Kiitos vinkistä.köh...Taisit olla vaan lysyssä,kumarassa, ryhdikkäästi kun seisot niin ei varmasti kynä kestä.
Tippui!
Kiitos vinkistä.köh...Taisit olla vaan lysyssä,kumarassa, ryhdikkäästi kun seisot niin ei varmasti kynä kestä.
Sun vaimos ratkaisee sun ikäkriisis, ne loppuu yllättäen....kuin veitsellä leikaten.Kokeile, että seisot käsilläsi, niin sitten kynä tippuu ja ikäkriisiä saadaan siirrettyä väliaikaisesti
Se on valtavien tisujen kirousMulla on pysynyt aikuisiässä.
Ei mitään. Pääasia, että ne on vapaanamitä välii sillä on että pysyykö kynä vai ei?
On sillä nyt se väli että tartteeks mun kävellä selkä ihan suorana ku joku everstiluutnantti vai voinko hengailla sillein puoliks huonoryhtisenä.mitä välii sillä on että pysyykö kynä vai ei?
Kiitos vinkistä.
Tippui!
laita rintsikat niin kukaan ei huomaaOn sillä nyt se väli että tartteeks mun kävellä selkä ihan suorana ku joku everstiluutnantti vai voinko hengailla sillein puoliks huonoryhtisenä.
Ei-riipparit vs.riipparit.
Armeija kutsuu. Hmm, onkohan hernekeittoa siellä kuinka usein.
On sitä nyt jotkut liivit oltava, ettei yhdistetä Vihreät de Gröna/de värsta -puolueen vanhan juntan naisiin.Ei mitään. Pääasia, että ne on vapaana
Istuit vaan turhan kyyryssä tai seisoitTestasin.
Kynä
pysyi.
Se on ennen tippunu.
Ikäkriisi seuraavat 2 viikkoa.
treenaa rintalihaksia, se hiukan kiinteyttää. mutta ei sekään isoille lurpille ihmeitä tee mutta eihän sulla sellaiset ole ...On sillä nyt se väli että tartteeks mun kävellä selkä ihan suorana ku joku everstiluutnantti vai voinko hengailla sillein puoliks huonoryhtisenä.
Ei-riipparit vs.riipparit.
Armeija kutsuu. Hmm, onkohan hernekeittoa siellä kuinka usein.
julkisesti rintsikat mutta kamarissa vapaanaOn sitä nyt jotkut liivit oltava, ettei yhdistetä Vihreät de Gröna/de värsta -puolueen vanhan juntan naisiin.
Mulla on C:tisojen alla kynä pysyy, pienten alla voi olla pysymäti
pssst mä yritin jo piristää sanomalla että oli vaan huono ryhti... nyt jos ei onnistu niin o ou...Istuit vaan turhan kyyryssä tai seisoit
Kokeile uudestaan, mutta nyt jyrkkä takakeno
Mä en käytä ikinä.On sitä nyt jotkut liivit oltava, ettei yhdistetä Vihreät de Gröna/de värsta -puolueen vanhan juntan naisiin.
Mulla taitaa olla G.Mulla on C:t
Kiitos vinkistä.
Tippui!
Pushupit voi kyllä olla petolliset. Valahtavat vielä kainaloihin, kun pääsevät vapaaksijulkisesti rintsikat mutta kamarissa vapaana
sodassa ja rakkaudessa kaikki keinot on sallittujaPushupit voi kyllä olla petolliset. Valahtavat vielä kainaloihin, kun pääsevät vapaaksi
Miten niitäki treenataan?treenaa rintalihaksia, se hiukan kiinteyttää. mutta ei sekään isoille lurpille ihmeitä tee mutta eihän sulla sellaiset ole ...
SalillaMiten niitäki treenataan?
Töissä kattoo kun mun tissit nykii vuorotellen niinku bodarien kisoissa.
Pari kertaa on rintsikan kaarituki päässy vaeltelemaan, kiva olla jossain kyläpaikassa kun semmonen kaareva ohut rauta puskee paidankauluksesta...Pushupit voi kyllä olla petolliset. Valahtavat vielä kainaloihin, kun pääsevät vapaaksi