Kuulostaa täysin normaalilta lapsen toiminnalta.Mut jollain lailla näkisin että rinnakkaistodellisuus ei ollu pelkästään hyvä juttu ja ilmeisesti on hyvä monet pääsee siitä aikuisena pois.
Mun rinnakkaistodellisuus oli vähän itsekäs paikka. Kun olisi pitänyt kahvikutsuilla mummolassa keskittyä mummon kysymyksiin ja olla tässä maailmassa läsnä, uppouduin johonki verhon välistä tulevaan auringonsäteeseen ja ei-sosiaaliseen satumaailmaan tai pelkkien käsitteiden maailmaan.
mä oon nyt pari vuotta asunut keskellä metsää rajoitetuin mukavuuksin ja kun on pakko käydä Stadissa työasioissa, tulee paniikki ja halu päästä takas metsäänUskon, että aika moni lapsi on kokenut samaa. Sinne kaipaa usein aikuisenakin. Mä pääsen sinne kesäisin maalla, sen nimi on taikametsä, siellä makoilen metsänpeiton päällä ja tavoitan jonkinoloisen oman rinnakkaistodellisuuden.
Cittarissa oli ainaki, ostin salikassiinMistä kaupasta mahtaa löytyä minihammastahnaa/ minishampoota ? Ei viitti isoja pakkauksia hilata mukanaan.
Vaatekaappia pitäis siivota katsoa sopivia vaatteita
Mä luulen kans niin. Harvoin taiteellisia tyyppejä tulee jostain perheestä jossa kaikki on hyvin.Mä taas nään sen niin, että lapsilla on tapana paeta omaan maailmaan epämiellyttävissä ja usein jopa pelottavissa tilanteissa (en nyt meinaa, että sun mummos oli pelottava) ja itte sitä jotenkin tälleen aikuisena jopa kaipaa, varsinkin sillon kun realismi iskee nyrkillä päin näköö ja lujaa...
Joo ja autiolla saarella jossain etelässä, tosin siellä pitäis olla myös korkea paikka tsunamien varalta ja paljon viidakkoa missä TarzanTotta!
Tai jos sais asua puussa!
Muista varastaa sieltä hotellista niitä minishampoita ja hoitoaineita!Mistä kaupasta mahtaa löytyä minihammastahnaa/ minishampoota ? Ei viitti isoja pakkauksia hilata mukanaan.
Niin tai tälläsiä moraalittomia huligaaneja.Mä luulen kans niin. Harvoin taiteellisia tyyppejä tulee jostain perheestä jossa kaikki on hyvin.
Jos löytyyMuista varastaa sieltä hotellista niitä minishampoita ja hoitoaineita!
Mulla riittää pari viikkoa maalla kesäisin niin lähtöpäivän alla tulee pakokauhu. Oonki huijannut itseäni niin, että lähetän lapset ennakkoon kotiin ja nautiskelen vielä muutaman päivän ja sitten tuleekkn kiire kotiin, että on vielä koti mihin palata!mä oon nyt pari vuotta asunut keskellä metsää rajoitetuin mukavuuksin ja kun on pakko käydä Stadissa työasioissa, tulee paniikki ja halu päästä takas metsään
osta niitä tyhjiä matkapurkkeja joihin voit laittaa kotoa saippuaa.Mistä kaupasta mahtaa löytyä minihammastahnaa/ minishampoota ? Ei viitti isoja pakkauksia hilata mukanaan.
Minisuihkusaippua on jo valmiinaosta niitä tyhjiä matkapurkkeja joihin voit laittaa kotoa saippuaa.
No unohtui!!Mukaan lista:
Alkkareita,housuja ( myös liikuntahousut+ paita), pitkähihaisia paitoja pari kpl,t-paitoja pari,neuletakki,sukkia,uimapuku,mekko? Sisäkengät ? Lääkkeet, hygieniatarvikkeita,lukemista, puhelimen ja tabletin laturi.
Iltapalaa ( muut ateriat saa ilmaiseksi)
Unohtuiko jotain ?
Joo, tuohan se unohtui ja se hemmetin yöpuku käääkNo unohtui!!
Minisuihkusaippua on jo valmiina
Mutta vois kyllä ehtiä nuita matkapurkkeja
Ei vielä,minikäsivoide myös ostettuKais onko käsi/vartalovoiteet, kynsileikkuri/viila summuut siellä toilettilaukussa jo?
Ai niin nekin vieläKais lähtee ilman rintaliivejä :ROLLEYES:
Antaa siskostenkin pitää vähän lomaa.Kais lähtee ilman rintaliivejä :ROLLEYES:
Meillä oli samaan aikaan lähes samat mielessä!!!Muista myös liukuvoide ja kondoomit jos huonetoveri haluaa hiukan lykkiä
Meillä oli samaan aikaan lähes samat mielessä!!!