ei kai hampaiden pesu vie sillin hajua alakainalosta?Hmm. Haiseekohan se vaikka pesen aamulla hampaat?
ei kai hampaiden pesu vie sillin hajua alakainalosta?Hmm. Haiseekohan se vaikka pesen aamulla hampaat?
Joo emmä puolta pulloa kumoa. Sit mä löytäsin itteni töihinmenoaikaan jostain matontamppaustelineeltä kuorsaamasta...jos ottaa iltasella pari jekkushottia niin ei kai se enää aamulla haise?
Mä heräsin yksi yö, kun en enää saanut henkeä. No vaimo piti nenästä kiinni ku kuorsasin...Juu, kuorsaavalle miehelle terveisiä
Tuli mieleen: mistähän Silakkaliike on saanu nimensä.ei kai hampaiden pesu vie sillin hajua alakainalosta?
tutkippa että onko se ottanu sulle hiljan ison henkivakuutuksenMä heräsin yksi yö, kun en enää saanut henkeä. No voimo piti nenästä kiinni ku kuorsasin...
...ööö varmuuden vuoksi lisättävä, että mun mies ei sit harrasta mun ja mattopiiskan kans mitään eksösaissia.Joo emmä puolta pulloa kumoa. Sit mä löytäsin itteni töihinmenoaikaan jostain matontamppaustelineeltä kuorsaamasta...
en muuta tiiä mutta suurin osa niistä kuuluu olevan naisiaTuli mieleen: mistähän Silakkaliike on saanu nimensä.
Täytyy selvittäätutkippa että onko se ottanu sulle hiljan ison henkivakuutuksen
Ilmankos Kalamies pisti tuon tyynytukehduttamiskuvan...tutkippa että onko se ottanu sulle hiljan ison henkivakuutuksen
Haittaa, katsoja tulee merisairaaks.haittaakse että ne heiluu erilailla?
Mä heräsin yksi yö, kun en enää saanut henkeä. No vaimo piti nenästä kiinni ku kuorsasin...
eixe ole vaan hyvä?Haittaa, katsojalla alkaa seistä.
mä kutitan mieheni naamaa niin hiljenee kuorsaus... ei tartte tukehduttaa tai muksiaMä heräsin yksi yö, kun en enää saanut henkeä. No vaimo piti nenästä kiinni ku kuorsasin...
Onks se sitte epänirmaalia, kun ne pomppii samaan aikaan ja suuntaan?mun mielestä on
Siitä, että Italiassa alun perin on "sardiiniliike", niin täällä keksittiin sitten ottaa nimeksi suomalainen fisu.Tuli mieleen: mistähän Silakkaliike on saanu nimensä.
Ois kyllä kamala jos kaikki nää vuodet oisin haissu vanhalle viinalle töihi mennes ja muksun koululla käydessä aamulla.No kyllä ne huomaa. Olet varmaan huomannut, kun selkäsi takana kuiskitaan
hyväksyn mielihyvin senkinOnks se sitte epänirmaalia, kun ne pomppii samaan aikaan ja suuntaan?
ota töihin tullessa ryyppy niin et haise vanhalle viinalleOis kyllä kamala jos kaikki nää vuodet oisin haissu vanhalle viinalle töihi mennes ja muksun koululla käydessä aamulla.
Veikkaan, että joku olis siihen puuttunut.Ois kyllä kamala jos kaikki nää vuodet oisin haissu vanhalle viinalle töihi mennes ja muksun koululla käydessä aamulla.
Tämähän onkin hauska ketju Enpä ole ennen käväissyt, vaikka kauan sitä olette väsänneet.
Öitä kaikille ja yrittäkää nukkua, älkääkä tukehtuko tyynyjen alle
köh...Taisit olla vaan lysyssä,kumarassa, ryhdikkäästi kun seisot niin ei varmasti kynä kestä.Testasin.
Kynä
pysyi.
Se on ennen tippunu.
Ikäkriisi seuraavat 2 viikkoa.
Mulla on pysynyt aikuisiässä.Testasin.
Kynä
pysyi.
Se on ennen tippunu.
Kokeile, että seisot käsilläsi, niin sitten kynä tippuu ja ikäkriisiä saadaan siirrettyä väliaikaisestiTestasin.
Kynä
pysyi.
Se on ennen tippunu.