Ei suojaa kovin hyvin roiskeilta.Joillekin ihmisille silmälasit sopii ja ne suojaa hyvin roiskeilta.
Ei suojaa kovin hyvin roiskeilta.
No joo, suojalasit on paremmatEi suojaa kovin hyvin roiskeilta.
Mistä roiskeista puhut?Ei suojaa kovin hyvin roiskeilta.
Oletko varma että haluat tietää..Mistä roiskeista puhut?
Niin sääkinOlet paljon kauniimpi.
Hyvä kysymys. En ehkä haluakaan.Oletko varma että haluat tietää..
Esim. vessan pönttöä pestäessä on roiskunut. Mittee sä oikein kuvittelet?Mistä roiskeista puhut?
No joskus aikuiset tekee sellaisia hommia mistä voi roiskua. Esim. leikkaa metallia tai käyttää pullout metodiaMistä roiskeista puhut?
Silmään.. Vessanpöntöstäkuinka vauhdilla oikein pesetEsim. vessan pönttöä pestäessä on roiskunut. Mittee sä oikein kuvittelet?
Aika vauhdilla. Ei siinä hijastella kun siivotaan.Silmään.. Vessanpöntöstäkuinka vauhdilla oikein peset
Voi kuule. Ihan samanlaista on elämä naisen kanssaJaahans, kissa mököttää jostain...tuijotti ensiks hyvin tympeenä pitkään, eikä siristellyt silmiään kun lepertelin..sitten käänsi selkänsä mulle ja kun kutsun nimeltä, teeskentelee ettei kuule (vaikka korvat heiluu)
Ja oon ollut sen kanssa, oon silitellyt, höpötellyt, leikkinyt, silitellyt ja ollut kissa sylissä ja ja ja ruokaakin on kipossa ja puhasta vettä
Ja ne on aika tujuja aineita myös, joten silmä ei välttämättä tykkääAika vauhdilla. Ei siinä hijastella kun siivotaan.
Anna herkkupala.Jaahans, kissa mököttää jostain...tuijotti ensiks hyvin tympeenä pitkään, eikä siristellyt silmiään kun lepertelin..sitten käänsi selkänsä mulle ja kun kutsun nimeltä, teeskentelee ettei kuule (vaikka korvat heiluu)
Ja oon ollut sen kanssa, oon silitellyt, höpötellyt, leikkinyt, silitellyt ja ollut kissa sylissä ja ja ja ruokaakin on kipossa ja puhasta vettä
Mä en mököttele suuttuessaVoi kuule. Ihan samanlaista on elämä naisen kanssa
Ei oo grillattua roileria nyt tarjollaAnna herkkupala.
https://66.media.tumblr.com/519d31bff4d6d839ceeea0d8eca6d544/tumblr_mig0j2eNLN1rooe39o1_250.gifEiks miehillä voi mennä joskus silmään.....jotain....
*Seuraa kissaansa joka kääntyi taas tuijottamaan tuomitsevasti*
Melko tujua. Yleispuhdistusainetta.Ja ne on aika tujuja aineita myös, joten silmä ei välttämättä tykkää
Eikö hälle muu herkku maistu? Mä oon antanut kisulle kinkkuleikkelettä.Ei oo grillattua roileria nyt tarjolla