KissatPaitsi ettei halua, sillon hänen päikkäriaika on finito ja haluaa leikkiä
Nytkin nukkuu tossa vierellä silleen, että välillä tarkistaa olemassaoloni
KissatPaitsi ettei halua, sillon hänen päikkäriaika on finito ja haluaa leikkiä
Nytkin nukkuu tossa vierellä silleen, että välillä tarkistaa olemassaoloni
Eivätkä ooKissat on salakavalia ja ilkeitä
Miauu..Kissat on salakavalia ja ilkeitä
Mä oon yleensä asenteeltani enemmän tämmönen, niin suuttuneena kuin neutraalinaMiauu..
Mä oon yleensä asenteeltani enemmän tämmönen, niin suuttuneena kuin neutraalina
Kauhuleffaa kattoessa tällanen:
ja loukattuna:
Sun kanssa oon tossa eka vaiheessa as always
Kuis nyt silleen? Mitä sun kotona tapahtuu?täällä on taas harhat ja suuret luulot valloillaan
En tajua yhtään...monet kertoo miten leikkaus rauhotti heijän kissat, eläinlääkärikin sanoi mulle miten mantasta tulee leikkauksen jälkeen tosi erilainen ja rauhallinen ja ettei pidä yllättyä...no mutta kun ei toi oo muutunut yhtään.Kisut osaa olla myös ihania katso liitettä 9576Tuhisevat kainalossa tai sylissä,vaativat hellyytä ja huomiota ja ovat joskus hassuja ja ärsyttäviäkin
Joo joo tiietään tiietään, ne ei oo minit
Mun ihanat isot tissit.
Pitäskö kutsua paikalle haamukuiskaajat?täällä on taas harhat ja suuret luulot valloillaan
joo, jos ne kuiskaa sitten sulle että lopeta tuo hallusinointi.Pitäskö kutsua paikalle haamukuiskaajat?
Juuh,ei kyllä näytä että leikkaus olisi rauhoittanut noita viikareita yhtään nii no olis kiva saada yöllä nukkua rauhassa,ilman että kissat ravaa päältä tai pudottavat kaukosäätimiä tai vesikuppejaEn tajua yhtään...monet kertoo miten leikkaus rauhotti heijän kissat, eläinlääkärikin sanoi mulle miten mantasta tulee leikkauksen jälkeen tosi erilainen ja rauhallinen ja ettei pidä yllättyä...no mutta kun ei toi oo muutunut yhtään.
Päivällä oon ihan mielissäni siitä, mutta öisin hmm....
Mutku sä et tiedä millanen mä olen loukattuna, et todellakaan...joo, jos ne kuiskaa sitten sulle että lopeta tuo hallusinointi.
Tai tarraavat varpaisiin kynsillä kiinni ja kehräävät samalla viattomasti tai pomppivat vatsan päälle kaikilla neljällä tassullaan ja mulla on nytkin mustelmia reisissä, sellasia kissan tassun kokoisia mustelmiaJuuh,ei kyllä näytä leikkaus rauhoittanut noita viikareita yhtään nii no olis kiva saada yöllä nukkua rauhassa,ilman että kissat ravaa päältä tai pudottavat kaukosäätimiä tai vesikuppeja
just tommosia ketkuja ne onTai tarraavat varpaisiin kynsillä kiinni ja kehräävät samalla viattomasti tai pomppivat vatsan päälle kaikilla neljällä tassullaan ja mulla on nytkin mustelmia reisissä, sellasia kissan tassun kokoisia mustelmia
Niin ovat...mokomatjust tommosia ketkuja ne on
no et eläimeksi kyllä muutu. etkä ole erikoinen.Mutku sä et tiedä millanen mä olen loukattuna, et todellakaan...
ehkä kannataisi mennä lääkäriin jos noin helposti tulee mustelmia... huolestuttavaaTai tarraavat varpaisiin kynsillä kiinni ja kehräävät samalla viattomasti tai pomppivat vatsan päälle kaikilla neljällä tassullaan ja mulla on nytkin mustelmia reisissä, sellasia kissan tassun kokoisia mustelmia
Tääällä palstalla ja tässä ketjussa. oletko oikeasti noin höl mö vai esitätkö vaan?Kuis nyt silleen? Mitä sun kotona tapahtuu?
En, totta...mutta arvaamaton olen ja sellanen joka odottaano et eläimeksi kyllä muutu. etkä ole erikoinen.