Lasi vettä vaan ja unta palloonSöiskö vielä jotakin?
Lasi vettä vaan ja unta palloonSöiskö vielä jotakin?
Jotain voileipäkinkkua oli, mutta heitin loput roskiin ja kissalle se on liian suolasta...Eikö hälle muu herkku maistu? Mä oon antanut kisulle kinkkuleikkelettä.
Ota joku hetelmä tai voikkari?Söiskö vielä jotakin?
Mutku ei väsytä.Lasi vettä vaan ja unta palloon
Aika vauhdilla. Ei siinä hijastella kun siivotaan.
Mä oon antanut hyvin pieniä paloja. Tainnut kisu tulla omistajaansa ruoan suhteen.Jotain voileipäkinkkua oli, mutta heitin loput roskiin ja kissalle se on liian suolasta...
Toi on aika krääli syömistensä suhteen
Ei muakaanMutku ei väsytä.
Öitä
Meinasin lähtee tohon mukaan, mutta sitten muistin että nyt puhutaan minusta ja ehän mää sellasta voi (ikinä) myöntääMä oon antanut hyvin pieniä paloja. Tainnut kisu tulla omistajaansa ruoan suhteen.
Haa haa..Meinasin lähtee tohon mukaan, mutta sitten muistin että nyt puhutaan minusta ja ehän mää sellasta voi (ikinä) myöntää
Mitä söisit nyt jos jaksaisit tehdä tai hakee jääkaapista?Haa haa..
Näkkäriä juustolla ja suolakurkulla.Mitä söisit nyt jos jaksaisit tehdä tai hakee jääkaapista?
Mun tekee mieli suolakurkkua, mutta ei jaksa hakea
Ei oo näkkäriä, varrasleipää on, kurkkuja on, tuota täkäläistä juustoa on ja sitte uunikalkkunaa on. Tekisinkö niistä jonkin voileivän?Näkkäriä juustolla ja suolakurkulla.
Tee voileipä.Ei oo näkkäriä, varrasleipää on, kurkkuja on, tuota täkäläistä juustoa on ja sitte uunikalkkunaa on. Tekisinkö niistä jonkin voileivän?
Miespääosa, mies-sivuosa ja lavastus näyttää menneen ainakin oikeaan osoitteeseen. Itse en katsonut tuota gaalaa, oli parempaa tekemistäAjattelin (ensimmäistä kertaa) katsoa Oscar-tilaisuutta, mutta kyllä heti alussa tuntui aika hutulta...
Suora lähetys:
https://yle.fi/uutiset/3-11198783
Mua kiinnostaa.ketä kinostaa kelle leffapystit menee jossain amerrikoissa
Vois keittää aamukahvin. Heräsin äsken tekstiviestiin.päevee
no kaikki se sullaki jaksaa kiinnostaaMua kiinnostaa.
mää aattelin tehä kanakeittoa, tee sinäki niin ollaan samixiiMitähän ihmettä sitä ostais tänään kaupasta ruuaks...tai kenet söis