been there, done that, ei mitään kummempaa. Ei sankaritarinan alkuakaanAirbag muuten pamauttaa naaman aika hurjaankin kuntoon. Tosin on kai se parempi kuin otsan osuminen mittaristoon
been there, done that, ei mitään kummempaa. Ei sankaritarinan alkuakaanAirbag muuten pamauttaa naaman aika hurjaankin kuntoon. Tosin on kai se parempi kuin otsan osuminen mittaristoon
Voinhan mä toki uhriutua sinun tähtesiHieno homma eli ei tartte kuunnella sua muutamaan päivään!
Tolta ne echon miehen kalsongit näyttäisi aamulla paitsi siinä olisi ruskeat viiksetkin
Ei oikeesti tartteVoinhan mä toki uhriutua sinun tähtesi
Tuota määkin jäin miettimään, että miten ne kalamiehen viikset sun miehen peräpäähän joutuis...
Tarkoitin, että ne oli jo kalsareissa valmiina! En vihjaillut, että näyttäisit DDR:n aikaiselta moukarinheittäjältä
Mä jo aattelin, eli sait mun tirauttamaan jo ekan kyyneleen.Tarkoitin, että ne oli jo kalsareissa valmiina! En vihjaillut, että näyttäisit DDR:n aikaiselta moukarinheittäjältä
KM ei pysty itkemään. Kyynelkanavat ovat kuivuneet kokoon...Mut huomenna Kalamies itkee niin että laulaa yhden turkulaisen muusikon sanoin:
"Kato mitä sä teeeeit, sait aikaan kasan kyyneleitääää."
Eiku ne olikin "kasa sirpaleita". Piti tehdä check.Mut huomenna Kalamies itkee niin että laulaa yhden turkulaisen muusikon sanoin:
"Kato mitä sä teeeeit, sait aikaan kasan kyyneleitääää."
Sirpaleet tietävät onnea kunhan ei astu päälle ja joudu kaivelemaan niitä jalkapohjistaEiku ne olikin "kasa sirpaleita". Piti tehdä check.
Jaaa täällä on kettu käynyt kolossa
ei palstauudistuksen tarkoitus välttämättä ole että asiat menisivät parempaan suuntaanM-missä avattaret? Missä alarivin hymiöt? Miks tämmöne ankee demarivärinen sivusto???
Taitaa olla rahapulasta nyt kyse, kun Kaksplus-lehti lopetettiin.ei palstauudistuksen tarkoitus välttämättä ole että asiat menisivät parempaan suuntaan
Sitä mä oon sanonut jo pariin otteeseen, ärsyttivät ensin liian tiukalla automoderoinnillaTää on kyllä ihan oikeesti kamalin palstaversio ikinä. Ottaisin minkä tahansa edellisen takas...kännykällä on vaikea selata sivuja, ei anna automaattisesti viimeisintä sivua ketjusta.
Kaipa meidät halutaan hajauttaa pois....