*prrööt*mekan annos näyttää rrrriiippulilta
Haluatko maistaa?
*ojentaa lautasen*
*prrööt*mekan annos näyttää rrrriiippulilta
Mää sain sulta alapeukunSavusiika...
Se ei ymmärrä parastaan....Se ois eläinrääkkäystä, sitä paitsi kissa kuoris multa nahan pois siitä hyvästä....kokonaan
You know why.Mää sain sulta alapeukun
NöyYou know why.
Mutta jospa ei keskustella siitä aiheesta.You know why.
Kauhiasti soosia ja ranet alla, niin ne vettyy...
Määki annoin, koska Echo peukuttaa minuakin alakanttiin ainaNöy
Mutta siitäs sait hah hah hah haaa
Eiku en oikeesti tajuu mistä hyvästä sain sultaMutta jospa ei keskustella siitä aiheesta.
Äp äp äp..ala kertoa.Mutta jospa ei keskustella siitä aiheesta.
MillommukaMääki annoin, koska Echo peukuttaa minuakin alakanttiin aina
Echo diggaa peukutella meitäMääki annoin, koska Echo peukuttaa minuakin alakanttiin aina
Aina...AINA!Millommuka
Emmä ny tarkkaan muista, mutta kosto elää.Millommuka
Niinpä. En olekaan ketoosissa tällä hetkellä, joten aivotoiminta on heti kärsinyt dramaattisestiMitäs Kalamiehelle kuuluu Ellun ja mun vääntö kun alapeukku lojahti?
Sen siitä saa kun yks iso osa ruokaympyrästä puuttuu, niin sit ei aina kaikkea hoksaa.
Emmä ny tarkkaan muista ees, että olitko se sinä, mutta kosto elää.
Sulla on siis joku tunnejälki jäänyt jostain traumasta mutta et pysty nimeämään tarkkaa syytä. Regressio siis...Emmä ny tarkkaan muista, mutta kosto elää.
Siis mitä. Onko kisu taas ollut yksin ulkona murhaamassa? Metsästikö se viattomia luontokappaleita puista?No siis kissaparka joutuu halaileen kiipeilypuuta.
Meillä kissat on vetäny ravia omenapuun tai männyn juuresta latvaan ja takas, ja se on ollu ihan alkuverryttelyä.
Mutta EN halua vääntää siitä aiheesta. Oon siitä vääntäny jo.
Mää yritän taas heittää vettä kiukaalleSulla on siis joku tunnejälki jäänyt jostain traumasta mutta et pysty nimeämään tarkkaa syytä. Regressio siis...
-keittiöpsykolooki-
Pitäähän sitä nyt kynnet terottaa ja harjotella pantteritaitoja. Niinku nastarenkaat pitää sisäänajaa kun ne on asennettu.Siis mitä. Onko kisu taas ollut yksin ulkona murhaamassa? Metsästikö se viattomia luontokappaleita puista?
Jaa mä luulin, että boikotoit tuota kissan asentoa ja tekstiä, molemmat kun ovat suorat lainaukset Taru sormusten HerrastaNo siis kissaparka joutuu halaileen kiipeilypuuta.
Meillä kissat on vetäny ravia omenapuun tai männyn juuresta latvaan ja takas, ja se on ollu ihan alkuverryttelyä.
Mutta EN halua vääntää siitä aiheesta. Oon siitä vääntäny jo.
Huomaan. Mut huomaatko että kiuas ei oo päällä ees.Mää yritän taas heittää vettä kiukaalle