Haaveena vauva 2020

@haaveilija24 Tein, tunti sitten.
Pitkähkö oma napailu, pakko päästä purkautuu :rolleyes:
Eilen mentiin kyl niin syvissä vesissä ja tunnelmissa, et ihan ihmettelin itsekin. Töissä kohtasin juuri nt ultran käyneen naisen ja sain kuunnella 2tuntia tätä riemua hienoa että kaikki oli hyvin mutta juuri eilen tuntui että tukehdun siitä ahdistuksesta ettei vieläkään ollut meidän vuoro :cry::cry:Ja hällä onni tärppäsi heti. Ja vähän vahingossa.
Kait ne sanonnat keskenmenon jälkeen helpommin raskaaksi ei vaan koske meitä.
Kävin ajoissa nukkumaan, yritin nukahtaa mutta oli selässä kuin neulasia tai sähköiskuja(?) Mitä hittoo...:unsure:
ja yöllä käänsin kylkeä ja sattui niin hitosti, ihan ku joku ois repässy toiseen kylkeen:oops:Kävin vessassa niin paperiin jäi jotain vaaleanpunaista vettä tai jotain(?) Ei kuitenkaan verta. Eikä sitä nyt uudestaankaan oo tullu.
Nythän oonkin googlen antanut taas laulaa ja kas siellä sanotaan että 11-12 päivää hedelmöityksestä voi parhaimmillaan esiintyä kiinnitysvuotoa, ja mm tämä repimiskipukin on joku raskaus oire.
Siihen testiin, niin kyllä se melko negaa näyttää, oon kävelly se käsissäni ympäri kämppää ja joka valossa käännelly ja väännelly ja mukamas jotain näkyy. En enää luota silmiini :ROFLMAO:kaikesta huolimatta tänään on vähä parempi päivä, ulkonakin paistaa aurinko:love:
 
@niinaj91 Selvä haamu, toivotaan et vahvistuu ❤
@Shibali Tsempit lääkäriin! Itse ajattelen et parempi tietää kun elää epätietoisuuden partaalla et missä vika :rolleyes: meillä myös ens viikolla ne ekat kokeet:censored:
@Kasikuus Jospa oliskin myöhänen ovis ja näkyy hitaammin. Enteilispä sun hyvä olo plussaa :love:
Katoin muuten tot mun testin ohjetta niin siinä sanotaan että dpo 15 vois vasta testaa, täh? Kuka hitto jaksaa oottaa niin kauan:ROFLMAO:
 
@Alinna86 laita kuvaa, ni jospa me nähtäis siinä jotain Tai sit yksinkertaisesti se plussa tulee vain myöhemmin, niin kuin mulla yleensä. Siksi en haluaisi vielä testata, ku menkkoihin vielä aikaa. Ja tää olotila on niin ihana, ni ei viitti pilata sitä negatestillä
En taida saada ees kuvassa näkymään:ROFLMAO:
Testaillaan taas uudestaan la. Huomisen aattelin jättää välistä. Katotaan onnistuuko:ROFLMAO:
 
Mä en kyllä ymmärrä miten teillä on malttia olla testaamatta! Mulla on eilisestä asti ollut sellaiset polttelut selässä ja alamahassa, etten senkään takia voi olla testailematta. Aina löytyy syitä.
Tää on kyl mulla ainakin jotenkin poikkeuksellinen olotila :D Yleensä tekee mieli alkaa testaa dpo8 ja sit hokee itelleen, et seuraava testi vasta ku menkat myöhässä, mutta sit sitä kuitenkin testaa dpo10 ja dpo11 tai 12 ja sit saakin pettyä joka kerta. Nyt on vaan niin uskomaton olo, että oikein pelottaa :eek: :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: W.we ja Shibali
Tää on kyl mulla ainakin jotenkin poikkeuksellinen olotila Yleensä tekee mieli alkaa testaa dpo8 ja sit hokee itelleen, et seuraava testi vasta ku menkat myöhässä, mutta sit sitä kuitenkin testaa dpo10 ja dpo11 tai 12 ja sit saakin pettyä joka kerta. Nyt on vaan niin uskomaton olo, että oikein pelottaa
No joo, ymmärrän, ettei halua pettymystä, mut edes se ei hillitse mua. :LOL:
Nytkin suunnittelen, että mistä hakisin illalla lisää testejä. Tämä kun on sellainen tuppukylä, että apteekeissa sekä kauppojen kassoilla saattaa olla tuttuja töissä eli taidan joutua käyttämään markettitarjontaa ja sitä yhtä ainoaa itsepalvelukassaa, mut sekin on varsinainen suoritus saada ne testit hyllystä kassalle ilman, että on joku tuttu selän takana. Miksi, oi miksi en ole tilannut netistä reilusti! :ROFLMAO:
 
