Hyvillä huolttiksilla on V&B:n astioita.Öö miten huoltamokahvit liittyy Villeroy&Bochiin?
Käykkönää hittailla tänään.*virn*
Hyvillä huolttiksilla on V&B:n astioita.Öö miten huoltamokahvit liittyy Villeroy&Bochiin?
Eikus niinpä onkin. Käyn niissä niin vauhdilla sumpit juomassa etten oo muistanu tuota.Hyvillä huolttiksilla on V&B:n astioita.
Käykkönää hittailla tänään.*virn*
Naapurilla jumittaa. Kuuntelee kolmatta kertaa samaa biisiä.
NoupToivottavasti se ei oo maailman tylsin ja paikallaanjunnaavin Vartiaisen Jennin "kun me eksyttiin tähän labyrinttiin" -biisi.
Seurasi sua sinne !Hitto, ei kai entinen naapuri muuttanut tähän samaan rappuun?
Mun entinen naapuri lähti baariin kavereidensa kanssa siinä 1 aikaan ja tuli takaisin 4 aikoihin ja aloitti singstarin...Hitto, ei kai entinen naapuri muuttanut tähän samaan rappuun?
Ei ole. 2 muijaa käkättää siellä.Seurasi sua sinne !
En mene.Robomode varasti mun viestin mekolle... Vastasin, että mee mukaan käkättää
Asutko sä mahdollisesti Pihlajakadulla?Hitto, ei kai entinen naapuri muuttanut tähän samaan rappuun?
NaapurissaMissä käkätettiin? Pratchetin kirjoissa?
EnAsutko sä mahdollisesti Pihlajakadulla?
Naapurissa
TähEiku!
Tai siis juu, varmasti sielläkin.
Nyt on viikonloppuruoka tehty valmiiksi ja voin löysäillä viikonlopun
On tossa 7 litraa ja 2 kg lihaaNam!
(mutta meillä toi kestäisi yhden päivällisen ja sit ehkä, hyvällä tuurilla, jäisi yksi annos huomiseki)
No sit se ehkä voisi riittää huomiseenkin.On tossa 7 litraa ja 2 kg lihaa
Se on hyvä, että kasvavat teinit syövät.No sit se ehkä voisi riittää huomiseenkin.
Noi teinipojat vetävät litran kerralla eikä siinä kohtaa lasketa lientä. :S
Se kolmesta pottukilosta, kolmesta kermapurkista ja kolmesta anjovisfileepurkista tehty janssonikiusaus katosi eilen illalla kokonaan.
NiinpÖX,. taitaa lissukka olla vähä dingdingdong ja myöski viriviri diudiuÖö miten huoltamokahvit liittyy Villeroy&Bochiin?
Osta muoviset.*totally reps*Mä en ees muista mitä astiastot on, heittelin ne kännipäissäni pitkin seiniä. Ei oo näkyny sen jälkeen. :O