mut tekee sitä suunnilleen kaikille jotka ei ole yhtä staroja kuin Clooneyt tai JLo tai Obamat...Mutt mistä me voidaan tietää onko hän laskelmoiva oikeasti,. vai onko nämä puheet hänen laskelmoivasta luonteestaan lähtöisin jonkun ilkeömielisen hovin lähteistä, kenties saman joka aina mustamaalasi Dianaa aiemmin?
Median puheisiin en itte ainakaan lähtis kovin hanakasti luottamaan.
Harri on useaan otteeseen ihmetellyt miksi mediassa puhutaan hänen vaimostaan niin rumasti ja mainitsi joskus myös sen asian olevan yksi syy, miksi hän haluaa pois brittihovista.
Mummo ei ollu ihan väärässäkään.Korvapuusteja, niitä ihan perinteisiä. Mummin reseptillä: ”Nyt tyttö nappaat tuosta meijerivoita kopraas ja vaivaat taikinaa niin kauan kunnes kädessä ei enää ole voita.”
Kardemummaakin tulee oikeasti enempi mitä ohjeessa seisoo! Ei muutama hyppysellinen riitä mihinkään!
Jonkin ohjelman näin siitä sen faijasta niin tuli sellainen olo että faijansa härskisti rahastaa Meganin suosiolla.Meghan itse lemppaa ihmisiä elämästään. Ensin aattelin että se rajoittuu vaan hänen lievästi omituisiin perheenjäseniinsä, mut tekee sitä suunnilleen kaikille jotka ei ole yhtä staroja kuin Clooneyt tai JLo tai Obamat...
Mulla ei ole poppikonetta.Soittele sille takas vieläkin lujampaa Mattii ja Töppöö!
Samanlainen ällö mielikuva tuli mulle tuosta hänen isöstään. Jos puhui tyttärelleen ennenkin samaan tyyliin ku lehdistölle hänestä,niin ei ihme olekkaan ettei halua olla tekemisissä isönsä kanssa.Jonkin ohjelman näin siitä sen faijasta niin tuli sellainen olo että faijansa härskisti rahastaa Meganin suosiolla.
Mä en tunne Megania niin en ala arpomaan millainen hän on. Tuo mediakoneisto on sen verran taitava, että ne vääntää helposti hyvästä pahan. Mikä vaan sopii strategiaan lypsää eniten ja pisimpään hilloa lukijoilta/katsojilta, niin toimitaan.
Mutta mistä me tiedetään onko syy toi ettei ne ole staroja?Meghan itse lemppaa ihmisiä elämästään. Ensin aattelin että se rajoittuu vaan hänen lievästi omituisiin perheenjäseniinsä, mut tekee sitä suunnilleen kaikille jotka ei ole yhtä staroja kuin Clooneyt tai JLo tai Obamat...
Sitten laulat korkeelta ja kovaa, kattilankannet käteen ja hakkaamaan tahtia!!Mulla ei ole poppikonetta.
ja eikös hänen siskopuoli ole oikein luvannut tekevänsä kaikkensa, että ihmiset näkis Meghanin huonossa valossa.Jonkin ohjelman näin siitä sen faijasta niin tuli sellainen olo että faijansa härskisti rahastaa Meganin suosiolla.
Mä en tunne Megania niin en ala arpomaan millainen hän on. Tuo mediakoneisto on sen verran taitava, että ne vääntää helposti hyvästä pahan. Mikä vaan sopii strategiaan lypsää eniten ja pisimpään hilloa lukijoilta/katsojilta, niin toimitaan.
vaikuttaapas, toisissa malleissa on enempi paistopintaa ku toisissaMut ei se pullan malli vaikuta makuun!
Mä tykkään eniten pohjasta ku sinne valuu voi ja sokeri.vaikuttaapas, toisissa malleissa on enempi paistopintaa ku toisissa
Eikä sillon kun puhuu puhelimessa...mun tyyli saattaa olla se, että alan nauramaan puhelimeen jollekin jutulle mistä palstalla puhutaan, samalla kun soittaja yrittää kertoa jostain ikävästä asiastaEi kannata palstailla kun kattoo leffaa. Laitoin hymiön semmoseem viestiin mihinä ei pitäny ja sekoilen täällä jaijaijai....
Laulat sitteMulla ei ole poppikonetta.
En ole seurannut silviisii, että osaisin sanoa juuta tai jaata. Tuo isädokkari oli ainoa jota vilkuilin.ja eikös hänen siskopuoli ole oikein luvannut tekevänsä kaikkensa, että ihmiset näkis Meghanin huonossa valossa.
Nyt kyl aloko stressaamaan ja ahistamaan tuo kuntoutushomma arggg
Huomenna saa pittää puhelinta koko ajan auki ja lähellä jos peruvat sinne kunnon paikkaan menon, toivottavasti soittavat huomenna,jos siirtävöt sitä. Tiistaina aikainen herätys ja lähtö klo 6.25 taksilla.
Ahistaa jos menkat alkaa ja muutenkin tuo lähto ja poisolo 4 pöivää.
Vaatteita oon katsonut jo valmiiksi,lääkkeet on dosetissa ja muut hygeniatuotteita laitettu. Kirjat etsitty ja iltapalaa ostettu ja miehelle ja kissoille ruokaa.
Mä oon jonkun verran seurannut ja ihan sen takia, kun media on puhunut hänestä niin usein negatiiviseen sävyyn..mutta kukaan ei ole osannut kertoa mistä tiedot ovat oikeasti peräisin ja Harry on usein maininnut olevansa pettynyt/surullinen/vihainen/hämmentynyt kaikista niistä jutuista...ja jotenkin sitä haluaa uskoa, että hän tuntee vaimonsa paremmin kuin media.En ole seurannut silviisii, että osaisin sanoa juuta tai jaata. Tuo isädokkari oli ainoa jota vilkuilin.