taisivat olla ruåttalaisia solttuja...Nouu, ei ollut sellainen uni.
taisivat olla ruåttalaisia solttuja...Nouu, ei ollut sellainen uni.
Hyh mitä unta näin, Suomeen oli tullut sota ja Helsinkiä pommitettiin...asuin muka siellä, mutta tässä talossa kuitenkin.
Heräsin välillä ja olin helpottunut siitä ettei se ollutkaan totta ja nukahdettua sama uni jatkui ja mun taloon osui pommit ja kissa ja edesmennyt koira oli mulla sillon täällä...koira jäi eloon, mutta kissa ei
Sitten ihmettelin miten huonosti viranomaiset infoaa asioista, kun kukaan ei tiennyt muualla suomessa että täällä soditaan.
Ai niin joo ja lähin muka koiran kanssa yhdessä vaiheessa ettimään ulos kissaa ja löysin kamalasti kissoja ja hevosia, sirkuskarhuja ja viininpunaisiin liiveihin puettuja sikoja...
Inhottavia unia moisetHyii mitä unta. Mä olen nähnyt sellaista unta että saksalaiset sotilaat on ottaneet mut kiinni ja kuulustelleet.
Nii..tiiä vaikka oltais oltu samaan aikaan siellä kuulusteltavina.
mitä oon huomannu niin perse-RUUTIS on varsinkin ollu SYYPÄÄ
En kyllä menis nukkumaan ollenkaan, jos tuommottii painajaisia näkisinHyh mitä unta näin, Suomeen oli tullut sota ja Helsinkiä pommitettiin...asuin muka siellä, mutta tässä talossa kuitenkin.
Heräsin välillä ja olin helpottunut siitä ettei se ollutkaan totta ja nukahdettua sama uni jatkui ja mun taloon osui pommit ja kissa ja edesmennyt koira oli mulla sillon täällä...koira jäi eloon, mutta kissa ei
Sitten ihmettelin miten huonosti viranomaiset infoaa asioista, kun kukaan ei tiennyt muualla suomessa että täällä soditaan.
Ai niin joo ja lähin muka koiran kanssa yhdessä vaiheessa ettimään ulos kissaa ja löysin kamalasti kissoja ja hevosia, sirkuskarhuja ja viininpunaisiin liiveihin puettuja sikoja...
joo, katoin samaa ja tunsin katumuksen piikin sydämmessäni kun epäilin epekkiäKatsokaa Algoman lainausta:
Selvis kuka täällä harmaana kirjoittaa ilkeästi kaikille.Noloa.
Tuo kaveri on tekeytynyt ilmeisesti ennenkin joksikin toiseksi ja haukkunut mustia harmaana. En olisi heti kyllä uskonut.joo, katoin samaa ja tunsin katumuksen piikin sydämmessäni kun epäilin epekkiä
otin myös screenshotin siltä varalta että Algoma editoi viestiään
Keititkö myös kahvit ja soititko IL:lään ja IS:sään?joo, katoin samaa ja tunsin katumuksen piikin sydämmessäni kun epäilin epekkiä
otin myös screenshotin siltä varalta että Algoma editoi viestiään
Niin teen ja se on teille kaikille aivan oikeinTuo kaveri on tekeytynyt ilmeisesti ennenkin joksikin toiseksi ja haukkunut mustia harmaana. En olisi heti kyllä uskonut.
Ei.Eikö se jo sovittu ettei tänne tungeta enää mitään seksiin liittyvää tai kronklata??
Ei sovittu.Eikö se jo sovittu ettei tänne tungeta enää mitään seksiin liittyvää tai kronklata??
Asiasta kyllä päätettiin yksimielisesti tänä aamuna illalla Echon kanssa.Ei sovittu.
Niinpäjoo, sovittiin.
Ehei, ruutis lupasi että ei ronklaa echon viestejä.Asiasta kyllä päätettiin yksimielisesti tänä aamuna illalla Echon kanssa.
Eipäs luvannutEhei, ruutis lupasi että ei ronklaa echon viestejä.
mimmoinen tyyppi se sit on kun en ole nähnyt-kuullut vieläkato epekkiki alakanu taas ottamaan ja löytäny palstalle
jotaki tuon suuntasta taisi tulla luvattuaEhei, ruutis lupasi ronklata mua ja ellua entistä enemmän echon sijasta.
krrut voisi tehdä rikosilmoituksen tästä, ei ole ensimmäinen kerta kun vihjailet hänestä jotain tällasta.
Tuo oli kyllä todella huonoa huumoria tuolta harmaalta. Ihan kiusaa vaan.krrut voisi tehdä rikosilmoituksen tästä, ei ole ensimmäinen kerta kun vihjailet hänestä jotain tällasta.
eikö ronklaukset olekaan muka hauskoja ??krrut voisi tehdä rikosilmoituksen tästä, ei ole ensimmäinen kerta kun vihjailet hänestä jotain tällasta.
Tuo ei ole huumoriaeikö ronklaukset olekaan muka hauskoja ??
missä huumorintaju ?