Näkyykö mulla allekirjoitusta?Senpä takia alatkin palstaamaan koneelta ja heität sen luuris ikkunasta pihalle!
Ei näy.Näkyykö mulla allekirjoitusta?
Mä vastaan ellun puolesta,juu tabletilla näkyyNäkyykö mulla allekirjoitusta?
Niin oletHuijari
Näkyy.Näkyykö mulla allekirjoitusta?
En ole nyt katsonut uutisia.Hoksasitteko uutisista, että kanarianmatkaajat ovat kusessa. Hiekkamyrsky on sulkenut sekä Gran Canarian että Teneriffan kentät ja sieltä on just nyt tulossa satsi hiihtolomilta veks ja toiset menossa tilalle,
Tottakai, varsinkin jos se on paistettu...kuin?Olisi kiva saada munan kuva vaikka se ei kiihota!
Me oltiin menossa maalle ja rinsessan piti päästä tienvarsipissille niin sivutiellä väistettiin postiautoa sen verran että auto pakitettiin sivuun raktoritielle alamäkeen, kävin pissillä ja matka meinasi jatkua. Karvakuono latas lankun tiskiin ja sai takarenkaat uppoamaan niin, että ehkä vähän kumiä näky, vanteita ei ollenkaan.Pikku vinkki kaikille. Ei kannata oikaista nurmikon läpi autolla....
T. Viimeiset 2h autoa ulos kaivanut mutamies
En, mutta hoksasin just kun heräsin, että mulla on nuha ja jäätävä päänsärku sekä ulkona mieletön vesisade..Hoksasitteko uutisista, että kanarianmatkaajat ovat kusessa. Hiekkamyrsky on sulkenut sekä Gran Canarian että Teneriffan kentät ja sieltä on just nyt tulossa satsi hiihtolomilta veks ja toiset menossa tilalle,
Mä olen saanut joskus kuvia mu*kusta.Tottakai, varsinkin jos se on paistettu...kuin?
Niin määkin, pyytämättä ja oli kiusallista vastata ei, kun toinen osapuoli kysyi ''kiihottiko?''Mä olen saanut joskus kuvia mu*kusta.
Mä halusin kuvan.Niin määkin, pyytämättä ja oli kiusallista vastata ei, kun toinen osapuoli kysyi ''kiihottiko?''