Haaveena vauva 2020

@Piipaa93 oo kiitos hyvä, kun huomatit. Nyt alkaaki jännäys, onko useammallaki heittoa.

Ootteko löytäny täältä sellaista "uudet ilmoitukset" tai jos sinut tagatty johonkin?

En löydä enää viestiä, mutta joku muukin pohti tutkimuksia. Olen samaa mieltä, hyvä tietää missä vika. Ja vaikka vaikeitakin juttuja löytyy, niin onneksi ainakin vielä on toivoa, ei mitään lopullista (y)

tsemppiä kaikille ! <3
 
  • Tykkää
Reactions: Piipaa93
Varovaisia onniteluita haamuista
Mulle saa ilmeisesti päivittää dpo0
Ainakin siihen malliin tänään aamusta muniksia kramppaili. Mitään Limoja tai testejä tässä oikeen oo voinut saada kiinni kun edelleen vähän tuhruttelee tosta kaavinnasta : / Kerettiin nyt sit ton kramppaili jälkeen yhdet tallettelut tehdä et saa nähdä riittääkö...
Päivitin. Toivottavasti ovis oli ja osui tallettelut kohdilleen. Toivotaan parasta <3
 
@Kurkumainen nenätulehdus :eek: no johan on. Voihan se toki sitäkin olla :D Enpä ollut ennen kuullut.
Jos oikein muistan ni @W.we puhui jotain teestä, mut en kyl muista, että mitä.

@minttuni mulla ne ilmoitukset näkyy tuolla ihan vasemmassa yläkulmassa, siellä kellon kuva. Mut se on kyl typerä, koska ei sinne tunnu tulevan ilmoituksia uusista viesteistä ja tuntuu, et osa tykkäyksistä ym. jää myös tulematta.
Sit ärsyttää, ku päivittää sivun ja tuntuu et on lukenu kaiken ja vastaa, ni yht'äkkiä onkin tullut kauhea kasa viestejä mitkä on tullut jo ennen päivittämistä. Tää on tosi hankala nykyään :(
 
Ei mullakaan oo yhtään rinnat kipeät eikä turvota. Enemmän oli viime kierrossa, jokq oli nega
Hmm, jännä juttu :D Jotenkin sitä odottaa vaan niitä "normaaleja" raskausoireita, jos ois plussa tullakseen. Mut eihän ne raskaudet tosiaan aina samanlaisia ole. Muistan aiemmista vain pahoinvoinnin, joka alko plussauksen jälkeen. Ei millään voi muistaa 10-15v takaisia juttuja :p
 
Puhuiko joku muuten täällä viime viikolla, että millaset teet on sallittuja raskausaikana? En löydä sitä viestiä enää mistään enkä kyllä enää ole edes varma missä sen näin, mutta mieleen se jäi. Mulla ei oikein muita "paheita" ole kuin tuo teen litkiminen ja esim. Pukka teet on mun lemppareita, mut eikö ne kaikki ole ns. yrttiteetä eli onkos ne sitten pannassa, jos raskaaksi onnistuu tulemaan? :O
Yrttiteet on käsittääkseni kiellettyjä, mutta valtaosa siksi, ettei erilaisten ainesosien yhdistelmiä ja mahdollisia riskitekijöitä ole tutkittu raskauden osalta. Ei siis tarvitse varmaan oksentaa ulos, jos kupillisen sattuu juomaan, mutta toisaalta miksi riskeerata, kun 9kk on kuitenkin tosi lyhyt aika. Kittaan yrttiteetä päivittäin varmaan vähintään puoli litraa, mut vielä yrityksen aikana en ole näistä luopunut. Inkivääriä vältän kaikissa muodoissa, mut en tiedä perustuuko se mihinkään.

Mulla ei varmaankaan ovulaatiosta ole kyse, mutta viime viikolla nipristeli molempia munasarjoja oudosti ja tänään on pistellyt mahaa. Nyt vielä kruunuksi oli varmaankin kohdussa elohiiri! Tuntui tosi oudolta. Oon ainoastaan jättänyt greipit pois viime kierrossa, valkovuotoa on tullut enemmän ja nyt noita "tuntemuksia". Syön parhaillaan teroja että saan kuukautiset alkamaan ja päästään taas yrittämään. Teen varmaan sunnuntaina varuiksi testin, kun palataan reissusta.

