Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sullahan on siis matkastressi!

Toivottavasti ei oikeasti nyt peruunnu. Oot hirmuiset järjestelyt jo tehnyt.
Joo,alkaa stressiä pukkaamaan.
Juu harmi jos peruntuu,kun on paljon joutunut ostamaan ja jörjestelemään. Kunhan ees peruuttavat ajoissa,jos meinaavat eikä sitten aamulla puoli 7 taksissa istuessa tai melkein kunnon paikassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja KalaMies
Eihän kukaan ihan oikeasti usko noitten paskalehtien versioita siitä mitä joku julkkis on ja mitä ei?

Eihän?
Mä taas ihmettelen monia, että jos julkkis hymyilee ja puhuu iloisesti jollekin, niin ajattelevat että siinä ihmisessä ei voi olla mitään pahaa. Mutta kun hymyillä osaa jokainen.

Meghani kyllä osaa itsekin käytöksellään kertoa omasta luonteestaan. On yrittänyt etuilla Harrya kättelytilanteissa, tasan tarkkaan ajoittaa kaikki "big announcementit" just kuninkaallisen perheen tärkeiden merkkipäivien yhteyteen.
Hyvä merkki on myös työntekijöiden irtisanoutumiset (ennen siis kun H&M ilmoittivat lähtevänsä Briteistä). Kyllä irtisanoutumisia on muillakin kuninkaallisten palvelijoilla, mut tuntuu että Meghania ei kestäny kukaan. Osa oli palvellu kuningasperhettä ja Harryakin pitkään.
 
r0s
Mä taas ihmettelen monia, että jos julkkis hymyilee ja puhuu iloisesti jollekin, niin ajattelevat että siinä ihmisessä ei voi olla mitään pahaa. Mutta kun hymyillä osaa jokainen.

Meghani kyllä osaa itsekin käytöksellään kertoa omasta luonteestaan. On yrittänyt etuilla Harrya kättelytilanteissa, tasan tarkkaan ajoittaa kaikki "big announcementit" just kuninkaallisen perheen tärkeiden merkkipäivien yhteyteen.
Hyvä merkki on myös työntekijöiden irtisanoutumiset (ennen siis kun H&M ilmoittivat lähtevänsä Briteistä). Kyllä irtisanoutumisia on muillakin kuninkaallisten palvelijoilla, mut tuntuu että Meghania ei kestäny kukaan. Osa oli palvellu kuningasperhettä ja Harryakin pitkään.

En mä toki sitä sano, etteikö kyseinen henkilö voisi olla totaalinen kusipää mutta muutkin vaikuttimet pitää huomioida ennenkuin laitetaan hänen syykseen kaikki. Ehkä ne palvelijat ovat halunneet jo pitkään "normaalimpaan" duuniin mutta eivät ole kohteliaisuussyistä irtisanoutua ja nyt tuli hyvä tekosyy.

Mun mielestä ihan pelleilyä koko kuningashuonetouhu. Yhtä vanha juttu kuin giljotiini tai lobotomia ja siis ehdottomasti listalla "lopetettava oitis".
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja ruuttis
Mä taas ihmettelen monia, että jos julkkis hymyilee ja puhuu iloisesti jollekin, niin ajattelevat että siinä ihmisessä ei voi olla mitään pahaa. Mutta kun hymyillä osaa jokainen.

Meghani kyllä osaa itsekin käytöksellään kertoa omasta luonteestaan. On yrittänyt etuilla Harrya kättelytilanteissa, tasan tarkkaan ajoittaa kaikki "big announcementit" just kuninkaallisen perheen tärkeiden merkkipäivien yhteyteen.
Hyvä merkki on myös työntekijöiden irtisanoutumiset (ennen siis kun H&M ilmoittivat lähtevänsä Briteistä). Kyllä irtisanoutumisia on muillakin kuninkaallisten palvelijoilla, mut tuntuu että Meghania ei kestäny kukaan. Osa oli palvellu kuningasperhettä ja Harryakin pitkään.
Vähän ontuu nuo ”todisteet”...

Ja olisko palvelusväessä voinut olla sen verran vanheellista väkeä, että väri ei miellyttänyt?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
Aaaaa! Taas jäin pohtimaan, miten tyhmä voi ihminen olla!

Siis töllössä pyörii joku huvila ja huussi tai kotoista tai joku vastaava ja neitonen istutti rehuja ruukkuihin.
-Terassilla. Ei suinkaan metrin päässä, pihanurmella. (oli vielä nätti kelikin)

No sit sitä multaa tietty ripsi myös terassilaudoitukselle. Ja mitä tekee neitonen? No hakee tietysti jlkun vitun maksettumainos-Kärcherin ja IMUROI ne mullat!

Sinne vaan, sekajätteeseen, ja sit seuraavaksi ostetaan jokunen pussi pihamaalle nurmikonpaikkaukseen...
 

Yhteistyössä