Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Hei millaisia pullia te yleensä leivotte?

Meikä, laiskana, vääntää useimmiten joko kierre- tai solmuversiot. Varsinaisia korvapuusteja en oo tehnyt kuin kerran eläessäni.
Korvapuusteja, niitä ihan perinteisiä. Mummin reseptillä: ”Nyt tyttö nappaat tuosta meijerivoita kopraas ja vaivaat taikinaa niin kauan kunnes kädessä ei enää ole voita.”
Kardemummaakin tulee oikeasti enempi mitä ohjeessa seisoo! Ei muutama hyppysellinen riitä mihinkään! :p
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Elena777 ja Echo
Mutt mistä me voidaan tietää onko hän laskelmoiva oikeasti,. vai onko nämä puheet hänen laskelmoivasta luonteestaan lähtöisin jonkun ilkeömielisen hovin lähteistä, kenties saman joka aina mustamaalasi Dianaa aiemmin?
Median puheisiin en itte ainakaan lähtis kovin hanakasti luottamaan.

Harri on useaan otteeseen ihmetellyt miksi mediassa puhutaan hänen vaimostaan niin rumasti ja mainitsi joskus myös sen asian olevan yksi syy, miksi hän haluaa pois brittihovista.
Meghan itse lemppaa ihmisiä elämästään. Ensin aattelin että se rajoittuu vaan hänen lievästi omituisiin perheenjäseniinsä, mut tekee sitä suunnilleen kaikille jotka ei ole yhtä staroja kuin Clooneyt tai JLo tai Obamat...
 
Meghan itse lemppaa ihmisiä elämästään. Ensin aattelin että se rajoittuu vaan hänen lievästi omituisiin perheenjäseniinsä, mut tekee sitä suunnilleen kaikille jotka ei ole yhtä staroja kuin Clooneyt tai JLo tai Obamat...
Jonkin ohjelman näin siitä sen faijasta niin tuli sellainen olo että faijansa härskisti rahastaa Meganin suosiolla.

Mä en tunne Megania niin en ala arpomaan millainen hän on. Tuo mediakoneisto on sen verran taitava, että ne vääntää helposti hyvästä pahan. Mikä vaan sopii strategiaan lypsää eniten ja pisimpään hilloa lukijoilta/katsojilta, niin toimitaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Jonkin ohjelman näin siitä sen faijasta niin tuli sellainen olo että faijansa härskisti rahastaa Meganin suosiolla.

Mä en tunne Megania niin en ala arpomaan millainen hän on. Tuo mediakoneisto on sen verran taitava, että ne vääntää helposti hyvästä pahan. Mikä vaan sopii strategiaan lypsää eniten ja pisimpään hilloa lukijoilta/katsojilta, niin toimitaan.
Samanlainen ällö mielikuva tuli mulle tuosta hänen isöstään. Jos puhui tyttärelleen ennenkin samaan tyyliin ku lehdistölle hänestä,niin ei ihme olekkaan ettei halua olla tekemisissä isönsä kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Meghan itse lemppaa ihmisiä elämästään. Ensin aattelin että se rajoittuu vaan hänen lievästi omituisiin perheenjäseniinsä, mut tekee sitä suunnilleen kaikille jotka ei ole yhtä staroja kuin Clooneyt tai JLo tai Obamat...
Mutta mistä me tiedetään onko syy toi ettei ne ole staroja?
Voihan syy olla se, että hänestä puhutaan niin paljon pahaa, että hän ei vaan tiedä keneen voi enää luottaa ja kuka työntekijä on seuraavana laulamassa lehdistölle yhtä sun toista hänen tavoistaan?
Onks hän tai Harri itte ikinä myöntäneet tekevänsä noin vai mistä toi tieto on lähtösin?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Kais
Jonkin ohjelman näin siitä sen faijasta niin tuli sellainen olo että faijansa härskisti rahastaa Meganin suosiolla.

Mä en tunne Megania niin en ala arpomaan millainen hän on. Tuo mediakoneisto on sen verran taitava, että ne vääntää helposti hyvästä pahan. Mikä vaan sopii strategiaan lypsää eniten ja pisimpään hilloa lukijoilta/katsojilta, niin toimitaan.
ja eikös hänen siskopuoli ole oikein luvannut tekevänsä kaikkensa, että ihmiset näkis Meghanin huonossa valossa.
 
Ei kannata palstailla kun kattoo leffaa. Laitoin hymiön semmoseem viestiin mihinä ei pitäny ja sekoilen täällä jaijaijai....
Eikä sillon kun puhuu puhelimessa...mun tyyli saattaa olla se, että alan nauramaan puhelimeen jollekin jutulle mistä palstalla puhutaan, samalla kun soittaja yrittää kertoa jostain ikävästä asiasta:notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Nyt kyl aloko stressaamaan ja ahistamaan tuo kuntoutushomma arggg
Huomenna saa pittää puhelinta koko ajan auki ja lähellä jos peruvat sinne kunnon paikkaan menon, toivottavasti soittavat huomenna,jos siirtävöt sitä. Tiistaina aikainen herätys ja lähtö klo 6.25 taksilla.

Ahistaa jos menkat alkaa ja muutenkin tuo lähto ja poisolo 4 pöivää.
Vaatteita oon katsonut jo valmiiksi,lääkkeet on dosetissa ja muut hygeniatuotteita laitettu. Kirjat etsitty ja iltapalaa ostettu ja miehelle ja kissoille ruokaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
Nyt kyl aloko stressaamaan ja ahistamaan tuo kuntoutushomma arggg
Huomenna saa pittää puhelinta koko ajan auki ja lähellä jos peruvat sinne kunnon paikkaan menon, toivottavasti soittavat huomenna,jos siirtävöt sitä. Tiistaina aikainen herätys ja lähtö klo 6.25 taksilla.

Ahistaa jos menkat alkaa ja muutenkin tuo lähto ja poisolo 4 pöivää.
Vaatteita oon katsonut jo valmiiksi,lääkkeet on dosetissa ja muut hygeniatuotteita laitettu. Kirjat etsitty ja iltapalaa ostettu ja miehelle ja kissoille ruokaa.

Sullahan on siis matkastressi!

Toivottavasti ei oikeasti nyt peruunnu. Oot hirmuiset järjestelyt jo tehnyt.
 
En ole seurannut silviisii, että osaisin sanoa juuta tai jaata. Tuo isädokkari oli ainoa jota vilkuilin.
Mä oon jonkun verran seurannut ja ihan sen takia, kun media on puhunut hänestä niin usein negatiiviseen sävyyn..mutta kukaan ei ole osannut kertoa mistä tiedot ovat oikeasti peräisin ja Harry on usein maininnut olevansa pettynyt/surullinen/vihainen/hämmentynyt kaikista niistä jutuista...ja jotenkin sitä haluaa uskoa, että hän tuntee vaimonsa paremmin kuin media.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Lispetti

Yhteistyössä