Ehkä hivenen oisi häirinnytMut gallup...tässä menee lievän vainoharhaisuuden ja huolettomuuden raja.
Oisko sua palstalainen häirinny että läppäri oli lähes suoraan omaan alakertaan päin?
Ehkä hivenen oisi häirinnytMut gallup...tässä menee lievän vainoharhaisuuden ja huolettomuuden raja.
Oisko sua palstalainen häirinny että läppäri oli lähes suoraan omaan alakertaan päin?
Mut gallup...tässä menee lievän vainoharhaisuuden ja huolettomuuden raja.
Minäkin olen ollut lievästi vainoharhainen siitä asti kuin minut kaapattiin koekaniiniksi avaruusalukselleMut gallup...tässä menee lievän vainoharhaisuuden ja huolettomuuden raja.
Ei oo muuten näkyny!Missähän Paula on? Lomilla?
Pitäisi saada tietää, joko rehuja saa taas kastella.
Mahdettiinko tentissä kysyä jotain nippelitietoa sinusta?Ei olis häirinnyt.
Mun operaatiota oli kerran katselemassa joukko opiskelijoita.
Onneksi. Se aina piinaa minua jostain syystä...Ei oo muuten näkyny!
Ei olis häirinny, keskityn rentoutumaan gynellä aina niin paljon ettei satu se kaikki ronkkiminen ja se ultrassa käytetty tekokikkelin näkönen härpäke on aivan liian iso mun sisällä ja sattuu...en oo ikinä ees miettinyt siinä ollessa mitään kameroita ja nyt kun mietin niin ne tietsikat on ainakin täällä siihen tuoliin päin...mutta ei mua siltikään häiritte.Mut gallup...tässä menee lievän vainoharhaisuuden ja huolettomuuden raja.
Mun tutkimuksissa oli kerran opiskelijoita mukana ja se jotenkin häiritti, kun annoin vielä luvan kokeilla kohdunsuuta (olin sillon raskaana)...sen jälkeen olen kieltäytynyt nätisti opiskelijoista.Ei olis häirinnyt.
Mun operaatiota oli kerran katselemassa joukko opiskelijoita.
En tiiä mutta toivottavasti musta oli jotakin apua.Mahdettiinko tentissä kysyä jotain nippelitietoa sinusta?
Ottivatko koepaloja? Palauttivatko sut?Minäkin olen ollut lievästi vainoharhainen siitä asti kuin minut kaapattiin koekaniiniksi avaruusaluksella
ollaan yläkuulla eli saa kastellaMissähän Paula on? Lomilla?
Pitäisi saada tietää, joko rehuja saa taas kastella.
Jospa sillä itsellä pääkopan toiminta laskeutui vähän alemmas joten etsi sun päänsärkyä alempaa...Muita erikoisia kokemuksia lääkärissä:
Olin nuor tyttönen vielä ja kävin valittamassa päänsärkyä kun ei menny lääkkeillä ohi. Karvaranne mies vastaanotti ja kyseli ensin jotakin ja käski ottaa paidan pois. Just! No en sen ikäsenä ja hirveessä päänsäryssä osannut edes kyseenalaistaa. Kyllä mä jotakin mumisin, että sieltäkö luulet löytäväs syyn sitte.
Totesivat jotenkin vialliseksi ja palauttivat TurkuunOttivatko koepaloja? Palauttivatko sut?
No siellä et kyl korjaannuTotesivat jotenkin vialliseksi ja palauttivat Turkuun
Ovat jättäneet kikkelin syynäämättäMites miehet? Onko kuin monasti tungettu topsia kikkeliin? Millaisia kokemuksia?
Ei oo vielä tungettu sinne eikä oo eturauhastakaan tutkailtu. Hiv testin ottivat kerran, koska ei löytynyt kuumeelle syytä. No se testi oli tottakai negatiivinen mikä oli positiivista siinä tilanteessaMites miehet? Onko kuin monasti tungettu topsia kikkeliin? Millaisia kokemuksia?
Hmmm, sangen erikoinen ratkaisu!Ei oo vielä tungettu sinne eikä oo eturauhastakaan tutkailtu. Hiv testin ottivat kerran, koska ei löytynyt kuumeelle syytä. No se testi oli tottakai negatiivinen mikä oli positiivista siinä tilanteessa
Pitkä tarina... Oli ollut viikon kuumetta ja mononukleoosin pikatesti näytti positiivista, mutta vasta-aineita ei löytynyt verestä. Totesivat tähän vain, että mononukleoosin pikatesti voi näyttää positiivisen tuloksen, jos on saanut hiv-viruksenHmmm, sangen erikoinen ratkaisu!