olin. on suhkot hyvä lääkitys päällä selkäsärkyyn.Mitä hemmettiä? Olitko selvinpäin?
olin. on suhkot hyvä lääkitys päällä selkäsärkyyn.Mitä hemmettiä? Olitko selvinpäin?
Kumminkin jankkaatNe faktat kun ei edelleenkään huolestuta.
No, en jankkaa enempää.
Kuten m1es koronaketjussaan kertoi:Ne faktat kun ei edelleenkään huolestuta.
No, en jankkaa enempää.
Ou nou. Eipä olis kiva olla tällä tuulella laivassa.Toivottavasti siellä on kohtuullinen merisää, mun pallero on laivassa!
Pyh. Tuommoinen m1ehen corona-hokeminen ja päteminen on usein asperger-tyylistä kohkaamista.Kuten m1es koronaketjussaan kertoi:
Ihmiset huolestuvat silloin kun tietoa ei ole saatavilla=epävarmuus.
Ei tiedon tarkoituksena ole luoda paniikkia vaan valistaa ihmisiä.
Mun mielestä m1es nikiltä oli kivasti kirjoitettu että valistamalla hän haluaa auttaa ja huolehtia palstamammoista!
Ei oo paha.Ou nou. Eipä olis kiva olla tällä tuulella laivassa.
Tuolta voit katsoa merisäätä.
Ääsburgeria ei vois vähempää kiinnostaa muut ihmiset (jokseenkin empatiakyvytön) ni en kyllä allekirjoita.Pyh. Tuommoinen m1ehen corona-hokeminen ja päteminen on usein asperger-tyylistä kohkaamista.
Äijä on täys asperger.
tuo ei pidä paikkaansa.Ääsburgeria ei vois vähempää kiinnostaa muut ihmiset (jokseenkin empatiakyvytön) ni en kyllä allekirjoita.
M1estä kiinnostaa ensisijaisesti oma mielenkiinnon kohde, josta paasaa muille.Ääsburgeria ei vois vähempää kiinnostaa muut ihmiset (jokseenkin empatiakyvytön) ni en kyllä allekirjoita.
Aspergereilla on yleensä erittäin vahvoja sosiaalisia erityispiirteitä. Olen tutkinut ko aihetta ihan riittävästi.tuo ei pidä paikkaansa.
No olen samaa mieltä siitä, että vähän mässäilee aiheilla mitkä kuuluvat hänen erityisosaamisen piiriin, mutta meitähän se vain hyödyttää. Ja joitain ketuttaa.M1estä kiinnostaa ensisijaisesti oma mielenkiinnon kohde, josta paasaa muille.
Se paasaaminen voi vaikuttaa siltä, että on kiinnostunut niistä ihmisistä (voi olla jonkin verran mut ei paljon), kun todellisuudessa vaan on saanut yleisön omalle jumitus-hokemalleen.
Niin minäkin ja tuo sanomasi ei pidä paikkaansa.Aspergereilla on yleensä erittäin vahvoja sosiaalisia erityispiirteitä. Olen tutkinut ko aihetta ihan riittävästi.
Joissakin tapauksissa pitää tavallaan, he eivät kykene ymmärtämään muita ihmisiä, eivätkä usein ymmärrä ilmeiden merkityksiä jne...tuo ei pidä paikkaansa.
Ne nude kuvat voi jättää vähemmälle.No olen samaa mieltä siitä, että vähän mässäilee aiheilla mitkä kuuluvat hänen erityisosaamisen piiriin, mutta meitähän se vain hyödyttää. Ja joitain ketuttaa.
Hyi yäk, äkkiä verhot kiinni ettei näy kuinka pölyistä on!Iltapäiväaurinko viipyilee olkkarissa. Tulee kevät- ja kesäfiilis.
Kyllä, jotkut assit oppii matkimalla toiminta/käytöstapoja esim. sosiaalinen paine voi viedä tähän/auttaa olemaan kuin muut.Joissakin tapauksissa pitää tavallaan, he eivät kykene ymmärtämään muita ihmisiä, eivätkä usein ymmärrä ilmeiden merkityksiä jne...
Kaunista on kiva katsella.Ne nude kuvat voi jättää vähemmälle.
Sinne asti män jo, no kohtahan ne on sitten jo pakoputkessa.Noin, nyt on munat masussa...röyh
Siinäkin on jotain tunnelmaa kun auringonsäteet leikittelevät pölyhiukkasissa.Hyi yäk, äkkiä verhot kiinni ettei näy kuinka pölyistä on!
Jos aihe liittyy jotenkin naiseen niin se laittaa aina niitä kuvia. Tyhmää oli provo tai ei. Jos haluan katsoa niitä kuvia niin löydän itse ne netistä.Kaunista on kiva katsella.
Ja isoja boobseja!
How ever...m1es usein ihan provotakseen niitä laittaa, jos ette ole sattuneet huomaamaan.
MunaparatNoin, nyt on munat masussa...röyh