Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Mut gallup...tässä menee lievän vainoharhaisuuden ja huolettomuuden raja.
Oisko sua palstalainen häirinny että läppäri oli lähes suoraan omaan alakertaan päin?

No siis jos alakerta ja naama näkyvät samaan aikaan ni ois häirinnyt!

Olen mä persustaani esitellyt omatoimisesti ja perusteellisesti ja tiedän, että niitä kuvia yhä on siellä sun täällä.

Mut gallup...tässä menee lievän vainoharhaisuuden ja huolettomuuden raja.
Oisko sua palstalainen häirinny että läppäri oli lähes suoraan omaan alakertaan päin?
Ei olis häirinny, keskityn rentoutumaan gynellä aina niin paljon ettei satu se kaikki ronkkiminen ja se ultrassa käytetty tekokikkelin näkönen härpäke on aivan liian iso mun sisällä ja sattuu...en oo ikinä ees miettinyt siinä ollessa mitään kameroita ja nyt kun mietin niin ne tietsikat on ainakin täällä siihen tuoliin päin...mutta ei mua siltikään häiritte.

Muita erikoisia kokemuksia lääkärissä:
Olin nuor tyttönen vielä ja kävin valittamassa päänsärkyä kun ei menny lääkkeillä ohi. Karvaranne mies vastaanotti ja kyseli ensin jotakin ja käski ottaa paidan pois. Just! No en sen ikäsenä ja hirveessä päänsäryssä osannut edes kyseenalaistaa. Kyllä mä jotakin mumisin, että sieltäkö luulet löytäväs syyn sitte.:unsure:

• Vau!
Reactions: Elena777
Kuopuksesta olin loppuraskauden jossain missälie-sisätutkimuksessa sairaalassa. Siellä oli lääkärinä oikein komea mut vähän turhan myhäilevä miesgyne, ja sillä oli joku mu latti -kandimies. Taustalla oli joku naiopiskelija.

Se maitokahvin värinen kandi yritti löytää kohdunnipukkaa multa, käänteli kättänsä ja sanoi hölmistyneenä "emmä löydä". Lohdutin että "on se siellä ainaki tähän asti ollu", ja se miesgyne ja nainen naureskeli. Oli aika show...:cautious:

Muita erikoisia kokemuksia lääkärissä:
Olin nuor tyttönen vielä ja kävin valittamassa päänsärkyä kun ei menny lääkkeillä ohi. Karvaranne mies vastaanotti ja kyseli ensin jotakin ja käski ottaa paidan pois. Just! No en sen ikäsenä ja hirveessä päänsäryssä osannut edes kyseenalaistaa. Kyllä mä jotakin mumisin, että sieltäkö luulet löytäväs syyn sitte.:unsure:
Jospa sillä itsellä pääkopan toiminta laskeutui vähän alemmas joten etsi sun päänsärkyä alempaa...:cautious:

• Haha
Reactions: Echo

Yhteistyössä