vierailija
Pitääkö se heti ruveta haastamaan riitaa
Toiset saa vastata, toiset ei
Pitääkö se heti ruveta haastamaan riitaa
Toiset saa vastata, toiset ei
Varpaat on taas puhtaat ?
Se on listassa.Muistakaa ostaa leivinpaperia!
Kaikkien palstalaisten kannattaa olla tyytyväinen pikku normiflunssaan, kun pahempaa ei vielä ole. Aika todennäköistä on, että ennen syksyä muutama palstalainen on koronan kuoppaama.syytä ollakki onnellinen hyvästä terveydestä
meillä on muksuilla jos minkälaista kremppaa
Ohhoh! Sulla on hurjat ennusteetKaikkien palstalaisten kannattaa olla tyytyväinen pikku normiflunssaan, kun pahempaa ei vielä ole. Aika todennäköistä on, että ennen syksyä muutama palstalainen on koronan kuoppaama.
Sitä ennen kannat kattoon!
Mitäs se kiukkuaaAika perseestä nuo amerikkalaiset realitysarjat ja muutkin sarjat ja siis muun maalaisetkin vastaavat. Mistä minä oppini ammennan?
Aika perseestä tuo ammennankin sana, en yksilöi miltä osin, koska se on kaikilta osin
Mitäs se kiukkuaa
Mä olen kauppareissulla. Lonkero nenän eessä.Meinaa väsymys iskeä,päiväkahvin aika
Mä olen kauppareissulla. Lonkero nenän eessä.
Perus lonkero niin 8.Minkä arvosanan annat lonkerolle?
9+ lonkeroa saa kun laittaa 50/50 peruslonkkua ja mustaherukkalonkkuaPerus lonkero niin 8.
Onnea perheenlisäyksestäKotona
Huono olo. Baarissa kahvi haisi pahalle vaikka just olin juonut kahvia.
Minäkin meinasin kävellä kotiin, mutta jalka oli kipeä, vihoitteli taas niin piti sitten ottaa bussi.Possu-kasvispata uunissa
Ja kävin tokmannillakin kun oli niin ihana ilma kävellä.
Mulla tuo on melkein jokapäiväistä. Aamulla juon kahvia ja se tuoksuu ihanalle ja on päivän paras hetki mutta sitten jos iltapäivällä/illalla mies keittää kahvia niin se haju jotenkin kuvottaa....Kotona
Huono olo. Baarissa kahvi haisi pahalle vaikka just olin juonut kahvia.
Höh,ikävää kun sattuuMinäkin meinasin kävellä kotiin, mutta jalka oli kipeä, vihoitteli taas niin piti sitten ottaa bussi.
Ei ole mahdollista. Baarin kahvi tais olla painunutta.Onnea perheenlisäyksestä