Eihän kukaan ihan oikeasti usko noitten paskalehtien versioita siitä mitä joku julkkis on ja mitä ei?
Eihän?
Eihän?
Joo,alkaa stressiä pukkaamaan.Sullahan on siis matkastressi!
Toivottavasti ei oikeasti nyt peruunnu. Oot hirmuiset järjestelyt jo tehnyt.
Juu, täytteet määrää sen. Mutta kyllä jotkut osaa niin sössiä pullansa että suoraan sanottuna ihan HÄVETTÄÄ niiden puolesta.Mut ei se pullan malli vaikuta makuun!
Juu, täytteet määrää sen. Mutta kyllä jotkut osaa niin sössiä pullansa että suoraan sanottuna ihan HÄVETTÄÄ niiden puolesta.
Just näin. Ah, joku sanoi tän ääneen.Niinku mun mutsi. Tai miehen viimeisin eksä. Laittavat vähemmän voita ja vähemmän sokeria ja enemmän jauhoja ja tulos on sit sellainen pesäpallontyylinen möykky.
mä en teeJust näin. Ah, joku sanoi tän ääneen.
Ihmiset, te teette surkeeta pullaa.
Ole sit muiden pullien armoilla.mä en tee
en nimittäin leivo olleskaan...
joo, äitin pullien varassa ollaanOle sit muiden pullien armoilla.
Mä taas ihmettelen monia, että jos julkkis hymyilee ja puhuu iloisesti jollekin, niin ajattelevat että siinä ihmisessä ei voi olla mitään pahaa. Mutta kun hymyillä osaa jokainen.Eihän kukaan ihan oikeasti usko noitten paskalehtien versioita siitä mitä joku julkkis on ja mitä ei?
Eihän?
Mä taas ihmettelen monia, että jos julkkis hymyilee ja puhuu iloisesti jollekin, niin ajattelevat että siinä ihmisessä ei voi olla mitään pahaa. Mutta kun hymyillä osaa jokainen.
Meghani kyllä osaa itsekin käytöksellään kertoa omasta luonteestaan. On yrittänyt etuilla Harrya kättelytilanteissa, tasan tarkkaan ajoittaa kaikki "big announcementit" just kuninkaallisen perheen tärkeiden merkkipäivien yhteyteen.
Hyvä merkki on myös työntekijöiden irtisanoutumiset (ennen siis kun H&M ilmoittivat lähtevänsä Briteistä). Kyllä irtisanoutumisia on muillakin kuninkaallisten palvelijoilla, mut tuntuu että Meghania ei kestäny kukaan. Osa oli palvellu kuningasperhettä ja Harryakin pitkään.
No voi nyt. Miks sua kiinnostaa jos mua kiinnostaa?miten joku voi olla noin kiinnostunu ulkomaisista ruunupäistä?
pojan amkissa siirtyvät etäopetukseen
Vähän ontuu nuo ”todisteet”...Mä taas ihmettelen monia, että jos julkkis hymyilee ja puhuu iloisesti jollekin, niin ajattelevat että siinä ihmisessä ei voi olla mitään pahaa. Mutta kun hymyillä osaa jokainen.
Meghani kyllä osaa itsekin käytöksellään kertoa omasta luonteestaan. On yrittänyt etuilla Harrya kättelytilanteissa, tasan tarkkaan ajoittaa kaikki "big announcementit" just kuninkaallisen perheen tärkeiden merkkipäivien yhteyteen.
Hyvä merkki on myös työntekijöiden irtisanoutumiset (ennen siis kun H&M ilmoittivat lähtevänsä Briteistä). Kyllä irtisanoutumisia on muillakin kuninkaallisten palvelijoilla, mut tuntuu että Meghania ei kestäny kukaan. Osa oli palvellu kuningasperhettä ja Harryakin pitkään.
en halua sanoa julkisestiMitä poika opiskelee?
yritän saada sua tekemään parannuksen niin että et enää olisi kiinnostunut joutavista asioistaNo voi nyt. Miks sua kiinnostaa jos mua kiinnostaa?
Valmistautuu koronaanMut missähän Paula on?
Meilläkin tuli nyt poitsun ammattikoulusta viestiä, että siirtyvät etäopetukseenen halua sanoa julkisesti
Onks täs ketjussa jotenki rajatut puheenaiheet? Sua kiinnostaa ppp ja mua britit?yritän saada sua tekemään parannuksen niin että et enää olisi kiinnostunut joutavista asioista
Jopa muakin mietityttää.Mut missähän Paula on?
ei mutta oon huolissaan sun taivasosuudestaOnks täs ketjussa jotenki rajatut puheenaiheet? Sua kiinnostaa ppp ja mua britit?
Just det.ei mutta oon huolissaan sun taivasosuudesta
Wauen halua sanoa julkisesti, mutta tulevassa ammattinimikkeessä tulee olemaan numerot 007 ja juomat tullaan aina ravistelemaan...ainakin kahdesti.