vierailija
Tulee ne näköjään pienellä viiveellä.... huh miten tarkkaa...Voi vattu..
Pystytkö laittaa linkkiä?
Tulee ne näköjään pienellä viiveellä.... huh miten tarkkaa...Voi vattu..
Pystytkö laittaa linkkiä?
Kakkiu?Joku voileipäkakkiu?
Odotti moden hyväksyntää.Tulee ne näköjään pienellä viiveellä.... huh miten tarkkaa...
500 g (5 kpl) | voitaikinalevyjä |
100 g | Valio Viola® kevyt ruohosipuli tuorejuustoa |
100 g | Valio Polar® Leppäsavu juustoa raastettuna |
paahdettua sipulia | |
seesaminsiemeniä | |
125 g | kinkkuleikkelettä |
Harhat on kyllä syvältä pyllystä...itte näin niitä joskus vuosia sitten kovassa kuumeessa ja vieläkin muistan miten pelotti se, että näin kuinka sotilaat hyökkäsivät takapihalta mun lapsuuden kotona ja kuinka konekiväärin rätkätyksen voimasta lensi olkkarin pöytä vasten kirjahyllyä ja ihmettelin vaan miksi muita ei pelottanut yhtään ja oliko ne ihan sekasin, kun yrittivät kaiken sen keskellä vaan tarjota mulle yskänlääkettä ja kuumemittaria.Täällä oli takapihalla dinosauruksia ja kämpässä jotain isoja liskoja jotka kurkkivat mua kulman takaa.
Noi oli ennenkuin nukahdin. Mitään unia en sitten nähnytkään.
Mitä hemmettiä? Olitko selvinpäin?Täällä oli takapihalla dinosauruksia ja kämpässä jotain isoja liskoja jotka kurkkivat mua kulman takaa.
Nipo!Kakkiu?
Ei mitään kakkuja. Jotakin tosi helppoa syömistä. Ei lohta.
Kuulostaa että hänellä oli se kuuluisa liskojen yö...Mitä hemmettiä? Olitko selvinpäin?
Pää ei kestä lomailua?Täällä oli takapihalla dinosauruksia ja kämpässä jotain isoja liskoja jotka kurkkivat mua kulman takaa.
VähäsenNipo!
Sitä paitsi siinä piti lukea voileipäkakkU
Vai niin.Nipo!
Sitä paitsi siinä piti lukea kakka!
Kinuskikisulla on kyllä mahtavia reseptejä! On tullut usein toteutettua!Mek: kurkkaa kinuskikissan sivuilta: siellä paljon reseptejä.
Reseptit | Kinuskikissa | Suomen suosituin leivontayhteisö
Kinuskikissan inspiroivat reseptit kotileipureille!www.kinuskikissa.fi
OkKinuskikisulla on kyllä mahtavia reseptejä! On tullut usein luettua niitä samalla kun pissiskelen naapurin autojenrenkaille!
ToivottavastiToivottavasti siellä on kohtuullinen merisää, mun pallero on laivassa!
Ole hyväKiitos harmaalle ohjeista.
En antaisi kummoista mandaattia ko lääkärille.En voi sanoa paikkakuntaa. Mutta erään suomalaisen sairaalan infektiolääkäriä oli jututettu että miksi siellä sairaalassa ei varauduta paremmin coronan tuloon.
Lääkäri sanoi:"Se ei millään eroa normaalista kausi-influenssasta".
Noku se tais tulla väärään ketjuun. Mä en osaa navigoida täällä saunassa/punaisten lyhtyjen alueella.Mihin ekkon viesti hävisi?
Ne faktat kun ei edelleenkään huolestuta.En antaisi kummoista mandaattia ko lääkärille.
Faktat koronasta puhuvat puolestaan.