Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Piti tuosta kiitelläkkin, ilmeisesti sait palstan välityksellä tartutettua, mulla on ollut keskiviikkoaamusta kurkku kipeä:rolleyes:
Tai lähinnä nieleminen tekee kipeää mut ei juurikaan muuta(vielä).
Lihaskipuja on mut ne taitanee mennä työnpiikkiin, on ollut sellanen viikko et saanu taas repiä ja reuhtoo joka puolella:ROFLMAO:

Koita kurlailla suolavedellä, se desinfioi nielua ja helpottaa yleensä edes hetkeks(y)
Pikaista parantumista
 
Saako udella, että millasta vapaaehtoistyötä teet, eli mitä sun tehtäviin kuuluu siellä?:)
Minä teen yleensä pieniä korjauksia sairaala laitteisiin, tai laitteisiin, jotka on lahjoitettu sairaaloihin, esim. Nigaraguaan tai Meksikoon.
Tämä organisaatio lähettää tavaraa viiteen tai kuuteen eri maahan, yleensä sairaaloihin.
Tälläkertaa on tiedossa ompelukoneitten korjausta. En tiedä mihinkä ne lähetetään.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Minä teen yleensä pieniä korjauksia sairaala laitteisiin, tai laitteisiin, jotka on lahjoitettu sairaaloihin, esim. Nigaraguaan tai Meksikoon.
Tämä organisaatio lähettää tavaraa viiteen tai kuuteen eri maahan, yleensä sairaaloihin.
Tälläkertaa on tiedossa ompelukoneitten korjausta. En tiedä mihinkä ne lähetetään.
Ja vielä, käyn parikertaa kuukaudessa leipomassa täkäläisessä kirkossa kahvileipää ja Karjalanpiirakoita.
Oikeastaan minä vain paistan niitä, en leivo
 

Yhteistyössä