Haaveena vauva 2020

https://aijaa.com/2Kyr6I
2 ylintä eilisaamulta ja 2 alinta tältä aamulta.
Tässä on kyt vielä edellispäivän testit:

Kirjotinkin tossa eilen että testit teki yhtäkkisen radikaalin haalistumisen ja nyt taas tän aamun testit näyttäis kun olis taas vähän vahvistuneet? Todennäköisesti mun silmät näkee vaan omiaan. Olen tänään pitkässä päivässä töissä ni eiköhän se vuoto ala sit tänään kun en pääse vessaan sillon kun tarvis..
 
Kääk onpa tää keskustelu sivuston uudistus nyt kökkö, menee aikaa ennenkuin tottuu
Mitenkähän näitä hymiöitä edes lisätään ääh

Noh joo, onnittelut plussanneille! <3
Jotenkin tästä alkukierrosta tulee oltua vähän rauhallisemmin mielin ja nää raskautumisasiat ei ole niin mielessä eli ei tule niin paljon täällä seurattua keskustelua. Muutenkin tosi zen-fiilis, ajattelin etten tilaa edes etukäteen mitään testejä vaan yritän sinnitellä testaamatta sinne jos menkat olis selvästi myöhässä. En tiedä vaihtuuko tää zen-tila testien hamstraamiseen kaupasta oviksen jälkeen :D
 
Dpo 12, kp 66, ja pc nega
Aamulämpö 37.2, flo ennustaa menkkoja 7 päivän päähän vasta (?)
Mut siis mistäs sitä tietää kun ei oo muutenkaa parii kk tullu
Oon kyl vähä sanaton tän mun kropan kaa, ja pistää mielen matalaksi
Pitäskö soittaa tästä taas polille, luin että jollaa lääkkeil ne menkat sais alotettuu
Oli kyl ihan kökkö yö, heräilin koko aika ihan hiestä märkänä ja näin painajaisia ja seksi unia ja en saanu kunnol unta, nyt väsyttää!
Jos jotain positiivista nois mun negoissa niin päästää ens viikol sinne tutkimuksiin..mut olisinhan mä mielellää ottaen sen plussan..
Mulla on tänään kans kp 68 mutta tää ei oo mulle mitään uutta. Teroluteilla voi kiertoja käynnistellä, mulle on niitä määrätty :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
@Mirkkuli26 Mä taisin nukkua 22-23.30 välisen ajan. Sen jälkeen heräilin koko ajan klo 1 asti. Sit valvoinkin melkein 4 asti ja sit taas nukahdin ja heräsin kuudelta ku klo soi. Pikkusen meinaa olla puhti pois :(

@Alinna86 Toivotaan nyt, että sieltä se plussa vielä tulee, joten ei vielä heitetä kirvestä kaivoon ❤

... Mulla sattuu kovasti mahaan :( Ja äsken alko taas menkkajuilinnat vatsan puolella ja melkein tekis mieli ottaa s.lääke. Mut ei menkkojen pitäis kyllä vielä alkaa, ku vasta dpo9. No toki tää kierto on ollut alusta asti outo, ni en yhtään ihmettele jos vaikka alkaista :eek: Edelleen tosi rauhallinen olo (todella todella outoa multa) ja eilen taas itkeä vollotin 90päivää morsiamena jaksoa kattoessa. Valkovuotoa tuntuu holahtelevan ja se kyl yleensä tietää menkkoja alkavaksi parin pvä sisään.
 
Mäkin tulen vaan omailemaa nyt ja vastailen kun pääsen töistä kotiin ja ajatuksella nään kuka mitäkin kirjoittanut :)
Luin kyllä kaikki jo, mutten pysty viestien määrästä sisäistämään tätä uutta päivityssysteemiä :D

Mulla ovis testit EDELLEEN huutavan punaisia... ollut nyt viikon ja kp4 nyt.
Taitaa mennä mutu tuntumalla tämä yrityskierto kun mahdoton varmaan noista bongailla ellei ala haalistumaan välissä :unsure:
 
Mäkin tulen vaan omailemaa nyt ja vastailen kun pääsen töistä kotiin ja ajatuksella nään kuka mitäkin kirjoittanut
Luin kyllä kaikki jo, mutten pysty viestien määrästä sisäistämään tätä uutta päivityssysteemiä

Mulla ovis testit EDELLEEN huutavan punaisia... ollut nyt viikon ja kp4 nyt.
Taitaa mennä mutu tuntumalla tämä yrityskierto kun mahdoton varmaan noista bongailla ellei ala haalistumaan välissä
Onko vuoto ollut normaalia?
 
