Ei kiitosMuista myös liukuvoide ja kondoomit jos huonetoveri haluaa hiukan lykkiä
Ei kiitosMuista myös liukuvoide ja kondoomit jos huonetoveri haluaa hiukan lykkiä
Ai niin kuulokkeet mukaan, voin kuunnella musiikkiaKais, kannattaa ottaa jotkut lyömävälineet mukaan niiku rummut tai ees nokkahuilu jos naapurihuoneessa äiytään naemapuuhiin. Voi hakata tahtia tms.
Tai sitten vaan kuulokkeet?
Hammaslääkäristä hammastahnanäyte. Apteekissa saattaa olla pieni hammastahna.Ai niin kuulokkeet mukaan, voin kuunnella musiikkia
Ja tokmannilla ja cittarissa taisin nähdäHammaslääkäristä hammastahnanäyte. Apteekissa saattaa olla pieni hammastahna.
Ei reissuun lähtö oo mitään ilman kunnon paniikkia:Kääk,paniikki vielä iskee
Hiusharja ?
Vesipullo vai onko siellä huoneissa laseja ? Illalla pitää ottaa lääke.
Hitsi kun toinen on treeneissä ja toinen Eestissä, en viitti viestaa ja kysyä, ni en ny osaa sanoa. Ota juomapullo? Urheillessa voi tulla jano.Kääk,paniikki vielä iskee
Hiusharja ?
Vesipullo vai onko siellä huoneissa laseja ? Illalla pitää ottaa lääke.
Ei ehkä ihan vielä mutta varmasti edellisenä iltanaEi reissuun lähtö oo mitään ilman kunnon paniikkia:
( Kais kera siippansa )
Yritin hypätä hyppynarulla,mutta pikkuinen ongelma
Pikkarit tippui joka kerta alaspäin
Nyt vaan miehen eteen hyppimään ja aina kun putoovat vähän, pyydät nostamaan niitäYritin hypätä hyppynarulla,mutta pikkuinen ongelma
Pikkarit tippui joka kerta alaspäin
Voi käydä niin että mies ottaa kaisin housut pois.Nyt vaan miehen eteen hyppimään ja aina kun putoovat vähän, pyydät nostamaan niitä
Mä oon mekon kanssa samoilla linjoilla. Miehen kuuluu vain vetästä naisen pikkarit alas tai sitten sivulleNyt vaan miehen eteen hyppimään ja aina kun putoovat vähän, pyydät nostamaan niitä
Ostakaa seuraavaksi näitä:Ja iltaa!
Työpäivä venähti, sit piti tehdä ruoan lisäksi vielä pannukakku kun virosta raahatut makkarat olivatkin pahoja ja nyt vasta ehtii istahtamaan.
*ryystää iltateetä*
Mä oon mekon kanssa samoilla linjoilla. Miehen kuuluu vain vetästä naisen pikkarit alas tai sitten sivulle
Nyt sää lainasit aivan väärän tyypin viestiä...Onko sulla hei siinä MyTrueAncestryssä joku maksullinen juttu?
Ku mulla se näyttää vain tälleen sen cheddar(juusto)miehen kohdalla. Ni ja tietty muittenkin kohdalla.
"Deep Dive Match! 34% closer than others who share this deep dive sample
Genetic Distance: 19.547
Sample Match! 97% closer than other users "