Syötkö kuitekin nakkia ja maggaraa muttet possua possuna?Ja nyt mun tekee mieli perunamuusia ja nakkikastiketta
Syötkö kuitekin nakkia ja maggaraa muttet possua possuna?Ja nyt mun tekee mieli perunamuusia ja nakkikastiketta
Ei tartte pestä. Itkemällä ne myös lähteeEi millään jaksais pestä meikkejä pois. Mut pakko...
Erittäin harvoin syön nakkeja...mä olen saanut jotenki tarpeeks kaikista lihatuotteista missä on käytetty sianlihaa....ja sen takia toi nakkikastike halukin häviää pian, kun en oikeesti halua.Syötkö kuitekin nakkia ja maggaraa muttet possua possuna?
Pyyhi ne miehen kalsareihinEi millään jaksais pestä meikkejä pois. Mut pakko...
En nyt ihan kerinnyt että mitä ja mitä mutta siis pyyhin yleensä joko hiuksiin tai verhoihinPyyhi ne miehen kalsareihin
Tosta tulikin mieleen, että eläimillä on ihan ihme mieltymys mun verhoihin (olkkarin)..oma kissa leikkii selkeesti, että lentelee liaaneissa kun roikkuu niissä ja kaverin koira löysi oivallisen paikan oksentaa niiden helmaanEn nyt ihan kerinnyt että mitä ja mitä mutta siis pyyhin yleensä joko hiuksiin tai verhoihin
Säkö aattelit antaa kimmokkeen siihen?Ei tartte pestä. Itkemällä ne myös lähtee
Siellä on jo ihan muut raidat jo.Pyyhi ne miehen kalsareihin
Nii mutt aattele miten kiva ylläri olis hänelle aamulla löytää pyllypuolelta sun hymynaaman painallus niistäSiellä on jo ihan muut raidat jo.
Tehkää vaimon kans kotihommia yhdessä.Ehdottomasti. Muuten mulle nakitettaisiin jotain koti- tai pihahommia...
No jos haluat, niin täältä peseeSäkö aattelit antaa kimmokkeen siihen?
Silimätulehuksen siinä sais.Nii mutt aattele miten kiva ylläri olis hänelle aamulla löytää pyllypuolelta sun hymynaaman painallus niistä
Mies vai?Silimätulehuksen siinä sais.
Mää tein jo kanakeiton tänään, joten se saa nyt riittää muutamaksi päiväksiTehkää vaimon kans kotihommia yhdessä.
Toinen pitää luuttumoppia pystyasennossa ja toinen yrittää tankotanssia sillä samalla. Laittakaa lattiaan vielä mäntysuopaa niin nostatte vaikeustasoa.
Selkeesti hymyhuulilla painautunut vasten.
Myöhäistä. Meikit on pesty ja päivä-...öö eiku yövoide on naamassa.No jos haluat, niin täältä pesee
En oo karski. Oon omanlaatuinen tapaus...Myöhäistä. Meikit on pesty ja päivä-...öö eiku yövoide on naamassa.
Mut voidaan puhua huomenna ketoosista, niin katsotaan miten suomalainen, karski mies itkee.
Tolta ne echon miehen kalsongit näyttäisi aamulla paitsi siinä olisi ruskeat viiksetkinSelkeesti hymyhuulilla painautunut vasten.
Luonnonsuojelija nähnyt ennen törmäystä hirven ja ilahtunut.
Airbag muuten pamauttaa naaman aika hurjaankin kuntoon. Tosin on kai se parempi kuin otsan osuminen mittaristoonSelkeesti hymyhuulilla painautunut vasten.
Luonnonsuojelija nähnyt ennen törmäystä hirven ja ilahtunut.
Sekin on mahdollista. Mut siihen ei Oftan Akvakolia voi laittaakaan...vai voiko?Mies vai?
Pyllysilmäntulehuksen?
Hieno homma eli ei tartte kuunnella sua muutamaan päivään!Mää tein jo kanakeiton tänään, joten se saa nyt riittää muutamaksi päiväksi