Haaveena vauva 2020

Pahoittelut jatkuvasta omanapailusta, mutta saatiin tänään kirje julkiselta puolelta, että hoidon suunnitteluun on varattu meille aika 16.4.! Yksityispuolen lääkäri laittoi sinne lähetteen, jotta päästään ivf-jonoon, kun se yksityisellä on niin hitsin kallis. Helpotti kyllä huimasti oloa kun tuntuu, että menkat alkaa ihan just ja jos pelkät pistoshoidot ensi kierrossa yksityisellä eivät tuotakaan tulosta, niin ainakin tietää, että ivf on koko ajan lähempänä! :love:
 
Mut voi muuten lisätä piinailijoihin, huomenna dpo 4. Ens viikolla täälläkin varmaan alkaa googlettelu kaiken maailman oireista, vielä oon ihan rauhallinen. xD

Ihan hanurista tää palstan uudistus, en muista yhtään kuka on kirjottanu ja mitä. Ja tosta etusivulta ei heti nää milloin on tullut vika viesti, niin pitää monen mutkan kautta kattoo onko tänne tullut tekstiä. En haluu sähköpostiinikaan ilmotuksia kuitenkaan.

@Haavejuttu eihän siihen tarvita kuin se yks siittiö, joten musta teillä on kyllä ollut hyvä ajoitus. :)
 
Täällä kp42/29-40 ja testit edelleen negaa. Oon koittanut illalla ja aamulla ja lyhyttä ja pitkää pidätystä mutta nega vaa tulee :'D Eipä tää nyt varmaan teitä niin kiinnosta, mutta teki mieli kirjoittaa kun ei oikein muualla voi piinailla...

Tuntemuksien mukaan saattoi tosiaan olla myöhästynyt ovis ja mulla menkat tulee 12-14pväö sen jälkeen. Eli huomenna olis sit se 14sta päivä :s saas nähdä. Toivon niin ettei menkat tulis! Ei oo koskaa ollu näin pitkä kierto vielä ja jos huomisen selviin ilman vuotoja ni olis aihetta olla jo toiveikas :)
 
Ei, ei ne pms-oireet ala
Me mennään marraskuisiin Ainakin yritetään, jos ei muuta
Tietenkii mennään! :p:love:

Olisin lisännyt kuvan tuosta mun ovulaatiotesti-seurannasta. Pregnyl on poistunut joka päivä enemmän ja enemmän ja pari päivää on ollut enää hyvin haalea viiva. Paitsi nyt, se on taas melko tumma! Hämmentävää! :unsure: :LOL:
 
En eilen käynyt, ja palstan frontti päivitetty! Mulla on selaimessa dark mode, ja silti tämä on paljon nopeampi ja vähemmän buginen kuin aiempi. Että jotain hyvääkin.
Hymiötesti:
Joo sehän tosiaan häviää, tämä nyt pitää fiksata. Ehkä testaan nyt allekirjoitusta, jos sinne saisi entisen kuvakkeen.
 
@Mirkkuli26 milloin ajattelit testata?
Mä tänään jo miehelle puhuin että vois viikonloppuna vaikkei sillon mitään näkyiskään jos ois näkyäkseen
Hulluksi tässä kyllä tulee. Nytkin (muka) rinnat tulleet aroiksi ja metallin maku suussa..
No tuota sunnuntaihin ois tarkotus selvitä, mutta saakelin siin käy kuitenkin niin et oon tikkuilemas jo perjantaina :ROFLMAO::ROFLMAO:Sunnuntainakin ois vasta dpo 9, että.... mut sillon lähtee eka tulille ihan pommin varmasti. Mul on yks rfsu 25 mlu ja sitten viikkodigi. Tää aika menee ihan k ä s i t t ä m ä t t ö m ä n hitaasti et pidemmälle ku sunnuntai ni en selvii ku en saa tyylii enää nukuttuukaan kunnolla.
Koska sä meinasit? :sneaky::sneaky::sneaky:Siis tää on törkeen ärsyttävää ku hymiöt pitää laittaa jälkikäteen. KUKA VITTU TÄMÄN ON KEKSINYT?!!?! Kysyn vaan, sori :ROFLMAO:
 
@Mirkkuli26 milloin ajattelit testata?
Mä tänään jo miehelle puhuin että vois viikonloppuna vaikkei sillon mitään näkyiskään jos ois näkyäkseen
Hulluksi tässä kyllä tulee. Nytkin (muka) rinnat tulleet aroiksi ja metallin maku suussa..
Mä tuohduin noista hymiöistä niin paljon et unohdin, et sanoit testaavas viikonloppuna.
Ja oih oispa mullaki rintojen arkuutta ja metallin makua!!! Just puristelin oikeen kovaa eikö oo yhtään... mulla vaan toi mahatuntemus, mistä en oo ees varma. Varmaa johtu siitä ku oli hirvee nälkä ja pisuhätä...:LOL:
 
No tuota sunnuntaihin ois tarkotus selvitä, mutta saakelin siin käy kuitenkin niin et oon tikkuilemas jo perjantaina Sunnuntainakin ois vasta dpo 9, että.... mut sillon lähtee eka tulille ihan pommin varmasti. Mul on yks rfsu 25 mlu ja sitten viikkodigi. Tää aika menee ihan k ä s i t t ä m ä t t ö m ä n hitaasti et pidemmälle ku sunnuntai ni en selvii ku en saa tyylii enää nukuttuukaan kunnolla.
Koska sä meinasit? Siis tää on törkeen ärsyttävää ku hymiöt pitää laittaa jälkikäteen. KUKA VITTU TÄMÄN ON KEKSINYT?!!?! Kysyn vaan, sori
Hei, kaikki laittamaan palautetta näistä ärsyttävyyksistä sivustolla. Sivun alareunasta löytyy palautelomake ja menee läpi ilman mitään tietoja. Nimim. Valittajaämmä:mad::LOL:
 
