Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mutta kaikkein ärsyttävin homma maailmassa on jynssätä lattialistoja. Siihen tarttee 15 tunnin unet ja jonku adrenaliinipiikin. (n) Pitäsköhän riidellä tuon ukon kans niin sais siihe tsemppiä.

Suututtakaa mut, niin jaksan siivota. :coffee:

Pitikin remontissa valita tuommone kuvioitu lista, mihin kaikki :poop::t kerääntyy. Sit pitää varoa yläpuolella olevaa seinän maalipintaa.
 
vierailija
Mutta kaikkein ärsyttävin homma maailmassa on jynssätä lattialistoja. Siihen tarttee 15 tunnin unet ja jonku adrenaliinipiikin. (n) Pitäsköhän riidellä tuon ukon kans niin sais siihe tsemppiä.

Suututtakaa mut, niin jaksan siivota. :coffee:

Pitikin remontissa valita tuommone kuvioitu lista, mihin kaikki :poop::t kerääntyy. Sit pitää varoa yläpuolella olevaa seinän maalipintaa.
Marseillesaippua ja mikrokuituliina - ja lämmintä vettä. Mikä siinä on vaikeaa?
 
Huamenta. Jahas, onpas nyt kurkku äreänä. Ihme pöpö.

Mutta se olisi viikonloppu (y)
Piti tuosta kiitelläkkin, ilmeisesti sait palstan välityksellä tartutettua, mulla on ollut keskiviikkoaamusta kurkku kipeä:rolleyes:
Tai lähinnä nieleminen tekee kipeää mut ei juurikaan muuta(vielä).
Lihaskipuja on mut ne taitanee mennä työnpiikkiin, on ollut sellanen viikko et saanu taas repiä ja reuhtoo joka puolella:ROFLMAO:

Koita kurlailla suolavedellä, se desinfioi nielua ja helpottaa yleensä edes hetkeks(y)
 
Kylppärin seinät ja lattia jynssätty, sekä saunan lattia.

Näinkö paljon on virtaa kun nukkuu 8 h, oikeaan kellonaikaan? :alien:

Mies myhäili "kun sulla nyt on vauhti päällä niin pese lauteetkin".o_O
Nyt otat sen tarrakirjan miehes käjestä ja isket sille rätin kouraan!:cautious::D:love:

JUU!:coffee: Nuku veikkonen, nuku! Kyllä se kannattaa.:barefoot:
Oon oppinu pojalta että uni, ravinto ja reeni on tärkeimpiä asioita ihmiselämässä!:LOL:
 
Piti tuosta kiitelläkkin, ilmeisesti sait palstan välityksellä tartutettua, mulla on ollut keskiviikkoaamusta kurkku kipeä:rolleyes:
Tai lähinnä nieleminen tekee kipeää mut ei juurikaan muuta(vielä).
Lihaskipuja on mut ne taitanee mennä työnpiikkiin, on ollut sellanen viikko et saanu taas repiä ja reuhtoo joka puolella:ROFLMAO:

Koita kurlailla suolavedellä, se desinfioi nielua ja helpottaa yleensä edes hetkeks(y)
Ollaanko me virtuaalisesti pussailtu? Tietämättä vielä? :eek:

Joo pitäisi vähän reippaammin huljutella kurkkua.

Lihaskivut, kurkkukipu voi kyllä liittyä toisiinsa, koska nehän on flunssan oireita molemmat :unsure:
 
Päivää!:) Kana muhii uunissa ja tiskikone odottaa täyttäjää. Naapurissa tehdään kolinasta päätellen remppaa, ja mä niiiiin toivon et poraavat vasta kun oon lähtenyt töihin:unsure: Mä vihaan poran ääntä, etenkin kun se tulee naapurista:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ollaanko me virtuaalisesti pussailtu? Tietämättä vielä? :eek:

Joo pitäisi vähän reippaammin huljutella kurkkua.

Lihaskivut, kurkkukipu voi kyllä liittyä toisiinsa, koska nehän on flunssan oireita molemmat :unsure:
Joskus tulee sellanen fiilis et pöpöt leviäis palstalaisten kesken kun usein yks toisensa jälkeen sairastuu saman kaltaiseen pöpöön:ROFLMAO:
Nää lihas kivut on sellaisia mitä treenistäkin tulee, miten sen sanois, "teräviä" paikallistettavissa tiettyihin kohtiin kun flunssassa tulee sellainen "väsynyt"laaja-alaisempi kipu.
Niskahartia kipu voi kyllä olla yhteydessä flunssaan, tuntuu et koko hartiat ja niska on ihan puuta...
 
Joskus tulee sellanen fiilis et pöpöt leviäis palstalaisten kesken kun usein yks toisensa jälkeen sairastuu saman kaltaiseen pöpöön:ROFLMAO:
Nää lihas kivut on sellaisia mitä treenistäkin tulee, miten sen sanois, "teräviä" paikallistettavissa tiettyihin kohtiin kun flunssassa tulee sellainen "väsynyt"laaja-alaisempi kipu.
Niskahartia kipu voi kyllä olla yhteydessä flunssaan, tuntuu et koko hartiat ja niska on ihan puuta...
Huh, luulin jo missanneeni jotain. Vanhana kun tuo dementiakin on jo selkeä mahdollisuus.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä