Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kisut osaa olla myös ihania sketch-1581525665786.pngTuhisevat kainalossa tai sylissä,vaativat hellyytä ja huomiota ja ovat joskus hassuja ja ärsyttäviäkin :rolleyes::D:love:

Kisut osaa olla myös ihania katso liitettä 9576Tuhisevat kainalossa tai sylissä,vaativat hellyytä ja huomiota ja ovat joskus hassuja ja ärsyttäviäkin :rolleyes::D:love:
En tajua yhtään...monet kertoo miten leikkaus rauhotti heijän kissat, eläinlääkärikin sanoi mulle miten mantasta tulee leikkauksen jälkeen tosi erilainen ja rauhallinen ja ettei pidä yllättyä...no mutta kun ei toi oo muutunut yhtään.
Päivällä oon ihan mielissäni siitä, mutta öisin hmm....

• Tykkää
Reactions: Kais ja m.e.k.
En tajua yhtään...monet kertoo miten leikkaus rauhotti heijän kissat, eläinlääkärikin sanoi mulle miten mantasta tulee leikkauksen jälkeen tosi erilainen ja rauhallinen ja ettei pidä yllättyä...no mutta kun ei toi oo muutunut yhtään.
Päivällä oon ihan mielissäni siitä, mutta öisin hmm....
Juuh,ei kyllä näytä että leikkaus olisi rauhoittanut noita viikareita yhtään :D:ROFLMAO: nii no olis kiva saada yöllä nukkua rauhassa,ilman että kissat ravaa päältä tai pudottavat kaukosäätimiä tai vesikuppeja :LOL:

Viimeksi muokattu:
Juuh,ei kyllä näytä leikkaus rauhoittanut noita viikareita yhtään :D:ROFLMAO: nii no olis kiva saada yöllä nukkua rauhassa,ilman että kissat ravaa päältä tai pudottavat kaukosäätimiä tai vesikuppeja :LOL:
Tai tarraavat varpaisiin kynsillä kiinni ja kehräävät samalla viattomasti tai pomppivat vatsan päälle kaikilla neljällä tassullaan ja mulla on nytkin mustelmia reisissä, sellasia kissan tassun kokoisia mustelmia:X3:

Niih,kiva pomppia vatsan tai rinnan päältä tai raapia jalkoja aamuyöstä peiton alta ja sitten tullaan kainaloon tuhisemaan onnellisena käpälä kaulalla :love:

• Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä