Minulla on karvaiset pallot, normaalisti ei ole, mutta nyt on
No se on melko loogista että karvaa on jos et niitä niitä pois. Pallikarvat on yleensä niin tiukassa ettei niitä irtoa vaikka imasee pallit suuhunsa.Minulla on karvaiset pallot, normaalisti ei ole, mutta nyt on
Ruoskinta on sitten S/M.no mikä ettei, pikku ruoskinnat vois tehä eetvarttia uutta seisokkia odotellessa
Munaleipiä halutti, tein leipiä, mutta en laittanut munaa ku en jaksanut, tein kyllä munasillaan
Ei menny.Menikö tämä rikki?
Ei menny.
Veikkaan ettei kukaan kirjoita fantasioista
Mikä ajokeli!
Onneksi on alla kunnon auto. ♡
Iso Volvo. Tätä ei tuulet riepottele ja painoakin on niin ettei kelluta loskakerroksen päällä.Mikä on kunnon auto?
Mulla taas tuo ylipaino takaa sen, ettei auto heilahtele.Iso Volvo. Tätä ei tuulet riepottele ja painoakin on niin ettei kelluta loskakerroksen päällä.
Painetaan mekin miehen kanssa yhteensä lähemmäs parisataa. Ainakin työvaatteet ja -kengät päällä.Mulla taas tuo ylipaino takaa sen, ettei auto heilahtele.
Onkse nyt silloin etuveto tai takaveto?Painetaan mekin miehen kanssa yhteensä lähemmäs parisataa. Ainakin työvaatteet ja -kengät päällä.
Iso Volvo. Tätä ei tuulet riepottele ja painoakin on niin ettei kelluta loskakerroksen päällä.
Etupainotteinen neliveto kenties.Onkse nyt silloin etuveto tai takaveto?
Mulla taas tuo ylipaino takaa sen, ettei auto heilahtele.
Pistin YVJos ujostuttaa niin YV
Päivää vaan kaikille.
Odota 15 sekunttia ja kirjoittele tässä välissä jotain joutavaa...
Muistaakseni jouluun alussa. Entäs sä?Terve
Ootko syöny poronkäristystä milloin viimeksi?
Muistaakseni jouluun alussa. Entäs sä?