Mitä hajuhaittoja meillä on?No ei kaikki oo kuten sun miähes. Löytyskö ne köntsät jo jostain nurkasta, ku valittelit hajuhaittoja jonkin aikaa sitten?
Mitä hajuhaittoja meillä on?No ei kaikki oo kuten sun miähes. Löytyskö ne köntsät jo jostain nurkasta, ku valittelit hajuhaittoja jonkin aikaa sitten?
Valittelit, ettet ollut päästänyt jotakuta nopeasti aamulla ulos, niin seurausena oli järkyttävä haju, jonka lähdettä et pystynyt silloin paikallistamaanMitä hajuhaittoja meillä on?
Häh! Milloin?Valittelit, ettet ollut päästänyt jotakuta nopeasti aamulla ulos, niin seurausena oli järkyttävä haju, jonka lähdettä et pystynyt silloin paikallistamaan
Dementiako vaivaa? No taisi olla kisu, joks ei ollut päässyt ulos. Se lukee täällä mun tiimarivihossa.Häh! Milloin?
Päästinkö kissan vai miehen ulos (vapauteen)?
Si-si-Sinäkö se olet!?Dementiako vaivaa? No taisi olla kisu, joks ei ollut päässyt ulos. Se lukee täällä mun tiimarivihossa.
Ja on tästä jo aikaa, varmaan syksyllä
No emmää harmaile, viimeksi mä olen vihon ostanu tiimaristaSi-si-Sinäkö se olet!?
Tiimarivihko-harmaa!!
No en ois susta oikeasti uskonutkaan, oot niin symppisNo emmää harmaile, viimeksi mä olen vihon ostanu tiimarista
Harmailu on sairautta ja olin sairas ennen tämän nikin luomistaNo en ois susta oikeasti uskonutkaan, oot niin symppis
Ootko sää pitkäänki harmaillu?Harmailu on sairautta ja olin sairas ennen tämän nikin luomista
No noista vaihtoehdoista ei tartte kai arpoa kumman valitsee. Teillä taitaa lapset kuunnella mitä vanhemmat sanoo ja sillee.En ainakaa minä. Meillä käytetään kaasukammiota ja jalkapuuta
Harmaana kai useimpi aloittaaHarmailu on sairautta ja olin sairas ennen tämän nikin luomista
Dementiako vaivaa? No taisi olla kisu, joks ei ollut päässyt ulos. Se lukee täällä mun tiimarivihossa.
Ja on tästä jo aikaa, varmaan syksyllä
Ihana! Ja nää on niitä ekoja mitä just kuuntelin pienenä!Tästä tulee aina jotenkin haikea olo, ja video on ihana
Puu vai sähkösauna?Hyvää perrrrjantaita!
Lenkit heitetty ja saunottu, nyt lojun haarakiilasni tuulettaen sohvalla. Yllä villasukat ja ”tooga”! ja lasissa rommia.
Ei tällä etelänvetelssä oo ku sähkö!Puu vai sähkösauna?
Täytyy olla nipriated, että rommi menee alasHyvää perrrrjantaita!
Lenkit heitetty ja saunottu, nyt lojun haarakiilasni tuulettaen sohvalla. Yllä villasukat ja ”tooga”! ja lasissa rommia.
Piti varmaan kirjoittaa että kännissä?Täytyy olla nipriated, että rommi menee alas
Kokeile St Remya, ei tarvitse mitään kolaaPiti varmaan kirjoittaa että kännissä?
Selevinpäin mää tätä kiskon. Enkä kännissä oo ikinä.
Tummaa hyvää rommia pepsikolan kera. Rommi tietenkin Strohhia tai kapteeni morgania!