Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mojo mojo

Sain aamulla viestin, että ens viikolla onkin kahdet kirjotukset ja liudan ''apuaaa mä en pääse pitkää matikkaa läpiii!!! Enkä sitä ja tätä ainetta!!!''-viestejä omasta osastaan huolestuneilta kavereilta.

Ite kattelen miten tässä käy, ruotsista mulle riittää se että pääsen läpi, mutta psykasta toivon parempaa tulosta.
Päivää. KM auttaa ja antaa muistisäännön: KonSuLiKiePre
 
Mojo mojo

Sain aamulla viestin, että ens viikolla onkin kahdet kirjotukset ja liudan ''apuaaa mä en pääse pitkää matikkaa läpiii!!! Enkä sitä ja tätä ainetta!!!''-viestejä omasta osastaan huolestuneilta kavereilta.

Ite kattelen miten tässä käy, ruotsista mulle riittää se että pääsen läpi, mutta psykasta toivon parempaa tulosta.
Hyvin ne mennee
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: m.e.k. ja Elena777
Päivää. KM auttaa ja antaa muistisäännön: KonSuLiKiePre
Mäkin annan muistisäännön koronaan liittyen. ;)

Joka, jokainen, joku, jompikumpi, jokin, kukin, mikin, kumpikin, kukaan, kenkään, mikään, kumpikaan, eräs, kaikki, molemmat, moni, muu, muutama, usea, itse.....



....ei saa hamstrata vessapaperia, muuten en tiedä millä kaavin pylleröiseni!! :mad:
 
Mäkin annan muistisäännön koronaan liittyen.

Joka, jokainen, joku, jompikumpi, jokin, kukin, mikin, kumpikin, kukaan, kenkään, mikään, kumpikaan, eräs, kaikki, molemmat, moni, muu, muutama, itse.....



....ei saa hamstrata vessapaperia, muuten en tiedä millä kaavin pylleröiseni!!
Suihkuttelet suihkulla puhtaaksi pylleröisen (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja m.e.k.

Yhteistyössä