Juuri kun sanoin, että valkovuotoa ei ole, niin nyt sitä on! Ällöaiheesta huolimatta, voiko joku kertoa minkälaista se on teillä piinapäivien aikaan? Oletin, että se olis limaa tms mutta mulla on näköjään enemmän voidemaista. Ja paljon. :sick:
 
Juuri kun sanoin, että valkovuotoa ei ole, niin nyt sitä on! Ällöaiheesta huolimatta, voiko joku kertoa minkälaista se on teillä piinapäivien aikaan? Oletin, että se olis limaa tms mutta mulla on näköjään enemmän voidemaista. Ja paljon.
Mulla ollu oviksen jälkeen tosi vähäistä, kellertävää ja sellasta miten sanois, tahmeeta/paksua, mut siis tosi vähän... dpo 6 kylläkin vasta
 
  • Tykkää
Reactions: Hypsy
Juuri kun sanoin, että valkovuotoa ei ole, niin nyt sitä on! Ällöaiheesta huolimatta, voiko joku kertoa minkälaista se on teillä piinapäivien aikaan? Oletin, että se olis limaa tms mutta mulla on näköjään enemmän voidemaista. Ja paljon.
Voidemaista oli 3pvä ja ihan hyvin ois voinu rasvata naaman sillä :ROFLMAO: ja eilen tosiaan venyvää kirkasta limaa..

Muoks: Ja sit muina päivinä ihan vaan sellasta normaalia vv, ei tavallisuudesta poikkeavaa.
 
  • Haha
Reactions: Hypsy
Plää, täällä tylsä meininki.. Hitaasti menee päivät.. Mutta, aina pitää käyä päivittäin kattoon että onko täällä palstalla jännättävää ja onhan täällä!!!:love:

@Alinna86 Jospa se siitä muuttuisi vielä, aikasta on vielä! Mutta tuo, että on ihan varma raskaudesta ja sitten näyttääkin negaa niin on kunnon maton veto jalkojen alta. Mieki luulin että se plussa ois meille tullu jo heti yk1, ihan nolottaa myöntää!!!

@Kasikuus nyt kyllä kuulostaa hyvältä oireet :love:
 
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

20.2.2020

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Alinna86.........................kp 67/28
Hipposka.......................kp 52/30
Nerthus..........................kp 50/28
Töppönen.......................kp 48/26-28
linneah........................... kp 47/26
Helmiii............................kp 43/29-40
Mmohini.........................kp 38/32
Hope91...........................kp 38/30-37
Nenskuli........................kp 32/28-33
Hypsy..............................kp 30/34
Koodikissa......................kp 30/24
Vauvameille....................kp 30/28-35
Minttara.............................kp 30/26
Mandariinilohko..............kp 29/xx
taikinatonttu....................kp 27/28
Magnolia89.....................kp 27/26
Futurmama......................kp 27/29-34
Mirella92......................... kp 26/29
Kasikuus..........................kp 26/27-28
Ninnanen.........................kp 25/24-26
niinaj91...........................kp 25/26-28
Persikka123....................kp 23/32
Vaniljapulla.....................kp 23/30
Snanniska.......................kp 23/28
Amadecasa..................kp 22/34-55
Tupsahus.........................kp 21/x
Shibali................................kp 20/23-28
Janet88............................kp 20/28-38
Ilona Eloisa....................kp 19/xx
pehmis26........................kp 17/27-29
PumpuliNunpuli.........kp 17/26
Haavejuttu....................kp 16/29
Masu90............................kp 16/27-30
Lina87...............................kp 16/28
Napsunen......................kp 14/35
minttuni...........................kp 14/23-32
Marrrsipaani................kp 14/28
Zennuli.............................kp 14/26-28
lolu......................................kp 11/28
Piipaa93..........................kp 10/25-27
Keltasirkku-..................kp 10/28-32
Lilmi89..............................kp 6/29
Jjenn..................................kp 6/30-31
W.we..................................kp 5/25
Nieve30...........................kp 5/29
Krippis..............................kp 4/22-24