Hei nuo näppiksen tavalliset hymiöt näyttää jäävän paikalleen

Testi
No eihän ne mihinkään jää ‍♀

Niin, ja onnea haamuviivailijoille! Ihan mahtavaa jos Hypsylläkin mieto hoito tepsi heti :) Koskas @Hypsy meinaat tehdä digin kauppahiippailusi onnistuessa?
 
Yrttiteet on käsittääkseni kiellettyjä, mutta valtaosa siksi, ettei erilaisten ainesosien yhdistelmiä ja mahdollisia riskitekijöitä ole tutkittu raskauden osalta. Ei siis tarvitse varmaan oksentaa ulos, jos kupillisen sattuu juomaan, mutta toisaalta miksi riskeerata, kun 9kk on kuitenkin tosi lyhyt aika. Kittaan yrttiteetä päivittäin varmaan vähintään puoli litraa, mut vielä yrityksen aikana en ole näistä luopunut. Inkivääriä vältän kaikissa muodoissa, mut en tiedä perustuuko se mihinkään.

Mulla ei varmaankaan ovulaatiosta ole kyse, mutta viime viikolla nipristeli molempia munasarjoja oudosti ja tänään on pistellyt mahaa. Nyt vielä kruunuksi oli varmaankin kohdussa elohiiri Oon ainoastaan jättänyt greipit pois viime kierrossa, valkovuotoa on tullut enemmän ja nyt noita "tuntemuksia". Syön parhaillaan teroja että saan kuukautiset alkamaan ja päästään taas yrittämään.

Hei nuo näppiksen tavalliset hymiöt näyttää jäävän paikalleen

Testi
No eihän ne mihinkään jää ‍

Niin, ja onnea haamuviivailijoille! Ihan mahtavaa jos Hypsylläkin mieto hoito tepsi heti Koskas @Hypsy meinaat tehdä digin kauppahiippailusi onnistuessa?
Ihan uskomatonta kyllä, jos näin on tapahtunu! Ylihuomenna varmaan teen, sit on se pregnylin varoaika varmasti ummessa. Jos uskaltaisin, niin sanoisin, että vaikka en koskaan ole raskaana ollut, voisin väittää tärpin käyneen. Olo on jo toista päivää kuumeinen ja lämpö koko ajan yli 37, tää jatkuva jalkoihin säteilevä jomotus alavatsassa/selässä, runsas vv jota ei ole koskaan, tissikipu. Äsken sain tunnin pidätyksellä apteekin raskaustestiin myöskin haamun ja testin herkkyys on 25 ja dpo vasta 8. :eek:
 
vierailija
Puhuiko joku muuten täällä viime viikolla, että millaset teet on sallittuja raskausaikana? En löydä sitä viestiä enää mistään enkä kyllä enää ole edes varma missä sen näin, mutta mieleen se jäi. Mulla ei oikein muita "paheita" ole kuin tuo teen litkiminen ja esim. Pukka teet on mun lemppareita, mut eikö ne kaikki ole ns. yrttiteetä eli onkos ne sitten pannassa, jos raskaaksi onnistuu tulemaan? :O
Mä tykkään myös Pukka-teestä. Pukka-merkillä taitaa olla ainakin yksi teemaku, joka suunniteltu odottaville. Lisäksi joku imetystee. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kurkumainen
Ihan uskomatonta kyllä, jos näin on tapahtunu! Ylihuomenna varmaan teen, sit on se pregnylin varoaika varmasti ummessa. Jos uskaltaisin, niin sanoisin, että vaikka en koskaan ole raskaana ollut, voisin väittää tärpin käyneen. Olo on jo toista päivää kuumeinen ja lämpö koko ajan yli 37, tää jatkuva jalkoihin säteilevä jomotus alavatsassa/selässä, runsas vv jota ei ole koskaan, tissikipu. Äsken sain tunnin pidätyksellä apteekin raskaustestiin myöskin haamun ja testin herkkyys on 25 ja dpo vasta 8.
Mulla taitaa olla peli menetetty, koska vaan 36.8 tänä aamuna :geek:
Sulla on kyllä niiiiin lupaavaa :love:
 
Äläs nyt, onhan sullakin vaikka mitä oireita! Marraskuisiin mennään!
Onhan noita, mut katsotaan nyt. Luotto ei oo korkealla, mutta mieli kyllä sitäkin korkeammalla :D
Nyt on tässä viimeisen puolen tunnin aikana tuntunut ihme pistoja pitkin poikin, mut jotenkin sitä osaa heittää ne tuntemukset kuitenkin tonne taka-alalle, eikä ala liikaa miettimään, et mitäs jos :sneaky:
 
@Kasikuus kiitos, nyt löytyi ilmoitusten paikka. Oon tosi huono kaikissa tämmöisissä, ihme että olen näinkin hyvin osannut toimia palstaillessa :D ja ehkä alkukankeutta ja sujuvammaksi tulee systeemit, uudistuksesta vasta vähän aikaa.

