Ei ole liikaa hehkutettu!
Oon joskus syöny oravaaHyvät yöt kaikille!
Huomenna natiaisen synttärimeiningit part2 edessä joten nyt
Oliko hyvää? Miellän sen sitkeäksi lihaksi mut enpä ole maistanut koskaan. Kaupasta saa helpompaa lihaaOon joskus syöny oravaa
Pähkinöillä kasvatettua ilmeisesti.Maistui pähkinäiseltä
Tiijä siitä, kuusen latvasta oli ammuttuPähkinöillä kasvatettua ilmeisesti.
Jonkun lemmikkikurre?
Sä oot siis vedelly kaikki mitä eteen on tullut Saakos joutsenta ees metsästää/syödä?Näätä haisi pahalta keitettynä
Kauniita unia ja hartaran kuvia. Voimia ja hyvää mieltä synttäreille! Rentoo lentoo niin hyvin kuin vain voi.Hyvät yöt kaikille!
https://youtu.be/f9-pYVqdc30?t=250Hyvät yöt kaikille!
Ei saa joutsenta ampua ja syyvä, oli vain että ollaanko niin vai kuollaanko nälkään.Sä oot siis vedelly kaikki mitä eteen on tullut Saakos joutsenta ees metsästää/syödä?
Niin juu kun siihen aikaan kaupatkin meni aiemmin kiinni eikä olleet edes joka päivä auki Nälkä on ihan ymmärrettävä syyEi saa joutsenta ampua ja syyvä, oli vain että ollaanko niin vai kuollaanko nälkään.
Ei siitä jääny sulukiakaan mihinkään, tästä on 30v aikaa niin on jo rikoksenakin vanhentunut
Miltä maistuu joutsen tai näätä? Jos oot niitä siis oikiasti menny syömään...?Söihän senki kyllä ko näläkä oli
Joutsen maistuu samalta kuin villi hanhi.Miltä maistuu joutsen tai näätä? Jos oot niitä siis oikiasti menny syömään...?
Eksoottisimmat mitä mä oon syöny on karhua, haita, etanoita strutsia ja ja...+ joitain hyönteisiä. Hai oli pahaa!
Kuinka ristuksen vanha ukko sä oikeen oot jos oot 30v sitten vääntäny kansallislinnulta niskat nurin.Ei saa joutsenta ampua ja syyvä, oli vain että ollaanko niin vai kuollaanko nälkään.
Ei siitä jääny sulukiakaan mihinkään, tästä on 30v aikaa niin on jo rikoksenakin vanhentunut
Olis kiva päästä maisteleen kaikkia erikoisia, mut eipä tullut metsämiestä kahlittua....Miltä maistuu joutsen tai näätä? Jos oot niitä siis oikiasti menny syömään...?
Eksoottisimmat mitä mä oon syöny on karhua, haita, etanoita strutsia ja ja...+ joitain hyönteisiä. Hai oli pahaa!
Varmaan nuorena sällinä ritsalla ampunu vahingossaKuinka ristuksen vanha ukko sä oikeen oot jos oot 30v sitten vääntäny kansallislinnulta niskat nurin.