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Nerthus..............................dpo 36
Ninnunannu...................dpo 27
Mandariinilohko..........dpo 15
Magnolia89.....................dpo 13
Alinna86.............................dpo 13
Ninnanen..........................dpo 12
Hope91................................dpo 12
Kasikuus............................dpo 10
Hypsy..................................dpo 8
Snanniska........................dpo 8
Mirkkuli26.........................dpo 6
Vaniljapulla.....................dpo 6
Tupsahus..........................dpo 4
PumpuliNumpuli.........dpo 4
Pehmis26..........................dpo 4
Haavejuttu......................dpo 3
Lina87.................................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★
Tänään on vasta kp 9 menossa. Päivällä heittää listassa.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@haaveilija24 Ei ne ainakaan kuivilta tunnu. Toki tossa oli flunssanpoikasta, ni sekin voi vaikuttaa, et vuotaa. Tässä nyt vaan on myös väsymystä ja päänsärkyäkin, ni haluan käydä varmistaa, että onko rauta-arvot ok. Huomis illalle sain ajan! Sit oon ehkä viisaampi.
Mulla oli jokunen vuosi sitten jatkuvaa nenäverenvuotoa ja menin sitten lääkäriin lopulta, niin mulla oli joku hemmetin nenätulehdus! Ja kuin sain siihen oikeat voiteet niin loppui kuin seinään se vuoto. Olin ihan ihmeissään kun ei mtn muita oireita ollut, mutta näköjään semmosenkin voi saada :D Olin vielä tuolloin kaupan kassalla töissä, niin kiva oli aina äkkilähtö ottaa asiakasvessaan, kun tilanne iski päälle :D
 
Puhuiko joku muuten täällä viime viikolla, että millaset teet on sallittuja raskausaikana? En löydä sitä viestiä enää mistään enkä kyllä enää ole edes varma missä sen näin, mutta mieleen se jäi. Mulla ei oikein muita "paheita" ole kuin tuo teen litkiminen ja esim. Pukka teet on mun lemppareita, mut eikö ne kaikki ole ns. yrttiteetä eli onkos ne sitten pannassa, jos raskaaksi onnistuu tulemaan? :O
 
Mennyt jossain kohtaa sekaisin listassa ja mulla tänään vasta kp 7.

Mieli on maassa, kuinkas muuten. Sitä vaan odottelee, että saadaan vuosi yritystä täyteen (nyt yk11) ja voi lähteä tutkittavaksi. Minua tsemppaa kovasti kaikkien muiden viestit, oltiin sitten hoidoissa tai onnistutaan luomuna. Valaa jotenkin edes vähän uskoa minuunkin, että kyllä mekin voidaan vielä onnistua.

Aika kauhea tämä uusi päivitys . Ei oo kyl minun makuun yhtään.
Tsemppiä <3 täällä jo tutkimukset hyvässä vauhdissa ja on todellakin helpottanut oloa. Tietää, että apu on tulossa. Oli kyllä huolella hypännyt kiertopäivät eteenpäin. Toivottavasti muilla oikein. Epäilyttää monesti, että meniköhän ihan kohdilleen.

P.s. en saa laitettu jostain syystä tykkäyksiä tms ja hymiöt ei toimi. Paitsi nämä jotka osaan tehdä manuaalisesti :) (y)
 
  • Tykkää
Reactions: PumpuliNumpuli
Varovaisia onniteluita haamuista :love::love:
Mulle saa ilmeisesti päivittää dpo0
Ainakin siihen malliin tänään aamusta muniksia kramppaili. Mitään Limoja tai testejä tässä oikeen oo voinut saada kiinni kun edelleen vähän tuhruttelee tosta kaavinnasta : / Kerettiin nyt sit ton kramppaili jälkeen yhdet tallettelut tehdä et saa nähdä riittääkö...
 

Yhteistyössä