Siis Bounty vai Kalamiehen YV?Ihana patukka
Investoit itseesi, etkä mihinkään Volvoon.Mulla taas tuo ylipaino takaa sen, ettei auto heilahtele.
Mieti sitä hiljaa itteksesiSiis Bounty vai Kalamiehen YV-saalis?
Kaikki millä on ollut vanhemmatEn nyt kyllä muista, useampi vuosi sitten, asialle on tehtävä jotain
Mikä sinun lempiruoka on?
Eiköhän koko Suomessa oo ensi viikolla hiihtolomat ohi, ne kun alkaa etelästä?Huh, onneksi ensiviikolla on koulussa hiihtoloma niin päästään huilimaan koko perhe. Ainakin kylpylässä meinasimme käydä ja hoplopissa. Mitäs suunnitelmia muilla on?
Posket punottaa jälleen kuin ison O:n jälkeen
Pitääks mun ajatella Volvojen tunteita?Investoit itseesi, etkä mihinkään Volvoon.
No ei ole ohi kun ei täällä keski-suomessa vielä ole ollut ollenkaan. kouluun nuo on aina aamulla lähteneet.Eiköhän koko Suomessa oo ensi viikolla hiihtolomat ohi, ne kun alkaa etelästä?
Missä Pohjoisnavalla sä elät?
Mielenkiintonen määritelmä. Sithän sä jätät kaikkien vanhemmat itkemään ku syöt poikaset.Kaikki millä on ollut vanhemmat
Ne opet on unohtanu antaa lomaa? Viime viikko oli ns.keskisen Suomen vuoro.No ei ole ohi kun ei täällä keski-suomessa vielä ole ollut ollenkaan. kouluun nuo on aina aamulla lähteneet.
Mö tuun tunkemaan sun persaukkkoon kepinNe opet on unohtanu antaa lomaa? Viime viikko oli ns.keskisen Suomen vuoro.
Ei, älä ajattele sen tunteita. Tuskin sillä on edes yksi tunne.Pitääks mun ajatella Volvojen tunteita?
Huomenta,hereillä ollaanHuomentaaaa ja herätyyyys!
kerranki oot varhain jalkeillaHuomentaaaa ja herätyyyys!
Ainahan minäkerranki oot varhain jalkeilla
Jopas oot aikasin alottanut siivutuksetHuomenta. Pannullinen kahvia hörpätty.
Kohta kebablihapötkön siivutukseen.
veikö kauaskin?Tylsää. Sähkäri vei sähköt.
Juu. Kolmen metrin päähän.veikö kauaskin?