@minttuni Mulla alkaa sekoilu kanssa aina oviksen jälkeen, mut nyt on aivan toisin. Oispa jännää, et just tällanen kierto ois se plussa kierto Tuossa päivällä itekseni mietin tätä rauhallisuutta ja sit vielä töiden jälkeen ystävän kanssa, ni hää tokas "aiemmat raskaudet muutti sinut rauhalliseksi, onnelliseksi ja huolettomaksi" , kun yleensä olen aika perus negatiivinen ja helposti räjähtävä Raskaana ollessa ei mitään hajua sellaisista. Mut en nyt ala leijumaan pilvissä kuitenkaan, et nyt on tärpännyt
Olen myös ajatuksissani käynyt läpi mahdollisuuden, että vaikka sain räikeän ovisplussan, niin mitäs jos en ovuloinutkaan ja siksi näin rauhallinen? Mutta sit luin, että jos ei ovuloi, ni lämmöt ei nousis ja mulla ne on noussut. Näissä tunnelmissa on hyvä jatkaa
Mulla on myös sisäinen rauha, vaik yleensä meen loppukierrosta ku höyryveturi ja oon ku tikittävä aikapommi. Mut en ees uskalla ajatella, voisko tää olla oire raskaudesta. :censored:
 
Voi vitsit kun teillä on täällä monella lupaavia oireita ja jänniä piinapäiviä tiedossa! Peukut pystyssä kaikille!

Tänään varmistui, että pikavisiitti lokakuisissa jäi todella pikaiseksi, ja täällä sitä taas ollaan. Mutta ihan hyvin fiiliksin, ultran perusteella km on edennyt hyvin ja nyt iltaa kohden on olo helpottunut paljon, eli pahin lienee ohi. Hain päivällä macaa, vielä en uskaltanut maistaa, mutta jospa siitä saisi boostia nyt uuteen yritykseen. Raskaustestejä pitäisi hakea lisää, että pääsen testaamaan, että hcg vähenee kuten kuuluu. Varmaan kyllä heti laitetaan uutta putkeen (jos vaan ovis tulee ja sen bongaan) eikä suotta odotella yhtään kuukautisia väliin.

Jaksaisiko joku vielä muistutella mitä se lähes ainoa greippimehu olikaan, mitä kaupasta pitäisi löytää?
 

Tuossa mun ovistestit. Eli tuo neljäs vasemmalta on kp 12, taidan plussaksi laskea. Yleensä olen tasavahvat saanut, nyt unohdin testata kp 13 aamulla. Värejä, hymiöitä yms muuta en saa laitettua tekstiin kännykällä. Aiemmin onnistui mutta nyt ei. Haluaisin piinalistalle niin pysyisin itsekkin paremmin perässä mikä dpo on. Mutta jospa joku huomaisi ilman punaista väriäkin että huomenna olisi dpo 3.
 
Viimeksi muokattu:
Voi vitsit kun teillä on täällä monella lupaavia oireita ja jänniä piinapäiviä tiedossa! Peukut pystyssä kaikille!

Tänään varmistui, että pikavisiitti lokakuisissa jäi todella pikaiseksi, ja täällä sitä taas ollaan. Mutta ihan hyvin fiiliksin, ultran perusteella km on edennyt hyvin ja nyt iltaa kohden on olo helpottunut paljon, eli pahin lienee ohi. Hain päivällä macaa, vielä en uskaltanut maistaa, mutta jospa siitä saisi boostia nyt uuteen yritykseen. Raskaustestejä pitäisi hakea lisää, että pääsen testaamaan, että hcg vähenee kuten kuuluu. Varmaan kyllä heti laitetaan uutta putkeen (jos vaan ovis tulee ja sen bongaan) eikä suotta odotella yhtään kuukautisia väliin.

Jaksaisiko joku vielä muistutella mitä se lähes ainoa greippimehu olikaan, mitä kaupasta pitäisi löytää?
Tsemppiä uuteen yritykseen, toivottavasti pian tärppää!

Tropicana oli mehu. Ite oon juonu kans verigreippimehua ja nyt ku oon vähentänyt sokeria, ni puristan mehua itte. Työläistä, mut hyvää.


Tänään sattunu mahaa viel enemmän.
Joku mainitsi, et ne ihme kivut voi olla endosta. Mulla löytyy sitä eli kai voi olla liitännäinen siihenki.

Iha järkky vitutusturhautumisfiilis. Ärsyttää, ku en osaa ottaa rennosti ja se mun positiivinen asenne on todellakin kadonnut. Anteeksi, kun oon kauheen negatiivinen nyt ollut, mut en keksi mihin muuallekaan pärisisi. :D Odotan muiden testailua.
 
@Haavejuttu lisäsin tän päivän listaan :)

Mitenhän tähän saisi sellaisen peukun (y) joskus tuolla tavalla tuli jossain. Testaan :D

@marrrsipaani voi ei, hankala se on välillä löytää positiivista mieltä. Ja toisaalta myös niitä negatiivisiakin tunteita on hyvä käsitellä, mutta perseestä se on kun vituttaa ja turhauttaa. Vaikka kuinka itsekin yrittää pitää positiivista asennetta yllä, niin kyllä välillä vituttaakin sitten ihan huolella :mad: tsemppiä ❤

Muoks. ( y ) on (y) > : ( :mad: ja sydän tuli kun kirjoitin sydän ja tohon mun näppäimistöön tuli ❤ xD
 

Yhteistyössä