Hmm ovistestejäkään ei sais vissiin sen ajan jälkeen katsoa, mut muistin koko testin liian myöhään ja lähes yhtä tummat viivat liuskassa. Ja viime kierrossa tein tosiaan digin ton näköisestä ja oli plussa. Kääk! Ja mies ei ole kotona?! No teen digitestin vielä illalla. Kp 14 tänään ja viime kierrossa tuli plussa kp 15 :)
 
Onhan noita, mut katsotaan nyt. Luotto ei oo korkealla, mutta mieli kyllä sitäkin korkeammalla
Nyt on tässä viimeisen puolen tunnin aikana tuntunut ihme pistoja pitkin poikin, mut jotenkin sitä osaa heittää ne tuntemukset kuitenkin tonne taka-alalle, eikä ala liikaa miettimään, et mitäs jos
Sehän on pääasia, että mieli on korkealla! :love:

Mun äiti ei tiedä tästä yrittämisestä ja ette usko, että oli vaikeaa olla tänään kertomatta päivän polttavimpia. Ajattelin, että kun en ole tähänkään mennessä kertonut, niin kyllä se ehtii pari päivää odottamaan, jos vaikka sit olis oikeesti kerrottavaa. Tai sit tipun korkealta ja kovaa. :LOL:
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni ja Shibali
Ja mitä mä teen. Makoilin viltin alla pari tuntii koska kylmä, ja huono olo, lämpö nyt 37.7 :oops:
Sit sain kuningasidean käydä kattoo sit testii (ja joo säilytin sen) ja nään sen viivan edellee, pistin sit sen testin palasiks, se on siis sellain puikko et varmaan nään sen viivan enkä kuvittele ni joo en kuvittele ja niin ne toiveet nousee taas :LOL:
Luin myös kokemuksia tosta apteekin testistä että siinä ei oo viivanpaikkoja eikä haamuile turhaan, koskaano_O
Onneks mies lähti töihin koska se pistäis mut hoitoo jos tietää et kaivelen testei roskiksesta ja viel hajotaan niitä, tsiisus :LOL::LOL:
 
Ja mitä mä teen. Makoilin viltin alla pari tuntii koska kylmä, ja huono olo, lämpö nyt 37.7
Sit sain kuningasidean käydä kattoo sit testii (ja joo säilytin sen) ja nään sen viivan edellee, pistin sit sen testin palasiks, se on siis sellain puikko et varmaan nään sen viivan enkä kuvittele ni joo en kuvittele ja niin ne toiveet nousee taas
Luin myös kokemuksia tosta apteekin testistä että siinä ei oo viivanpaikkoja eikä haamuile turhaan, koskaan
Onneks mies lähti töihin koska se pistäis mut hoitoo jos tietää et kaivelen testei roskiksesta ja viel hajotaan niitä, tsiisus
Oliks sulla mikä dpo? :love:
 
Kuulostaa tutulta, mut myös aika epätodennäköistä näin dpo 8. Kerro sit mitä pöksyistä löyty!
Piti tulla prisman vessaan, kun mies halus välttämättä tulla hakee meille subia iltapalaksi. No siis täältähän löytyy vv, jota oikein valahti vessanpönttöön :eek: mitä ihmettä? Jotain tapahtuu, koska mua alko yht'äkkiä oksettaa ja samalla alko silmissä sumenee ja päätä särkee kunnolla.. Migreeni tähän ni a'vot :D Ja silti täällä mennään positiivisin mielin o_O
 
Piti tulla prisman vessaan, kun mies halus välttämättä tulla hakee meille subia iltapalaksi. No siis täältähän löytyy vv, jota oikein valahti vessanpönttöön mitä ihmettä? Jotain tapahtuu, koska mua alko yht'äkkiä oksettaa ja samalla alko silmissä sumenee ja päätä särkee kunnolla.. Migreeni tähän ni a'vot Ja silti täällä mennään positiivisin mielin
Oijoi, jännää:eek::love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Kasikuus

Yhteistyössä