Hyvältä näyttääSe kuva unohtu enkä osaa muokata
Hyvältä näyttääSe kuva unohtu enkä osaa muokata
Mulla on tänään kans kp 68 mutta tää ei oo mulle mitään uutta. Teroluteilla voi kiertoja käynnistellä, mulle on niitä määrättyDpo 12, kp 66, ja pc nega
Aamulämpö 37.2, flo ennustaa menkkoja 7 päivän päähän vasta (?)
Mut siis mistäs sitä tietää kun ei oo muutenkaa parii kk tullu
Oon kyl vähä sanaton tän mun kropan kaa, ja pistää mielen matalaksi
Pitäskö soittaa tästä taas polille, luin että jollaa lääkkeil ne menkat sais alotettuu
Oli kyl ihan kökkö yö, heräilin koko aika ihan hiestä märkänä ja näin painajaisia ja seksi unia ja en saanu kunnol unta, nyt väsyttää!
Jos jotain positiivista nois mun negoissa niin päästää ens viikol sinne tutkimuksiin..mut olisinhan mä mielellää ottaen sen plussan..
Onko vuoto ollut normaalia?Mäkin tulen vaan omailemaa nyt ja vastailen kun pääsen töistä kotiin ja ajatuksella nään kuka mitäkin kirjoittanut
Luin kyllä kaikki jo, mutten pysty viestien määrästä sisäistämään tätä uutta päivityssysteemiä
Mulla ovis testit EDELLEEN huutavan punaisia... ollut nyt viikon ja kp4 nyt.
Taitaa mennä mutu tuntumalla tämä yrityskierto kun mahdoton varmaan noista bongailla ellei ala haalistumaan välissä
Piti käydä tutkii, ni ainoastaan haulla sai ne esiin. On tää uudistus kyl ihan pimee, ku ei löydä enää normaalisti ryhmiäMissä ihmeessä nykyään on Lokakuiset ym. odotusajan keskustelut, löydättekö te muut niitä? Ei ollut kyllä nyt kovin onnistunut tämä päivitys...
Ääh, inhottavaa. Mäki heitin jo kirveen kaivoon täst kierrosta, ihan sama. Tänään huono päivä, kaikki vituttaa vain.@Alinna86 Voi höh, etkö saany ihan selkeän ovisplussan kuitenkin aiemmin niin luulis kaiken pelittävän taas, toivotaan parasta!
@marrrsipaani Tutulta kuulostaa, tuumasin eilen miehelle että mulla näyttää olevan ovis viikon päästä viikonloppuna ku mies on to-su reissussa, oli ihan hiljaa ja kohta kysy "onkohan sulla jo vaihdevuodet"... hohhoi. Kireä meininki jatkuua Eli tässäkään kierrossa ei taida päästä piinaileen, noh ehkä meille tulee jouluvauva Oli muuten lyhyet menkatkin, 3päivää 5 sijasta eikä niitä hyytymiä sun muita mitä viime kerrat! Jotain kropassa meneillään toiv positiivista Hikoilen kans yöt ja palelen päivät, mutta kroppa on varmaan jo ketoosissa. Mutta me joilla ei nyt tärppää niin vauva alkuvuodelle ois täydellinen!!
Esikoisesta plussa on vähän mysteeri kun seksiä oli ainoastaan kp10 ja kp16, tai en tiedä koska se ovis oikeasti on.
En siis näe omiani En mä ymmärrä mitä tapahtuu kun ensin viivat vahveni, sitten radikaalista haalistu ja nyt taas inan vahvempi. Kyllä ihmislapsen pää on pyörällä. Jotenkin olen varautunut että vuodot alkaa@Lilmi89 Voi itku noita miehiä. Hän kuitenkin myös kovasti haluaa lapsen?
@haaveilija24 Kyllä munkin mielestä näyttäis tämän aamun viivat vähän vahvemmilta.
@mandariinilohko Hienoa, että viivat vahvistui!
@W.we Onks sulla aiemmin ovistestit käyttäytyny noin? Onpa kummallista kyllä, testaappa varmuudeksi raskaustestillä.
Kiitos tiedosta! Mulla siis aina tarkka 28pv säännöllinen kierto. Mut nyt se joulukuun kkm sekoitti pakkaa eikä menkoista tietookaaMulla on tänään kans kp 68 mutta tää ei oo mulle mitään uutta. Teroluteilla voi kiertoja käynnistellä, mulle on niitä määrätty
Kävi mielessä onko meidät tarkoituksella jostain syystä piilotettu.Odotuspuoli ja lapsettomuuspuoli on kadonneet jonnekin. Mä pääsen vaan ilmoitusten kautta sinne..
Ei.. sunnuntaina alkoi ja kaikki tuli kerrallaOnko vuoto ollut normaalia?