Kun vielä pystyisiNo huomenna saa nukkua pitkään!
Kun vielä pystyisiNo huomenna saa nukkua pitkään!
Täytyy kattoo mikä toi on huomenna.@Elena777
Hyvä kun muistin!!! Mää satuin kyttää tälläsen ja tulit oitis mieleeni. Suosittelen! On varmaan kirjana parempi mutta en malttanut olla kyttäämäti. Ekakshan aina pitäis lukee kirja ja sitten vasta kytätä liikkuvaa kuvaa. *mieltä*
https://areena.yle.fi/1-50294038?utm_medium=social&utm_campaign=areena-ios-share
Mun entistä naapurin Harria et kyllä syöJouttenen liha on tosi hyvää, näätäki voi syyvä jos on näläkä.
Voi kans pilikkiä, ahaventa, taimenta, tms kalaa
Harriaki
Uskon että tykkäät!!!!!Täytyy kattoo mikä toi on huomenna.
Harry Potter (ei lego versio), Sly Cooper, crash bandicoot, cran turismot ja kaikki metal gearitOn tuotakin ukot pelanneet.
Mä pelaan vaan Harry Potteria! Ja sitäkin vaan legoversiona. Tai, noh, Reiskaa (ray mania) pelailin kans joskus. Kavereissa ei sit muuta ”pelatakaan” ku singstaria.
Mut arvaa mitä mä tajusin vasta n.puolen vuoden sisään? Ajattelin sitä tässä illalla.Mää tajusin melkein samantien...buahhahhhahhaa...oot hijas.
Jouttenen liha on tosi hyvää, näätäki voi syyvä jos on näläkä.
i
tyypillinen mehtämies = RIKOLLINENOot ollu siis metsämies jo pienestä pitäen. Aika näppärä ukko!
Herttileijaa ja myöskin johan ponppas ja myöskin: munhan piti mennä nukkumaanEttä metrossa on oikea kuski.
Akku loppui illalla ja menin sitten sänkyyn...Ootko sää pitkäänki harmaillu?
lastenhoitoonko vai sen välttelyyn?Akku loppui illalla ja menin sitten sänkyyn...
Harmaana häröillyt lähtien kun lapset on syntynyt. Täältä on saattanut kysellä jotakin neuvoa. Silloin ainakin joku yritti auttaa.
Ja huomenta täältkin. Taas mut nukkuvst yhä, ihmeelliset unenlahjat omaavatkin.
Ei oo oltu vielä kertaakaan lojumassa hiekkarannalla ja nyt sellainen ois vieressä. Ehkä tänään... SIt pitää hakea kalaa ja äyriäisiä isommasta marketista. Ja pyykätä. Ja aamulenkiksi voisi ottaa parin kilsan mittaisen rantatien.
Laita siihen voitasähköt meni!
Millä mä nyt lämmitän maidon kahviini?
Ja muut nukkuvat yhä. *huokaus*
Pakko kai. Sähköjä ei kuulu mutta naapuruston roivien kiukuttelu sähköttömyydestä kyllä kuuluu.Laita siihen voita
Oliks sää se joka kysy nää:Akku loppui illalla ja menin sitten sänkyyn...
Harmaana häröillyt lähtien kun lapset on syntynyt. Täältä on saattanut kysellä jotakin neuvoa. Silloin ainakin joku yritti auttaa.
Siellä saattaa saada suolatonta voita, meillä sitä täytyy kerätä pakastimeen, kun aina loppuu kaupasta.Pakko kai. Sähköjä ei kuulu mutta naapuruston roivien kiukuttelu sähköttömyydestä kyllä kuuluu.
Rasvskahvi on pare kuin musta kahvi.
Laita kylmää maitoa. Ihme snopin hommia kun aina pitää lämmittää se maito...sähköt meni!
Siinä on pansuolaa, natriumglutamaattia ja syanidiaSiellä saattaa saada suolatonta voita, meillä sitä täytyy kerätä pakastimeen, kun aina loppuu kaupasta.
Mantequilla CON sal! Ihan samalta maistuu ku kotonakin.Siellä saattaa saada suolatonta voita, meillä sitä täytyy kerätä pakastimeen, kun aina loppuu kaupasta.
En siedä haaleaa kahvia.Laita kylmää maitoa. Ihme snopin hommia kun aina pitää lämmittää se maito...
Muistan kun oltiin äiteen kanssa Alanayan basaarissa ja koko alueella meni sähköt...ensiks oli ympärillä ihan hipi hiljasta ja sitten alkoi basaarikojuissa syttyä öljykynttilöitä...hitsi mikä tunnelma ja mitkä alet sen jälkeen turisteille alkoisähköt meni!
Huomenta!Huomenta vaan. Heräsin sitten ekan kerran klo 4.15 ja valvoin 6.15 asti onneksi jotenkin nukuttua vaille 9. Välillä heräsin taas kun kissat tuli viereen nukkumaan. Mutta pääsinpäs aamupalan jälkeen vauhtiin ja oon kirjastossa