@Alinna86 Voi höh, etkö saany ihan selkeän ovisplussan kuitenkin aiemmin niin luulis kaiken pelittävän taas, toivotaan parasta!

@marrrsipaani Tutulta kuulostaa, tuumasin eilen miehelle että mulla näyttää olevan ovis viikon päästä viikonloppuna ku mies on to-su reissussa, oli ihan hiljaa ja kohta kysy "onkohan sulla jo vaihdevuodet"... hohhoi. Kireä meininki jatkuua :D Eli tässäkään kierrossa ei taida päästä piinaileen, noh ehkä meille tulee jouluvauva :devil: Oli muuten lyhyet menkatkin, 3päivää 5 sijasta eikä niitä hyytymiä sun muita mitä viime kerrat! Jotain kropassa meneillään toiv positiivista :cautious: Hikoilen kans yöt ja palelen päivät, mutta kroppa on varmaan jo ketoosissa. Mutta me joilla ei nyt tärppää niin vauva alkuvuodelle ois täydellinen!!

Esikoisesta plussa on vähän mysteeri kun seksiä oli ainoastaan kp10 ja kp16, tai en tiedä koska se ovis oikeasti on.
 
Viimeksi muokattu:
Onkohan mulla rauta-arvot ketuillaan, ku kolmatta päivää vuotaa verta nenästä. Sit mainitsin tossa, että hitto ku tekee mieli pistaasipähkinöitä, maksamakkaraa ja tummaa suklaata, ni pojat töissä, et nyt hakemaan rautakuuri. Kuulemma noi mieliteot on merkki raudan puutteesta :cautious:
 
  • Vau!
Reactions: W.we ja Lilmi89
@Alinna86 Voi höh, etkö saany ihan selkeän ovisplussan kuitenkin aiemmin niin luulis kaiken pelittävän taas, toivotaan parasta!

@marrrsipaani Tutulta kuulostaa, tuumasin eilen miehelle että mulla näyttää olevan ovis viikon päästä viikonloppuna ku mies on to-su reissussa, oli ihan hiljaa ja kohta kysy "onkohan sulla jo vaihdevuodet"... hohhoi. Kireä meininki jatkuua Eli tässäkään kierrossa ei taida päästä piinaileen, noh ehkä meille tulee jouluvauva Oli muuten lyhyet menkatkin, 3päivää 5 sijasta eikä niitä hyytymiä sun muita mitä viime kerrat! Jotain kropassa meneillään toiv positiivista Hikoilen kans yöt ja palelen päivät, mutta kroppa on varmaan jo ketoosissa. Mutta me joilla ei nyt tärppää niin vauva alkuvuodelle ois täydellinen!!

Esikoisesta plussa on vähän mysteeri kun seksiä oli ainoastaan kp10 ja kp16, tai en tiedä koska se ovis oikeasti on.
Ääh, inhottavaa. Mäki heitin jo kirveen kaivoon täst kierrosta, ihan sama. :D Tänään huono päivä, kaikki vituttaa vain.


@mandariinilohko Ooo, hyvältä näyttää! :*

Kiva muistella näitä, et mites nää hymiöt ihan kirjoitettiin. :D
 
  • Surullinen
Reactions: Lilmi89
Eilen aamupäivällä tuli sivulle ilmoitus, että sivustoa päivitellään, noin klo 12 päivitys valmis.
Tänään en ole nähnyt yhtään kuvaa, jotka liitetty tekstiin. Ainoastaan Aijaa. N kautta oon nähny. Hymiöt saan laitettua. Mistähän kuvat saisi näkyviin?

Ovis näillä päivin,en oo testaillu, mutta limat sen taitaa kertoa .
 
No niin, taisin vihdoin päästä kirjautumaan sisään omalla nimellä. En silti tykkää tästä uudistuksesta, ainakin menee hetki tottua...

