Mulla on joko mennyt ohi tai sitten on toivottoman hatara pää mut mihinkäs reissuun sitä ollaan lähdössä ja koska?Ei ehkä ihan vielä mutta varmasti edellisenä iltana
Mulla on joko mennyt ohi tai sitten on toivottoman hatara pää mut mihinkäs reissuun sitä ollaan lähdössä ja koska?Ei ehkä ihan vielä mutta varmasti edellisenä iltana
Lainaukset eivät oikeasti toimi.
En muista, mutta ehkä.Ootko nähnyt koskaan sellaista unta missä kirjoittelet kaksplussalle?
Niinhä tuo tuumas että hypi alastiVoi käydä niin että mies ottaa kaisin housut pois.
Niinhä tuo tuumas että hypi alasti
Mie lähen 17.3-20.3 siilinjärvelle kunnonpaikkaan kuntoutusselvitykseen. Tänään soitti sieltä.Mulla on joko mennyt ohi tai sitten on toivottoman hatara pää mut mihinkäs reissuun sitä ollaan lähdössä ja koska?
Hypin joLaita kuva sitten ku hypit.
mitä ihmettä sun pitää kysyä? onko ne samassa paikassa kun minne kais menee? jos ei niin aivan turhaa. Älä yritä päteä.Hitsi kun toinen on treeneissä ja toinen Eestissä, en viitti viestaa ja kysyä, ni en ny osaa sanoa. Ota juomapullo? Urheillessa voi tulla jano.
uiTekis mieli kalamiestä, kun tuossa sivussa näkyy koko ajan hänen kuva
Oi miten kiva! Ne vaikuttaa aina nin kivoilta paikoiltaMie lähen 17.3-20.3 siilinjärvelle kunnonpaikkaan kuntoutusselvitykseen. Tänään soitti sieltä.
Älä ny ragee siinä.mitä ihmettä sun pitää kysyä? onko ne samassa paikassa kun minne kais menee? jos ei niin aivan turhaa. Älä yritä päteä.
Mä vedän viikseen iltapalaksi, noin 4 kertaa
No eikainenytsellaistamuista. ja saahan tuollaisesta hotellirakennuksesta, keittiöstä lasin lainaan varmasti jos tarvitsee, kun kertoo että täytyy ottää illalla lääkkeet huoneessa.Älä ny ragee siinä.
Pallerot ovat viettäneet siellä öitä kun ovat olleet turnauksissa.
Kissan viikset?Mulla on viiksiä iltapalaksi, parilla grillissä teen, 4kpl
Se aikaisempi set up oli käyttäjäystävällisempiMulla on fiilis että tämän hetkinen tilanne enteilee plussan loppua.
Algomalla olisi paljon joutilasta aikaa!Ellu! Tule pakkaamaan.