Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Reilua meininkiä taysissa..murrrr.

Siirsin tässä taannoin yhden ajan ja sain uuden kutsunkin siitä jo kotio, nyt kuitenkin sain laskun...muka...peruuttamatta jätetystä ajasta ja oon yrittänyt soitella eri tahoille, jotka vaan pompottelee soittamaan taas uuteen numeroon.
Viimesin neuvo oli ''Jospa vaan koittaisit maksaa sen laskun kun ei täällä nyt kukaan oikein tiedä mitä pitäisi tehdä'':eek::eek:
No en kyllä rupee maksamaan 50 euroo siitä ettei tuolla hoideta omia hommia ja myönsivät, että mulla on sinne merkitty uus aikakin
Nyt vaan oottelen kiltisti puhelimen äärellä soittoa siitä mitä joku sairaalanjohtava lääkäri päättää laskun suhteen:mad::mad:

Siirsin tässä taannoin yhden ajan ja sain uuden kutsunkin siitä jo kotio, nyt kuitenkin sain laskun...muka...peruuttamatta jätetystä ajasta ja oon yrittänyt soitella eri tahoille, jotka vaan pompottelee soittamaan taas uuteen numeroon.
Viimesin neuvo oli ''Jospa vaan koittaisit maksaa sen laskun kun ei täällä nyt kukaan oikein tiedä mitä pitäisi tehdä''
No en kyllä rupee maksamaan 50 euroo siitä ettei tuolla hoideta omia hommia ja myönsivät, että mulla on sinne merkitty uus aikakin
Nyt vaan oottelen kiltisti puhelimen äärellä soittoa siitä mitä joku sairaalanjohtava lääkäri päättää laskun suhteen
Ihan persiistä. Lisäksi sairaalan numeroon soittaminen taitaa olla kalliimpaa?

• Tykkää
Reactions: Elena777

Viimesin neuvo oli ''Jospa vaan koittaisit maksaa sen laskun kun ei täällä nyt kukaan oikein tiedä mitä pitäisi tehdä''
Nyt vaan oottelen kiltisti puhelimen äärellä soittoa siitä mitä joku sairaalanjohtava lääkäri päättää laskun suhteen
Toivottavasti mitätöivät sen laskun

Ihan persiistä. Lisäksi sairaalan numeroon soittaminen taitaa olla kalliimpaa?
Tuokin vielä ja piti ootella vaikka kuin kauan JA sitten puhelimeen vastas joku hoitaja, joka puhui koko ajan päälle ja oli todella tympeen kuulonen :cautious:
Toivottavasti mitätöivät sen laskun
Eivät, sanoivat ett mun olis pitänyt perua se aika edellispäivänä ja yritin siinä sitten selittää etten voinut edellispäivänä tietää, että se aika pitää perua seuraavana aamuna...
Huomenna koitan sitten järjestää niin, että voin maksaa ens kuussa ees sen laskun.

Tuokin vielä ja piti ootella vaikka kuin kauan JA sitten puhelimeen vastas joku hoitaja, joka puhui koko ajan päälle ja oli todella tympeen kuulonen

Eivät, sanoivat ett mun olis pitänyt perua se aika edellispäivänä ja yritin siinä sitten selittää etten voinut edellispäivänä tietää, että se aika pitää perua seuraavana aamuna...
Huomenna koitan sitten järjestää niin, että voin maksaa ens kuussa ees sen laskun.
Höh,onpa ikävää :(

• Tykkää
Reactions: Elena777
Tuokin vielä ja piti ootella vaikka kuin kauan JA sitten puhelimeen vastas joku hoitaja, joka puhui koko ajan päälle ja oli todella tympeen kuulonen

Mutsi soitti taannoin hammaslääkäripäivystykseen aamulla klo 8 ja hoitsu sanoi, että tuu puol 10. No mutsi meni ja odotti siellä kymmeneen ennen kuin meni kysymään. No aika oli sitten ollut puol 9 ja laskuhan siitäkin tuli...

• Tykkää
  • Surullinen
Reactions: m.e.k. ja Elena777
Niin ja sitten sai seuraavan akuuttiajan vasta seuraavalle päivälle...
Multa halkes joskus paikka takahampaasta ja siihen sattu ihan älyttömästi, jos join mitään...sain ajan missä laitettiin väliaikainen paikka jo samalle päivälle...sillä lääkärillä oli aivan jäätävä rapula ja hengitys löyhkäs vanhalle viinalle (eikä hän laittanut suunsa eteen suojaa).
Kiva oli kakostella siinä tuolissa ja olla sen väpättävien käsien hoidettavana:eek:

Yhteistyössä