@Kasikuus, ootko nyt tän yrityksen aikana käynyt tutkimuksessa jossain lapsettomuuteen erikoistuneella gynellä tms? Joku täällä mainitsikin että tuo peräsuoleen tuntuva kipu voi viitata endometrioosiin. Muutenkin muutkin kiputilat kuten se tärinäkipu josta oot maininnu, voi viitata endometrioosiin. Tosin sen poissulkeminen esim. ultrassa on aika mahdoton tehtävä... Ultrassa se ei läheskään aina näy. Mut pitkin kiertoa tulevat kivut, etenkin oviksen jälkeisillä viikoilla vois kyl toisaalta viitata siihen. Onko kuukautiset sulla kivuliaat? Toivottavasti nyt vielä tästä kierrosta plussaat niin ei tartte miettiä tämmösiä. Itehän olin silloin jo kesällä ihan perus gynellä mehiläisessä joka ei esim. ollenkaan huomannu sitä mun munasolujen tilannetta, siis et niitä on ikätasoon nähden vähän. Sain huomattavasti perusteellisemmat tutkimukset Felicitaksessa samalla rahalla.

Mulla nyt dpo 5. Ei enää juurikaan uskoa luomuna onnistumiseen, joten aika hyvä ja rauhallinen fiilis. Katseet jo ensi kierron pistoshoidoissa. Ja loppuviikosta vielä aika miehen siemennesteanalyysin. Helpottaa sekin tieto omaa mielenrauhaa, oli tulos sitten mikä tahansa. Mähän oon koko yritysajan vähän tuudittautunut siihen et tuskin on miehestä kiinni, kun kerran meillä on jo lapsia. Lääkäri kuitenkin sano et tilanne siittiöissä voi vaihtua hyvinkin nopeasti ja meillähän on kuopuksen syntymästä jo 6 v, joten ehkä ihan aiheellista vihdoin tutkia. Hintakin oli nyt helmikuun -50%. Ja vihdoinkin tuntuu et mieskin enemmän mukana täs yrityksessä, enemmän nyt meidän yhteinen juttu
 
@Pampula3 En ole käynyt tietääkseni niihin erikoistuneella. Naistenpolilla käynyt 2krt ja silloin ainakin sanoivat, että näyttää oikein hyvältä. Menkat toisinaan sellaiset, että joutuu pari krt ottaa s.lääkettä. Oon ymmärtänyt, et endossa ei olisi runsaat menkat vai onko mulle kerrottu väärin. Mulla meinaa on todella runsaat menkat.

Sinulle tsemppiä pistoshoitoihin ja plussatuulia :love:
 
@Lilmi89 Voi itku noita miehiä. Hän kuitenkin myös kovasti haluaa lapsen?

@haaveilija24 Kyllä munkin mielestä näyttäis tämän aamun viivat vähän vahvemmilta.

@mandariinilohko Hienoa, että viivat vahvistui!

@W.we Onks sulla aiemmin ovistestit käyttäytyny noin? Onpa kummallista kyllä, testaappa varmuudeksi raskaustestillä.
En siis näe omiani :oops: En mä ymmärrä mitä tapahtuu kun ensin viivat vahveni, sitten radikaalista haalistu ja nyt taas inan vahvempi. Kyllä ihmislapsen pää on pyörällä. Jotenkin olen varautunut että vuodot alkaa:censored:
 
Viivojen vahvistumisista.. Päivässä ei välttämättä tapahdu muutosta, voi olla jopa vaaleempi viiva jos ei oo tismalleen juonu ja testannu samanlailla ja samaan aikaan. Toiset ei myöskään koskaan saa niitä "leffaviivoja" En tiedä sitten miksi.
Mullakin oli selvää plussaa kokoajan, mutta ei leffaviivoja joten ajattelin että varmaan laskettuaika vaan siirtyy sit eteenpäin, että oon tullu raskaaksi ja kiinnittyny myöhemmin kun oletettu. Vaan kuinkas olikaan, mun piti olla viikolla 9+6 kun todettiin, että sikiö on 12+0

No mutta se siitä paasauksesta, meni vähän ohi aiheenkin :D
 
  • Tykkää
Reactions: W.we ja minttuni

Yhteistyössä