Siitä sun toiveesta tuli tää kuva mieleen:Pushupit voi kyllä olla petolliset. Valahtavat vielä kainaloihin, kun pääsevät vapaaksi
Siitä sun toiveesta tuli tää kuva mieleen:Pushupit voi kyllä olla petolliset. Valahtavat vielä kainaloihin, kun pääsevät vapaaksi
Salikortti tissitreeniä varten. Pistetäänkö jalkaprässiin vai...?Salilla
Noilla pyyhkis kätevästi jo pöydänki!Siitä sun toiveesta tuli tää kuva mieleen:
vaikea selittää...Miten niitäki treenataan?
Töissä kattoo kun mun tissit nykii vuorotellen niinku bodarien kisoissa.
tai kaks.Noilla pyyhkis kätevästi jo pöydänki!
Pushup pitää ne oikeassa paikassa. Se huijaa sen verran että rintoja luullaan kauniiksi.Pushupit voi kyllä olla petolliset. Valahtavat vielä kainaloihin, kun pääsevät vapaaksi
Mun toiveeni ei nyt ollu ihan tämmöinen. Mekon tyty oli parempiSiitä sun toiveesta tuli tää kuva mieleen:
niimpäPushup pitää ne oikeassa paikassa. Se tuo esiin sen että rinnat on kauniit.
Kotona voi läpsäyttää tissillä naamaan.julkisesti rintsikat mutta kamarissa vapaana
Juuh, flunssa tulossa. Nokka on ihan tukossa
Nyt sitten höyryhengittelyä ja lepoa ja unohdat toviks isot tissit.Juuh, flunssa tulossa. Nokka on ihan tukossa
Kyllä äiti. Keskitytään pienempiin siisNyt sitten höyryhengittelyä ja lepoa ja unohdat toviks isot tissit.
Hyvä, isot tissit nostaa kuumetta vaan turhan korkeelle, eli mekkokin pitää omansa nyt vaan kiltisti piilossaKyllä äiti. Keskitytään pienempiin siis
Mä voin sanoa, että kyllä pienemmätkin nostaa...Hyvä, isot tissit nostaa kuumetta vaan turhan korkeelle, eli mekkokin pitää omansa nyt vaan kiltisti piilossa
Aha, ok ok...nii että ainakin hissi nousee yläkertaanMä voin sanoa, että kyllä pienemmätkin nostaa...ainakin jotain ellei kuumetta.
Hyvä, isot tissit nostaa kuumetta vaan turhan korkeelle, eli mekkokin pitää omansa nyt vaan kiltisti piilossa
Kerran on jäänyt kerrosten väliin...Aha, ok ok...nii että ainakin hissi nousee yläkertaan
Näyttääpäs se pieneltä noin valtavien välissä
( o ).l.( o )
Tahtoisiko Elena pitkulaisen tyynyn pään aluseksi?Pitäskö ostaa ketjun miehisille miehille tällaset joululahjana, tissityynyt.
Kerran on jäänyt vetskarin väliin...
Eiku yöpuvun napin aukkoon...