Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Toivotaan parasta ja pelätään pahinta
Helvetin hyvä, että noi peliautomaatit suljetaan. Näyttää idioottimaiselta ku rivi miehiä naputtelee niitä joka hemmetin aamu ku haetaan kahvia huoltsikalta. Montakohan tonnia vuoden aikana niihinkin häviävät?
Voi jumalauta noita hamstraajia. Ainoa kauppa mikä on pojan lähellä niin leipä on loppu. Joutuu menee sen takia keskustaan.
Voi jumalauta noita hamstraajia. Ainoa kauppa mikä on pojan lähellä niin leipä on loppu. Joutuu menee sen takia keskustaan.
Mulla ei ole hätää. Täällä on 4 kauppaa.Oisit ostanut pussin jauhoja ja paketillisen hiivaa.
Meidän kaupasta oli hiivatkin loppuOisit ostanut pussin jauhoja ja paketillisen hiivaa.
IlmeisestiOli oikeasti aikamoinen hulina espoon kaupoissa. Onneksi löydettiin hieman syrjäisempi jonne mahtui autolla pihaan parkkiinkin
Aikovatkohan ne kaikki linnoittautua koteihinsa seuraaviksi viikoiksi?
Pääsispä saunaan että vois antaa saunapuhasta
itsekjästä ajattelua kristityltäMut jos vanhukset ja pitkäaikaissairaat eristettäisiin tästä yhteiskunnasta karanteeniin, niin hengityskoneet ei ruuhkautuis? Me muut kestetään se tauti, ehkä pienenpieni prosentti joutuis teholle. Mutta saatais sille ehkä jonkin aikaa kestävä laumaimmuniteetti?
Vanhukset on itse asiassa aika helppo kohde eristää. Toki heillä psyykkiset ongelmat ja yksinäisyys lisääntyis, mut ei sentään menis koko yhteiskunta seis.
Mulla on tässä pari vanhusta joita suojaan nyt. Perussairauksia on. Mut ei tää nyt kauheeta rakettitiedettä ole.
joku ukko antoi,ei työtön opiskelija muuten saaMulla ei ole koskaan ollut. Nyt päräytin kun on rahaa.
Olipa prismassa porukkaa ja osalla miehistä isot kassit wc ja talouspaperia ja muutenkin isot pallit
Katotaan pääseekö yhteiskunta tästä jaloilleen kun konkurssit, velat, työttömyys iskee.itsekjästä ajattelua kristityltä
Iik! Hyvin se menee.Mojo mojo
Sain aamulla viestin, että ens viikolla onkin kahdet kirjotukset ja liudan ''apuaaa mä en pääse pitkää matikkaa läpiii!!! Enkä sitä ja tätä ainetta!!!''-viestejä omasta osastaan huolestuneilta kavereilta.
Ite kattelen miten tässä käy, ruotsista mulle riittää se että pääsen läpi, mutta psykasta toivon parempaa tulosta.