En voi katsoa, koska sitten katson koko sarjan putkeen. Oon addikti...Netflix = Locke & Key = Suosittelen lämpimästi*Suosittelee lämpimästi*
En voi katsoa, koska sitten katson koko sarjan putkeen. Oon addikti...Netflix = Locke & Key = Suosittelen lämpimästi*Suosittelee lämpimästi*
Mä olen itse rauhallisuuden perikuva
Biletystilanteissa se olis toi mekko joka heittäis kannat kattoon, huutais Jiihaata ja sais aikaan melua ja tuhoa
Kukaan ei myönnä mitäänEn riehu. Saatan laulaa tai tanssia.
En riehu. Saatan laulaa tai tanssia tankotanssia, ilman tankoa, jonkun miehen kropalla.
Ihan mielettömän hyvä, kato kato....katoooooo.En voi katsoa, koska sitten katson koko sarjan putkeen. Oon addikti...
No nyt on kovaa menoa bostonissaMä olen itse paholaisen perikuva
Biletystilanteissa olis mekko korvilla ja kannat heitetty kattoon, huutaisin Jiihaata ja ampuisin pingispalloilla sieltä ja saisin aikaan melua ja tuhoa
Ens perjantaina sit. Muistuta!Ihan mielettömän hyvä, kato kato....katoooooo.
Katokatokatokatokatokato*kuiskii pehmeällä äänellä korvaan kun fisu nukkuu*
OkeiEns perjantaina sit. Muistuta!
Mieluummin tuijotan muutaman tunnin kuivuvaa maalia.Elllu on levännyt ja jos uni ei tule niin voit katsoa oscar-gaalaa, lähetys alkaa klo 03:00
Mää pistin kalenterimuistutuksen, jotta muistan muistuttaa sua, jotta muistat muistuttaa muaOkei
Muistuta mua että muistan muistuttaa sua!
Mieluummin tuijotan muutaman tunnin kuivuvaa maalia.
Mieluummin tuijotan muutaman tunnin kuivuvaa maalia.
No jos ei nukuta vielä silloin niin katso sitten, varmasti nukahdatMieluummin tuijotan muutaman tunnin kuivuvaa maalia.
Nyt on kyllä vohkittu tyttären vaatteet...
Ei mulla ole silmälaseja.Oi ellu laittoi pienen videon itsestään. Harjoittelee mekon tupareihin.
Ei ole mullakaan vielä vaikka kaveri ennusti jo yläasteella, että saan rillit viimeistään lukiossaEi mulla ole silmälaseja.
Olet paljon kauniimpi.Ei mulla ole silmälaseja.
Ei mulla ole silmälaseja.
Joillekin ihmisille silmälasit sopii ja ne suojaa hyvin roiskeilta.
No jos nuo on sellaiset leikkilasit..
Jotkut pitää laseja ilman vahvuuksia ja jotkut jopa ilman linssejä vaikkeivät tarvitsekaan, se on kyllä vähän outoa.
Joillekin ihmisille silmälasit sopii ja ne suojaa hyvin roiskeilta.
Niin ja ostaahan ihmiset värillisiä piilareitakin ilman vahvuuksia.
No jos nuo on sellaiset leikkilasit..
Jotkut pitää laseja ilman vahvuuksia ja jotkut jopa ilman linssejä vaikkeivät tarvitsekaan, se on kyllä vähän outoa.