Semmotiiks ne sitä nykyää kuttuu?Ei ole mahdollista. Baarin kahvi tais olla painunutta.
Epäilen refluksia. Otin somacin.
Raskaus ei ole mahdollista.Semmotiiks ne sitä nykyää kuttuu?
Sää se oot kanssa yks jännä tapaus, sellanen hanipyppelipööpööEn mie oikeesti kiukkua
Yritän vaan päästä sellaiseen tilaan, että tietäisin miltä se tuntuu.
Leikkasin jo kaikki kynnetkin yli lyhyeksi, ei kiukuta vieläkään, tuntuu vain hieman epämiellyttävältä
9+ lonkeroa saa kun laittaa 50/50 peruslonkkua ja mustaherukkalonkkua
Hyvä ellllu. On se Mustaherukka
En oo ikinä kyllä maistanukkaan, mutta kyll aina pitää varuilta vastaan olla aaahhaahhhaa...örp
Refluksiko sen estää?Raskaus ei ole mahdollista.
https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00072
Mikä vaivaa?Aika perseestä nuo amerikkalaiset realitysarjat ja muutkin sarjat ja siis muun maalaisetkin vastaavat. Mistä minä oppini ammennan?
Aika perseestä tuo ammennankin sana, en yksilöi miltä osin, koska se on kaikilta osin
Menen vaahtokylpyyn, palaan joskus
Tiedoksi vaan siis sen takia, jos joudun kadoksiin, niin joku osaa etsiä minua, jos sattuu kaipaamaan eli siis, jos jään kadoksiin kohtuuttoman pitkäksi ajaksi.
No se ei kestänyt kauaaNyt meen sinne suihkuun ja palaan sitten ku palaan, kuulemiin
Äläkä maistakaan, ihan hirveetä schaissea
En oo ikinä kyllä maistanukkaan, mutta kyll aina pitää varuilta vastaan olla aaahhaahhhaa...örp
SterilisaatioRefluksiko sen estää?
Sole mikhänHyvää iltaa vaan kaikille. Onpas täällä paljon hölötetty sitten viime visiitin, joten hyppäsin viimeiselle sivulle. Sori siitä.
Sehän on vaan hauskaa hypätä liikkuvaan junaan.Hyvää iltaa vaan kaikille. Onpas täällä paljon hölötetty sitten viime visiitin, joten hyppäsin viimeiselle sivulle. Sori siitä.
Jep. Laiskottaa...Sehän on vaan hauskaa hypätä liikkuvaan junaan.
Mulla on tämmöttiis ku joskus harvoin kompastun pulloonRaskaus ei ole mahdollista.
https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00072
Tee sellainenPerjantain biisiketjua ootellessa!
Mäne €&€((ttuun täältä laittamasta musiikkiaNo se ei kestänyt kauaa